rbm83

Fotografer....

9 indlæg i dette emne

Hejsa Piger.

Ville lige høre om der er nogle af jer der har erfaring med henholdsvis LindFoto.dk

eller WeddingPhotographers.dk...

Hvis der er det vil jeg meget gerne høre om det.

Eller hvis der er nogle der kender nogle gode fotografer, som kan bruges når budgettet ikke er så stort.

(Nord -eller Midtjylland)

På forhånd tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt www.tosafoto.dk som jeg synes har en meget overkommelig pris, og jeg ved at de får super flotte resultater ud af det.

Jeg bruger dem også til at tage billeder af min hund. Du kan se eksempler på billeder fra dem af min hund under min bryllupsplanlægningstråd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er ingen tvivl om at jeg foretrækker FEDE billeder - og får mig betyder prisen ikke noget. Men desværre er vi jo to om og bestemme herhjemme. Og manden syntes desværre ikke det er så vigtigt.

Men vi fandt en super god løsning - som blev at vi har bestilt weddingphotographers.dk. Det er en pris min kære fynbo kan overkommer - og ja jeg må så nøjedes med de 2 timer.

Syntes det er et super alternativ.

Men kunne jeg selv vælge og havde råd - ville jeg have flere forskellige fotografer her fra DK. For der er såå mange dygtige og "anerledes" fotografer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte Stine Arnholtz... Hun laver nogle rigtig fede og anderledes billeder og det var det der betød noget for mig... at det ikke skulle være opstillede smilebilleder, men billeder på nogle valgte locations hvor der kunne komme noget anderledes ud af det...

Vi er/var yderst tilfredse med resultatet!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke så mange fotografer i Nordjylland, og har heller aldrig mødt ham, men jeg ved fra min tid her på bryllupsklar, og fra andre bryllupsfotografer, at Ole Mortensen har et rigtigt godt ry og er meget efterspurgt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil så sige, at det GODT kan lade sig gøre at få fede billeder til billige penge! Tjek disse fyre. De er amatører og derfor væsentlig billigere end de professionelle. De holder til i Aalborg, men jeg tør næsten godt love, at de vil køre til Skive.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer