Soya

En kærlighedshistorie 25.07.09

251 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej allesammen :balloons:

1000000000 Tak for alle jeres hilsner og lykønskninger :thumbsupsmileyanim:

Det varmer bare så dejligt...

Vi havde den absolut mest fantastiske dag - det var helt igennem vidunderligt...

Alt var bare helt perfekt, vielsen i Dyrehaven var bare lige i skabet og så meget os :):iloveyou:

Festen, maden, talerne, det hele var helt gennemført og rigtig rigtig godt...

Så snart jeg modtager billeder skal jeg nok komme med en masse spam :loveflag: - og en lille beretning....

Jeg er netop hjemvendt fra en super skøn, dejlig, flot og fantastisk bryllupsrejse :badgirl:

Jeg er ked af at jeg ikke har haft mulighed for at skrive før, men uden el og internet er det svært at være på computer :rolleyes: ... Vi tog jo afsted først på eftermiddagen søndag - og morgenen gik med at få stresset lidt rundt for at få pakket det sidste, afhentet diverse overskudsdrikkevare fra feststedet spist resterne fra bryllupskage og ellers bare komme afsted :)

Alt ved det her bryllup har bare været så fantastisk... Der er ikke en eneste ting som jeg ville ændre på hvis jeg kunne :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser I smukke og lykkelige ud. :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::hug:

Tak for det :thumbsupsmileyanim:

Vi var, og er, også meget glade og lykkelige :hug:

Sikke nogle dejlige billeder...

Jeg synes din mand ligner en jeg kender, men kan ikke lige sige hvorfra. Er han tilfældigvis fra Sydsjælland?

1000 tak for det :)

Jeps, han er fra sydsjælland, nærmere bestemt Gelsted (lidt udenfor Næstved - i retning mod Ringsted)

Han blev vist i daglig tale kaldt "Kauf" hvis det siger dig noget...

Han har selv lavet noget skuespil, undervist i drama på noget ungdomsskole, været bartender, gået på Herlufmagle skole, og Vordingborg Gym (tror jeg nok, nu bliver jeg helt i tvivl) og sådan lidt forskelligt (hvis det hjælper?)

/Soya

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser I smukke og lykkelige ud. :balloons::biggrin::cheerleader3:

Vi var, og er, også meget glade og lykkelige :loveboard:

Jeg synes din mand ligner en jeg kender, men kan ikke lige sige hvorfra. Er han tilfældigvis fra Sydsjælland?

1000 tak for det :loveflag:

Jeps, han er fra sydsjælland, nærmere bestemt Gelsted (lidt udenfor Næstved - i retning mod Ringsted)

Han har selv lavet noget skuespil, undervist i drama på noget ungdomsskole, været bartender, gået på Herlufmagle skole, og Vordingborg Gym (tror jeg nok, nu bliver jeg helt i tvivl) og sådan lidt forskelligt (hvis det hjælper?)

/Soya

Der ringer en lille klokke. Det med Kauf kan jeg i hvert fald genkende... Jeg kan ikke komme på hvorfra, da jeg ikke var så meget med til Drama i Næstved.

Jeg er god til at kende ansigter, men kan ikke huske hvorfra... Det kommer måske på et tidspunkt.

0

Del dette indlæg

Hvor ser I smukke og lykkelige ud. :balloons::biggrin::cheerleader3:

Vi var, og er, også meget glade og lykkelige :loveflag:

1000 tak for det :oops:

/Soya

Der ringer en lille klokke. Det med Kauf kan jeg i hvert fald genkende... Jeg kan ikke komme på hvorfra, da jeg ikke var så meget med til Drama i Næstved.

Jeg er god til at kende ansigter, men kan ikke huske hvorfra... Det kommer måske på et tidspunkt.

Måske det pludselig kommer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer