Guest MiaSJ

Vores sommerbryllup - 27-06-09

465 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Kom lige forbi din tråd og kiggede lidt rundt - jeg må vist hellere få læst det hele i aften :cheerleader3:

Men indtil videre er det jeg har set rigtig flot, vandflasker, æsker og hårbøjle (må man spørge hvor den er købt???) :cheerleader3:

Glæder mig til at læse hele tråden og til at følge dig resten af vejen.

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Kom lige forbi din tråd og kiggede lidt rundt - jeg må vist hellere få læst det hele i aften :denmarkflag:

Men indtil videre er det jeg har set rigtig flot, vandflasker, æsker og hårbøjle (må man spørge hvor den er købt???) :cheerleader3:

Kram

Dejligt du kan lide hvad du ser - dejligt at høre :cheerleader3:

Hårbøjlen er købt på www.signemuusmann.dk

Smil herfra

0

Del dette indlæg

Hejsa

Kom lige forbi din tråd og kiggede lidt rundt - jeg må vist hellere få læst det hele i aften :denmarkflag:

Kram

Dejligt du kan lide hvad du ser - dejligt at høre :cheerleader3:

Hårbøjlen er købt på www.signemuusmann.dk

Smil herfra

Tak for hjælpen - jeg iler ind og kigger :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia

Du spurgte i min tråd efter lilla roser, jeg ligger derfor et par billeder herind af det jeg betegner som lilla roser, men ved ikke om det er lige "din" lilla farve..Derudover vil jeg da lige fortælle at jeg igår så en lilla gerbera i fuldstændig jeres lilla farve, den var godt nok smuk, jeg har aldrig set en lilla gerbera før.. Jeg forsøgte at tage et billede af den til dig, men det ydede ikke blomsten retfærdighed...

post-35983-1240133143.jpgpost-35983-1240133153.jpg

post-35983-1240133167.jpgpost-35983-1240133183.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Mia

Du spurgte i min tråd efter lilla roser, jeg ligger derfor et par billeder herind af det jeg betegner som lilla roser, men ved ikke om det er lige "din" lilla farve..Derudover vil jeg da lige fortælle at jeg igår så en lilla gerbera i fuldstændig jeres lilla farve, den var godt nok smuk, jeg har aldrig set en lilla gerbera før.. Jeg forsøgte at tage et billede af den til dig, men det ydede ikke blomsten retfærdighed...

post-35983-1240133167.jpgpost-35983-1240133183.jpg

TAK for den flotte inspiration!! Vi er egentlig "ligeglade" hvilken lilla det bliver, bare det har forskellige hvide og lillae nuancer. MEN... jeg har aldrig set en lilla rose i virkeligheden - er de mon specielt indfarvede??

Åh elsker gerbera'er - hvor i verden så du den? :-)

0

Del dette indlæg

Er ny herinde og har derfor først set din tråd nu.....

Må bare lige skrive for at sige at du da uden tvivl valgte den rigtige kjole... :cheerleader3: Hold da helt op den er bare flot til dig. Den gør uden tvivl det hele rigtige for dig... Uhh hvor må det være spændende at gå og vente på at få den på igen :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mia

TAK for den flotte inspiration!! Vi er egentlig "ligeglade" hvilken lilla det bliver, bare det har forskellige hvide og lillae nuancer. MEN... jeg har aldrig set en lilla rose i virkeligheden - er de mon specielt indfarvede??

Uh SÅ fint, nok bare mig der havde troet i var til den lidt mørkere lilla.. Nå men jeg ved ihvertfald at rosen af navnet ocean song er lilla, det er den vi vist nok skal have (vi har ikke set den live endnu)... Har set et par forskellige lilla roser hos vores lokale blomsterhandler, både med et lidt rustikt look, og også bare helt lilla..

Gerbera så jeg på sydsjælland, har dog heller aldrig nogensinde set en i den farve før, den var så smuk..

Se lige hvad jeg fandt..

Men igen, billederne yder altså ikke farven retfærdighed overhovedet

post-35983-1240250805.jpg

post-35983-1240250821.jpg

Redigeret af Mette & Lars
0

Del dette indlæg

Hej Mia

Uh SÅ fint, nok bare mig der havde troet i var til den lidt mørkere lilla.. Nå men jeg ved ihvertfald at rosen af navnet ocean song er lilla, det er den vi vist nok skal have (vi har ikke set den live endnu)... Har set et par forskellige lilla roser hos vores lokale blomsterhandler, både med et lidt rustikt look, og også bare helt lilla..

Gerbera så jeg på sydsjælland, har dog heller aldrig nogensinde set en i den farve før, den var så smuk..

Se lige hvad jeg fandt..

Men igen, billederne yder altså ikke farven retfærdighed overhovedet

post-35983-1240250805.jpg

post-35983-1240250821.jpg

Åh tusind tak - så vil jeg spørge hos vores blomsterhandler efter den rose :thumbsupsmileyanim:

Og skønne gerberaer må jeg sige!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været fuldstændig væk!!!

Har haft den ondeste virus på min pc - så har været helt lukket ude fra bryllupsplanlægningen. Måske egentlig meget sundt - kan faktisk godt anbefales :rolleyes:

Men... I skal da lige have lidt opdateringer.

*** Alle har nu svaret. Vi bliver 57 (inkl. os selv). Dvs. vi har fået 3 afbud (1 på 90 år fra Roskilde, 1 der bliver

student fra Århus og 1 fra Norge som er syg) - Det synes vi bare er så flot (med så få afbud altså).

*** Vi har (endelig) fået afleveret prøvelsesattesten ;)

*** Tue har købt sit tøj - WOW WOW WOW siger jeg bare :carrot:

*** Vores mødre vil gerne være vidner

*** Vi har besluttet bare at køre i vores egen bil

*** I dag kl. 17 skal jeg have min kjole tilrettet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::balloons:

Men... nu er jeg tilbage - skal have styr på alt det sidste inden længe jo :shopping:

0

Del dette indlæg

Kjoletilretning

Jeg havde min mor og min bedste veninde med til kjoletilretningen. Det var en super dejlig eftermiddag. Kjolen skulle lægges op og lige rettes lidt ved barmen - det var alt. Derudover bestilte jeg også en lille jakke i taft, som kjolen, da jeg har det bedst med at kunne tage noget over armene.

Min veninde græd og græd - hehe - så sød hun er. Hun mente at det var lige før hun også ville giftes med mig, og så var hun helt vild med det sorte pift :-) Dejligt.

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen tilbage fra tilretning, håber vi får billeder at se? :)

Nu læste jeg lige at I har tænkt at bruge jeres egen bil. Det har vi nemlig også, men har ikke helt grejet det endnu. For der skal vel først være pynt på bilen når man kører FRA kirken. Og hvad med chauffør, kører I selv eller hvordan?

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen tilbage fra tilretning, håber vi får billeder at se? :thumbsupsmileyanim:

Nu læste jeg lige at I har tænkt at bruge jeres egen bil. Det har vi nemlig også, men har ikke helt grejet det endnu. For der skal vel først være pynt på bilen når man kører FRA kirken. Og hvad med chauffør, kører I selv eller hvordan?

Jamen det er jeg også noget i tvivl om. Pynten aner jeg ikke hvor man kan finde henne - skal man bare købe noget tyl og friske blomster eller?? Er noget så forvirret.

Måske vi får vores ven til at køre for os, da han skal fotografere os - men ved det ikke.

Sååå hjælp ønskes gerne her ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er bare så smuk din kjole... Og det sorte bånd, gør bare at den ser ekstra smart ud. Du bliver total lækker ;)

Billederne af dig får mig helt til at overveje at sætte sort bånd til min kjole... Og så måske sy noget ekstra sort tyl på mit skørt ( I stil med dem, der har flashet kjoler herinde med pink tyl :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer