Jhemdorff

Brudekjoler til "små" mennesker?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg er ca. 165 ikke så højt. jeg ved ikke om det er rigtigt det jeg siger nu, men jeg har tænkt mig, at jeg vil have en kjole som slender (øhh, uden skørt så den strutter). jeg forestiller mig, at hvis kjolen er i et stykke, vil det få mig til at se længere ud, eftersom at der ikke kommer et cut hen over midten. nu er bruderkjoler normalt lange, men det hjælper jo også, så man ikke forkorter sig selv. nu er jeg igen modeekspert, men jeg tror også man skal passe på med at have mange perler eller ligende i bunden af kjolen, da det jo igen giver en definitiv ending på kjolen. jeg ved ikke om alt dette passer, men det er i hvert fald tanker jeg har gjort mig, for jeg vil virkelig ikke ligne en smølf i flødeskum.... haha.... me jeg vil også læse med, måske er der nogle der ved mere end jeg har tænk på.

0

Del dette indlæg

Hejsa :-)

Jeg er "kun" 160cm og har købt min kjole. Min kjole er en prinsessekjole ud i et med en lang draperet talje, der får mig til at se højere ud :biggrin: . Jeg tror det vigtigste er hvordan du føler dig tilpas i den kjole du vælger. Når den først er tilpasset og du står der med sko og hele molevitten - er det lige meget om du er 165 eller 185 :cheerleader3:

Mange hilsner

Katja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg er selv en lille pige og herinder er der mange små piger. Forretninger er gode til at rette kjolerne til. Det eneste du skal kigge efter ved kjolerne er hvis der er broderi fornede det kan være svært at få pænt.

Anjapige80 er er dejlige lille pige hun valgte en kjole med meget pynt min var mere enkelt.

Hvis du får et sus i maven er det den kjole du skal giftes i.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg er selv en lille pige og herinder er der mange små piger. Forretninger er gode til at rette kjolerne til. Det eneste du skal kigge efter ved kjolerne er hvis der er broderi fornede det kan være svært at få pænt.

Anjapige80 er er dejlige lille pige hun valgte en kjole med meget pynt min var mere enkelt.

Hvis du får et sus i maven er det den kjole du skal giftes i.

Knus

Tak søde Rikke :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan kun sige, at du skal prøve dig frem. Jeg er 149 cm (lav), og det, som ikke fungerede hos mig, var, når skørtet var meget voldsomt "udad". Det må ikke være fyldt med en masse "ting"/pynt.

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg er selv 160 cm høj og en str 40 på det tidspunkt jeg blev gift.

Jeg fik anbefalet en kjole i "havfruefacon".

Men endte dog ikke med at være 100 % havfrue - og havde endda også 2 skørter under !!

Men en som er tæt på den øverste del af kroppen og gerne med halterneck eller brede stropper.

Jeg smider lige et par billeder ind af mig i kjolen :thumbsupsmileyanim:

På første billede snyder det lidt - men der er påhæftet et ekstra slæb på kjolen så den giver slæb men ikke fylde fortil.

på andet billede kan du se hvordan kjolen går ind og slæbet er "hægtet" på :biggrin:

God jagt !!!

post-28215-1233066665.jpg

post-28215-1233066705.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer