Guest Lone71

Lone og Johnny d. 12. Juni 2010

260 indlæg i dette emne

Oki, vi ville så sikkert skulle låne lidt flere..... nu må vi se....

Har ikke hørt fra HIK endnu, festlokalerne. Så nu har jeg fået J til at ringe til dem, er ikke selv så god til at tale i telefon med fremede mennesker nemlig...

Har sms´et hvad han skal spørge om.....

Stadig intet hørt fra banken, lidt mystiskt........ hvordan tolker I det?

Vi har selv lige haft skrevet til vores bank grundet noget andet... Men vi har heller ikke fået svar endnu... Men enten har de ikke tid eller også sidder de nok og klør sig selv i røven.. Ej jeg ved ikke hvorfor...

Men jeg synes godt at de ku svare lidt hurtigt.

Ja ikke?

Nu er de 3 dage siden jeg skrev....

J har så ringet til HIK og de ville sende mig en mail, med detaljerne og svar på vores spørgsmål............spændende om det overhovedet KAN betale sig, i forhold til Charlottenlund fort..... nu må vi se.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INTET hørt fra hverken bank eller HIK.

J snakkede jo med dem igår og han skulle lige tjekke om de var ledige.

De fik vores telefon numre og emails. men altså ikke hørt noget....... er ret utålmodig.....

Min svigermor siger, at ang. banken så skal jeg være mere tålmodig, for det sikkert skal igennem hovedkontoret??

J er overbevist om, at vi nok skal blive gift på vores planlagte dato, at vi finder ud af det....gid jeg havde hans tro.....

Nå tilbage til planlægningen, så vil jeg da lige vise mit nyeste indkøb nemlig et strømpebånd med fc barcelona, som j er blevet meget stor fan af....

post-36134-1251363559.jpg

Der står: Just the two of us, som er et citat fra vores sang og så er datoen og vores initialer på den anden side.....

Havde egentligt fået lavet et strømpebånd med Brøndby, som J også er fan af, ved ikke om jeg kan have begge på????????

Er det oki?, et på hvet lår eller er det for meget?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Angående fest steder, ved jeg ikke om Holte er for langt væk, men der ligger Havarthigaarden, hvor 3 af deres 4 lokaler koster 5500, man skal dog slutte festen kl. 2, men har både fredagen til at pynte i, og søndagen til at rydde op.. Evt også en mulighed, og man har frit slag om mad og drikke.. kig evt på deres hjemmeside og se om de er ledige... Havarthigaarden

0

Del dette indlæg

Angående fest steder, ved jeg ikke om Holte er for langt væk, men der ligger Havarthigaarden, hvor 3 af deres 4 lokaler koster 5500, man skal dog slutte festen kl. 2, men har både fredagen til at pynte i, og søndagen til at rydde op.. Evt også en mulighed, og man har frit slag om mad og drikke.. kig evt på deres hjemmeside og se om de er ledige... Havarthigaarden

Tusind tak for din hjælp....

Og tak for linket, som bestemt ser godt ud.

Har skrevet til dem og spurgt om man kan købe sig til ekstra tid, så festen ikke nødvendigvis skal slutte kl. 2....

Der står ikke noget om det på siden...

0

Del dette indlæg

Puha, jo mere jeg tænker over hele vores situation, jo mere ked af det bliver jeg.

Vores liv er meget præget af mit helbred, har fået konstateret en knude, sikkert godartet, i underlivet, samt moderate celleforandringer og jeg skal opereres d. 31. August.

Har været ved min læge for at få en sygemelding på et halvt år fordi jeg har det så skidt og er bange for det hele....... derfor mine eksamener bliver udskudt og jeg ikke kommer til at tjene penge før end om tidligst et halvt år.

Jeg er ked af at vi skal gå på kompromis med vores ønsker og jo mere jeg tænker over det, er jeg også fuld af sorg over at jeg ikke vil have mine forældre ved min ise, fordi jeg har mistet dem begge til kræft.

Jeg elsker dem så højt og den nærmeste der kommer til brylluppet er min moster og mine kusiner, har ikke flere pårørende tilbage...

Min moster skal give mig bort.

Jeg er derudover ked af at jeg ikke høre hverken fra banken eller fra diverse feststeder.... føler mig overset og ikke vigtig...

Ja, jeg ved godt jeg virker som en sortseer, men havde brug for at komme ud med mine rodede tanker.

Jeg har det bare ikke godt for tiden, har ingen energi.

Jeg burde glæde mig over vores fremtidige bryllup men der er bare så meget der forhindrer det....

Nå ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg bare få lidt styr på mine tanker.....

0

Del dette indlæg

Puha ... Det var da også en stor omgang alt muligt på én gang.

Hvad om måske at ringe ned i banken og hører om de overhovedet har modtaget din mail ? Måske det kan skabe lidt ro i sindet hos dig?

Og hvis fest stedet ikke vender tilbage til trods for henvendelse via telefon og deslige, måske i skal finde et andet og mere stabilt sted. Jeg ville nu ikke turde betro dem mit arrangement.

Men god vind med det hele, incl. operation osv.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha ... Det var da også en stor omgang alt muligt på én gang.

Hvad om måske at ringe ned i banken og hører om de overhovedet har modtaget din mail ? Måske det kan skabe lidt ro i sindet hos dig?

Og hvis fest stedet ikke vender tilbage til trods for henvendelse via telefon og deslige, måske i skal finde et andet og mere stabilt sted. Jeg ville nu ikke turde betro dem mit arrangement.

Men god vind med det hele, incl. operation osv.

Ja, der er lidt rigeligt at slås med ligenu....

Banken har så skrevet at vi skal have et møde, hvor vi forinden har lavet et opdateret budget og vi skal komme med de seneste lønsedler og årsopgørelse for 2009.... så skal vi tale budget og få et overblik over vores økonomiske situation også mht bryllup....

Nej, det er ikke så fedt at feststedet ikke svarer tilbage...

Jeg ville aller helst holde det på vores oprindelige sted, som vi har en aftale med, men hvor vi det er betinget af, at vi kan lide stedet som genåbner i september........

Meeen kuvertprisen er 800 kr. men det er så for det hele....

Velkomstdrink, 3 retter, vin ad libitum, kaffe og cognac, fri bar og natmad.....

Oppyntning og rengørring ....

Ja, operationen skal bare overstås..... pyha.....

Taks kal du have... :fløjt:

0

Del dette indlæg

DEt lyder til der er rigtig meget at tumle med.

tæker at du måske sku skrive alt ned så du har på skrift hvad det er du gerne vil inden for det næste år. for at få styr på ngole af alle tankerne. for ellers tager det overhånd og bliver mere og mere tumlet.

håber du får styr på det helt(operation, syngdom, helbred, eksamner, feststed, bank, bryllup og alt det andet der kommer oveni)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også, at det lyder til, at I har meget at slås med lige nu. Håber det falder på plads snart...

DEt lyder til der er rigtig meget at tumle med.

tæker at du måske sku skrive alt ned så du har på skrift hvad det er du gerne vil inden for det næste år. for at få styr på ngole af alle tankerne. for ellers tager det overhånd og bliver mere og mere tumlet.

håber du får styr på det helt(operation, syngdom, helbred, eksamner, feststed, bank, bryllup og alt det andet der kommer oveni)

:super:

Øv, at det hele lige kommer væltende på en gang... Kan ikke sige så meget andet, end jeg forstår din modløshed, men tror på at tingene vender!

Herfra får du lige en kæmpe :fløjt:

Tak skal I have....

0

Del dette indlæg

Tak for krammerne..... det luner....

Vi vil her i weekenden se på vores budgetkonto..... få et overblik.......

Har skrevet til HIk om de ikke er interesserede i at udleje lokalet til os, siden vi intet har hørt nu i 4 dage....

Hvis ikke de svarer idag, dropper vi stedet..............

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså intet hørt fra HIK, så de kan f***** rende os.

Har fundet et spændende sted på Østerbro, nær svanemøllen station:

Ego selskabslokaler/ Freezone catering

Umiddelbart også et billigere alternativ.

Leje for lokale omkring 4000 kr.

Kuvertpris fra 245 kr.

Drikkevarer kan selv medbringes, bordpynt og opdækning skal man selv sørge for.

Er der nogen herinde, der kender stedet?

Har skrevet til dem, for at få svar på de nærmere detaljer.

0

Del dette indlæg

Ja, det virker helt ok.....

Nu må vi se om DE svarer mig.... he he....

Jeg er så skuffet over HIK, det er da ikke en måde at køre et firma på.....

J siger jeg skal have mere tålmodighed, men ikke om jeg vil lægge det hele i deres hænder, når de er så længe om at svare.....

0

Del dette indlæg

Intet nyt rent bryllupsmæssigt, venter på at få et møde med banken snarest....

Meeen har måske mulighed for et nyt job, hos et livsstilsfirma, der holder til her iHellerup, hvor vi bor....

Skrev tild em, idet de også tilbyder indretning og jeg jo læser til indretningskonsulent.... og de svarede tilbage at de sikkert kunne bruge sådan en som mig og næste gang de skrev ville være for at invitere mig ned og snakke med dem....

Måske jeg skal assistere de indretningsarkitekter der er ansat der.... er bare så spændt, så kryds lige fingre, for et nyt job betyder flere penge og mere opsparing til bryllup........ :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det er noget usikkert det her, om vi kan blive gift til næste år eller må udskyde det et år.

Jeg ryger på kontanthjælp..... fordi jeg ikke har gennemført mine eksamener.

Skal op og snakke med kommunen i morgen.

Men i telefonene sagde hun at jeg ikke kunne få min revalidering forlænget.... og skulle på kontanthjælp, så pengene bliver meget små fremover.

Jeg har ikke hørt fra det mulige nye job heller, for fik jeg bare det ville der ingen problemer være.

Jeg har fået et job, for et svensk indretnings community, som starter op i Dk, jeg sidder ligenu og oversætter en masse filer fra svensk til dansk.... men jobbet går ud på at være country mangager, få skabt trafik til sitet og hjælpe folk igang med siden.... det er en side hvor man kan uploade billeder af sit hjem, skrive indretningsdagbøger og oprette hjælp-mig albums..... desværre giver dette job ikke nogen penge de første 2 år. Så ingen indtægt der.

Var i banken for nogen uger siden og snakke budget og muligheden for et lån til brylluppet og det der kom ud af dette var at vores bankmand gerne ville se at vi kunn eoverholde det nye budget føær end han ville sige at vi kunne låne....

Men det bliver sgi svært når jeg skal på kontanthjælp....... jeg går 6000 kr ned i indtægt før skat....

Så vi skulle snakkes ved i januar og derefter tage stilling til om vi kunne låne.....

Øv altså.....

0

Del dette indlæg

Hej Lone

Mht. kommunen vil jeg lige fortælle dig at loven siger at hvis der er udsigt til at du kan genoptage din revalideringsplan indenfor et halvt år skal de give dig revalideringsydelse. Så må de ikke sætte dig på kontanthjælp. Og efter hvad jeg kan forstå kan du genoptage dit studie efter nytår og gå til eksamen. SÅ du skal ikke bare affinde dig med at blive sat på kontanthjælp. Brok dig.

Held og lykke

Knus

Henriette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer