Sign in to follow this  
Followers 0
Soya

En kærlighedshistorie 25.07.09

251 posts in this topic

Der skal jo lige være lidt til dig, når du kommer hjem igen...

Ærgeligt med fotografen - men omvendt synes jeg - ligesom du selv - det er stort, at han siger fra. Han kunne reelt lige så godt have sagt ja - og så forsøgt sig. Men selvom han er billig, skal det jo ikke være noget juks, der afleveres...så... :thumbsupsmileyanim:

Edited by Lus
0

Annonce ♥

Ihhh rul en snemand for mig :thumbsupsmileyanim:

Jeg savner VIRKELIG sne og kulde her i lumrelune DK!

Håber i kommer glade og helskindet hjem fra skiferie, det vil jeg også prøve en dag!

Jeg stemmer for kjole nummer 3, griner... De er alle sammen bragende smukke og det bliver SÅ spændene at se hvilke du vælger!

K´nus

0

Hvor lyder det dog alt for herligt!!! Ville ønske at jeg skulle afsted. Har ikke været afsted i tre år, så det kribler. Har arb. i sneen i nogle år, så det er ufatteligt hårdt, når andre tager afsted. Men men men - I skal afsted og selvfølgelig er man da glad og spændt på jeres vegne.

Nyd det nu...og så ser jeg frem til at følge med, når I kommer hjem igen.

:rolleyes: [/color]

Så er jeg hjemme igen - og det var nemlig bare super herligt....

Jeg elsker at være afsted og har været det stort set hvert år siden jeg var 5 :loveflag:

Forstår udemærket at det kribler - det gør det også hos mig hvis bare jeg misser et enkelt år :cheerleader3:

Jeg elsker ske - skal bare være rigtig sne der bliver liggende og ikke snesjapsprøjt...

Der skal jo lige være lidt til dig, når du kommer hjem igen...

Ærgeligt med fotografen - men omvendt synes jeg - ligesom du selv - det er stort, at han siger fra. Han kunne reelt lige så godt have sagt ja - og så forsøgt sig. Men selvom han er billig, skal det jo ikke være noget juks, der afleveres...så... :blink:

Hehe... Tak for det :cheerleader3:

Nu er jagten gået ind efter en anden fotograf som ikke er alt for pebret :rolleyes:

Som jeg også skrev har jeg alt mulig forståelse og respekt for hans beslutning :cheerleader3:

/Soya

0

Hej

Tillykke med kjolen.... og jeg håber du har haft en god ferie.

Og så lige.... Du skal vies på min 30 års fødselsdag.... så jeg skal nok være sød så det bliver godt vejr.

:loveflag:

Mange tak for begge ting :cheerleader3:

Det lyder bare super hvis du opfører dig pænt - godt vejt er nemlig ret vigtigt npr vi nu skal velsignes i det fri (under åben himmel uden mulighed for overdække)

Ihhh rul en snemand for mig :cheerleader3:

Jeg savner VIRKELIG sne og kulde her i lumrelune DK!

Håber i kommer glade og helskindet hjem fra skiferie, det vil jeg også prøve en dag!

Jeg stemmer for kjole nummer 3, griner... De er alle sammen bragende smukke og det bliver SÅ spændene at se hvilke du vælger!

K´nus

Jeg rullede både snemænd og lavede sneengle for dig :rolleyes::cheerleader3::rolleyes:

Det var bare så fedt med al den sne - og der var virkelig meget i år.. Fantastisk :hug::blink: :carrot:

Jeg kan kun sige at jeg synes det er så lækkert at være afsted på den måde (vi lejer altid en hytte hvor vi så hygger om aftenen spiller spil, læser bøger og slapper af - hele dagen bliver så tilbragt i sneen med ski under fødderne). Vi er ikke så meget til afterskiing som indebærer druk og såden - vil squ hellere slappe af og nyde det hele på den anden måde...

Jeg tror også jeg er til enten 1 eller 3 - måske 4, men 2 og 5 kan jeg ikke forstille mig bliver gode.... Men tror måske jeg prøver dem alligevel bare for at se hvordan de ser ud på :bearhug: (Aner jo ikke hvad der er pænt til min krop - desværre, men håber jeg bliver klogere :) )

Nu skal jeg lige ha' indhentet noget at dem forsømte i alle trådene herinde...

/Soya

0

Annonce ♥

Tilbage til bryllupsplanlægningen:

Der er ikke sket det helt store mens vi har været på ski.

Dog har Nikolajs ven meldt tilbage at han gerne vil være toastmaster :loveflag:

Så det er super dejligt at det er på plads...

- og så regner jeg med at min mor bliver gavekoordinater -

Vi spørger hende en af dagene og kan ikke forestille mig at hun ikke har lyst...

/Soya

0

Jeg rullede både snemænd og lavede sneengle for dig :cheerleader3::cheerleader3::7himmel:

Åhhrrr manner manner manner!!!!!!

Skiferie, det SKAL jeg bare opleve !!

:griner:-:griner:-:biggrin:

Det er også bare så lækkert :biggrin:

Kan gå ind og se billeder fra turen på www.bricksite.com/kaufmannnielsen (under rejser, Beitostølen 2009) hvis det har interesse... Der er bare så flot og det er en lækker måde at være afsted på :)

0

Bryllupsplanlægningen har mildest talt stået stille på det seneste...

Tankerne har været helt andre steder, så der er ikke sket en dyt...

Tilgengæld har vi leget boligjagt og fundet et hus som vi er lidt forelskede i :7himmel: Det er også bare lige lidt for dyrt og det lader ikke til at kunne presse yderligere i pris (er allerede gået 2 millioner ned)... Området er vi blevet helt skudt i så nu skal vi også ud og kigge igen på fredag - blot på et andet hus (har allerede kigget nogle stykker derude)...

Men for at få lidt gang i planerne igen har jeg sat Nikolaj på opgave at arrangere en tid med feststedet (yes yes det har vi ikke engang fået ordnet endnu :griner:- ) Det er nemlig ham der har den mest pressede hverdag i øjeblikket...

Så har jeg desuden været i Dyrehaven - ude på vores sted for at se hvor lang tid det tog at gå derhen fra stationen (og det vil tage ca 30min)... Tog selvfølgelig også nogle billeder når nu jeg var der så jeg kunne lægge dem herind... Lagde dem ind på computeren i aftes så de var klar til i dag. Inde Nikolaj tog på job fortalte han så at computeren havde fået virus så jeg ikke skulle bruge den. Så nu sidder jeg ved en gammel comp som der ikke er billeder på :cheerleader3: ....

Bortset fra det så er det lidt svært at forestille sig et sommerbryllup - for Dyrehaven var dækket af sne da jeg var der... Så det kommer lige til at sætte lidt krav til de kreative evner...

Det var så en lille update uden så meget indhold herfra

/Soya

Ps. og så har jeg skudt vægttabsprojektet rigtig igang :cheerleader3:

Edited by Soya
0

Annonce ♥

Heeeej

Og velkommen hjem fra skøn skiferie :cheerleader3::cheerleader3:

Vil bare lige råde dig til at bestille tid til brudekjoleprøvning. Jeg købte min kjole i fredags og jeg får den først hjem til JUNI - og det var tidligt sagde hun - leveringstiden ho dem er nemlig 16-18 uger :7himmel: Nu ved jeg selvfølgelig ikk, hvor du skal prøve kjoler henne, men hvis den også skal ligges op og ind osv (hvilket den jo nok skal), så skal men jo lige påregne lidt ekstra tid..Ja, det kom lidt bag på mig, så tænkte at jeg lige ville informere videre :griner:-

0

Heeeej

Og velkommen hjem fra skøn skiferie :cheerleader3::7himmel:

Vil bare lige råde dig til at bestille tid til brudekjoleprøvning. Jeg købte min kjole i fredags og jeg får den først hjem til JUNI - og det var tidligt sagde hun - leveringstiden ho dem er nemlig 16-18 uger :griner:- Nu ved jeg selvfølgelig ikk, hvor du skal prøve kjoler henne, men hvis den også skal ligges op og ind osv (hvilket den jo nok skal), så skal men jo lige påregne lidt ekstra tid..Ja, det kom lidt bag på mig, så tænkte at jeg lige ville informere videre :biggrin:

Mange tak for det...

Jeg har hele tiden tænkt starten af april, men måske det er for sent så :griner:-

Tak for fif, tror lige jeg ringer og spørger dem ad :cheerleader3:

0

Lyder spændende med boligjagt, håber I finder drømmehuset til en fin pris.

Bryllupsplanlægningen skal nok komme på hjul igen, det kommer lige pludselig.

Synes også at det er lidt spændende :cheerleader3:

Ikke at der er sket det store, men nu har vi i det mindste fået lavet aftale med feststedet...

Vi skal derud på mandag... Bliver så rart at få det helt på plads...

(Vi skulle ha været derude i dag, men Elva har det ikke godt (brækker sig) - så synes hun skal blive hjemme i sengen)

Så har jeg snakket med HoB - og de siger som så mange andre at jo før jo bedre...

Så nu skal jeg lige ha booket en tid til kjoleprøvning :cheerleader3:

/Soya

0

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til kjoleprøvning

Det bliver allerede næste mandag (den 9ende)...

Hold da helt op det er jo lige om lidt :cheerleader3:

Glæder mig men er også lidt tilbageholdende - for jeg har jo gang i et vægttabsprojekt, så jeg aner ikke hvor jeg ender :) ... Og så kan ikke helt finde ud af hvem jeg skal ta' med :cheerleader3: ?

Men det er en ret så stor ting at jeg skal det nu :):):cheerleader3:

Tror det er første ting på vejen til at gøre det virkeligt :blush:

/Soya

0

Hej Tøser :cheerleader3:

Så sker der lidt igen :blush::):)

Vi har været ude og kigge på lokalet i dag og det så ok ud - var ikke fantastisk prangende men ganske anvendeligt... og så var der lækre store vinduer...

- hvorfor er det at sådanne steder er malet gult og rødt???

Vi har besluttet at det er der festen skal holdes, de er nemlig super søde og rigtig fleksible derude.

Vi får det lige som vi vil ha' det - og de sørger for det hele (også det vi medbringer, så fortæller vi bare hvad det skal bruges til / hvordan)...

Nu holder vi et møde med dem ca en månedstid før brylluppet hvor alle detajler skal aftales nærmere :angry:

Super at have det på plads :hug:

Så har vi fået svar fra skov og naturstyrelsen - og vi må gerne holde velsignelsen i Dyrehaven :sm::super:-HAHA-

Det er bare så lækkert HUUG

Nogle vigtige ting at få på plads - og det føles bare så lækkert :cheerleader3::):cheerleader3:

/Soya (som selvfølgelig glemte kamera :( )

0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt som ting flasker sig :blush:

- Og fy, sådan ikke at tage kamera med :cheerleader3::angry:

Du må endelig tage kameraet med til kjoleprøvning, uh hvor er det spændende hvad du ender med :)

Ja det er bare skønt...

Så mangler vi bare lige allllllllt det andet HUUG

Ærgede mig også over at jeg glemte kamera, men uanset hvad var det nok ikke blevet til nogle rigtig spændende billeder :cheerleader3: ...

Det skal jeg nok huske at gøre...

Er også så småt begyndt at glæde mig :):cheerleader3::)

/Soya

0

Uhhh, hvor spændende :):) Hvor skal du prøve kjole henne? Og hvor meget mangler du da at tabe?

Ja det er nemlig så :cheerleader3::)

Jeg har jo været så ubeskrivelig heldig at vinde en gavekort til House of Brides :blush:HUUG

Så det er der jeg skal prøve kjoler :cheerleader3:

Mangler ca 10 kg (var jo så smart lige at tage en del på her efte rminibrylluppet :cheerleader3: ) - og lider utrolig meget af elevatorvægt :angry: ...

/Soya

0

Ej, hvor cool - den information har jeg da vist glippet :thumbsupsmileyanim: Hvordan vandt du det og hvor meget er det på (ej, jeg er nysgerrrig hva:))?

Ja, det med elevatorvægten må være drøn irreterende, men mon ikke du klarer det - du er jo en sporty Fräulein, nåe nej Frau ;) Je mangler selv 4 kilo efter graviditet (ud af 20), men det kommer vist ikke til at gøre det helt vilde for retning af kjole..

0

Ej, hvor cool - den information har jeg da vist glippet :td: Hvordan vandt du det og hvor meget er det på (ej, jeg er nysgerrrig hva:))?

Ja, det med elevatorvægten må være drøn irreterende, men mon ikke du klarer det - du er jo en sporty Fräulein, nåe nej Frau ;) Je mangler selv 4 kilo efter graviditet (ud af 20), men det kommer vist ikke til at gøre det helt vilde for retning af kjole..

Det var skam herinde på bryllupsklar :thumbsupsmileyanim:

Gavekortet er på en kjole efter eget valgt fra HoB's Couture Lotus Paris kollektion (med en værdi op til 10000kr) :cheerleader3:

Det er nemlig super irriterende - satser da stærkt på at komme i hvert fald et stykke dernedaf :)

4kg burde da heller ikke være det store problem for dig :)

/Soya

0

Annonce ♥

Hey Tøser

Nu er det sent mandag aften - hvilket betyder at jeg har været ude og prøve kjoler i dag...

Desværre måtte vi ikke tage billeder. Jeg havde min mor, storesøster og 2 rigtig gode veninder med :thumbsupsmileyanim:

Det var faktisk rigtig skægt, og jeg fik da prøvet en hel del kjoler :cheerleader3:

Endte med at vi lavede en hel måske række men en af de sidste jeg prøvede var faktisk ret ok...

Efter at have været hele måskerækken igennem igen (ialt 5 stks) var der slet ingen tvivl - hverken fra min eller de andres side...

Så vi var 5 som alle stemte for samme kjole...

Ved I hvad - Jeg tog den :thumbsupsmileyanim: ...

Så nu er jeg indehaver af et stk brudekjole :thumbsupsmileyanim:

Som sagt har jeg ingen billeder af mig i den...

Men i morgen vil jeg forsøge at finde den på nettet og sætte modelbilledet ind her i tråden - men det bliver først i morgen...

Nu skal jeg nemlig i seng ovenpå en dejlig dag

Godnat

/Soya :thumbsupsmileyanim:

0