Guest mpindj

M & J 15.05.2010

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

men tak for brevet... jeg skal jo desværre være fotograf og har bryllupsdag den dag, så jeg ved ikke lige hvordan det passer ind i planerne....

forresten lækkert frimærke.... med Prins Henrik på.... FNIIIIIIIIIIS

Jeg skumlede også lidt... men det støtter regnskoven i Vietnam, så må vi leve med Prins Henrik på frimærket.

Tror du brudeparret opdager hvis du smutter et par timer for at deltage i vores bryllup :p

Forresten, skal jeg ikke have et par kopier af billederne fra sidste søndag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har ikke engang selv kigget.. men jeg har ryddet op og syet gardiner til katarinas seng.. så mon ikke jeg har lov til at kigge på billeder....

forresten er det verdensnaturfonden du har støttet...

I... I har støttet...!!!

Ja men det er mere præcist WWF's arbejde med regnskoven i Vietnam. Tror at HH Prins Henrik er protektor for WWF. Og han har i hvert fald et vist forhold til Vietnam, tror han boede der som barn eller et eller andet.

0

Del dette indlæg

Hey! Her har jeg da vist ikke lige været forbi før, hvilket jeg da helt klart er nødt til nu vi har samme initialer ;)

Sikke en rigtig smuk kjole du har kig på! Kan se du har handlet i Sverige og har lige et par spørgsmål... hvis man nu kommer med toget til malmø ligger de 3 butikker du snakkede om så inden for gåafstand i malmø?? Kan jo tænke mig til der er lidt penge at spare ved at tage en tur derover og kunne være en hyggelig ting at gøre en dag med veninderne :c166: Har du nogen ide om hvor meget prisforskel der ca er på kjolerne i danmark og sverige udover Lilly der har samme pris :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Mpindj,

Cool udtryk med brudeterne, vidste ikke det hed det! Har du en tjekliste til en brudeterne? ;)

Angående de lange taler, sad mig og kæresten og diskuterede det. Det er vist vigtigt at finde en toastmaster der tør tage kontrollen på en pæn måde og samtidigt give tid ud fra hvem der holder talen.

Derudover kunne det måske være en ide hvis Toastmasteren kan give et diskret signal til taleren om at de skal til at afslutte og hvis det stadig ikke virker, bryde høfligt ind og sige de må afslutte så alle der vil kan få muligheden for sin tale. Signalet kunne f.eks. være dykkersignalet for tom for luft? Ej et mere realistisk signal kunne være at toastmasteren løfter sit glas til skålen efter talen.

Alle talere ville selvfølgelig skulle kontakte toastmasteren og der aftale tidsgrænsen og briefes om signalet som kommer før en egentlig afbrydelse af talen...

Jeg har også nogle billeder fra i går hvis det var noget?

Hej Søde

Vi kan helt sikkert finde en liste til Brudeternen... Alt kan findes herinde

Billeder er altid velkomne, men lad os tage det næste gang vi ses.

0

Del dette indlæg

Så er vi i luften med en bryllupshjemmeside...

Det bliver bare en side til vores gæster, så de kan finde alle informationer om stedet, byen, ønskerne og diverse kontaktpersoner.

Og så har jeg kigget på vores budget :) Det var nedslående "læsning" Jeg tror der er et kommende brudepar som skal spænde livremmen ind og leve af havregryn de næste par måneder...

Specielt når nu jeg kom til at kigge brudekjoler i går og har forelsket mig til nogle ret tæt på 10.000 kr :) I må vente med billeder, jeg har dem ikke selv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik sat mig ned og kigget på hvor mange penge vi har til rådighed til at holde bryllup for. Vi har ikke en decideret konto som vi gemmer penge på, så der skal lige kigges lidt på et par konti inden overblikket er der.

Men status er at vi skraber over 10.000 sammen pr. måned og da vi har været i gang i 9 måneder så kræver det ikke den store lommeregner... og med 8 måneder endnu så skulle det være muligt at holde bryllup uden at skulle decideret skære i gæstelisten eller menuen eller skulle ud og låne.

Vi skal på den anden side heller ikke brænde 170.000 af på et bryllup, men der er helt sikkert andre ting der skal spares sammen til efter brylluppet, så vi fortsætter bare opspariningen. ;)

Og så er jeg gået ind i en meget forvirrende fase vedr. kjolevalg. Har endnu ikke haft KJOLEN på, men et par stykker som har været meget tæt på, skal vi kalde det en halv tåre i øjenkrogen?

Så jeg går og spekulere på om jeg skal sige "Så tager vi bare den" eller om jeg skal væbne mig med tålmodighed og tro at den kommer med den næste kollektion?

Det plager mig virkeligt at jeg kan skænke en pokkers kjole så mange tanker! :denmarkflag::ilovebryllupsklar:

Til gengæld er vi i gang med at lave vores bryllupshjemmeside. Jeg kan godt mærke at her er der noget hvor J kan følge med... Farverne på invitationer mm det går han ikke op i, men sidde og skrive en ønskeseddel eller designe layout det kan han forholde sig til. :)

Men nu vil jeg altså snart beslutte mig med hensyn til kjolen, det virker som en stopklods synes jeg...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg købt min kjole! :)

Og så får I ikke mere afvide i første omgang ;)

Det kan man da ikke sige! :denmarkflag::ilovebryllupsklar:

Jamen det gjorde jeg jo lige ;)

OK jeg har købt en kjole som der skal laves nogle modificeringer på som gør den rigtig unik. Så hvis du kender et sted der sælger brede bonder i stil med dem der er på slør, så sig gerne til.

Men jeg vil gerne anbefale Bride Fashion i Virum! Det var en kanon god oplevelse jeg har haft deroppe.

0

Del dette indlæg

Uh, spændende med din kjole, glæder mig til at se den! Jeg har gjort mig nogle af de samme overvejelser vedr. KJOLEN, som du har gjort, men er kommet frem til, at der er mere end EN kjole, og det derfor er "OK" at behøve tænketid :)

Flasher du snart billeder eller huserer din tilkommende her, siden du er lidt forbeholden?

0

Del dette indlæg

Nej men jeg kan slet ikke vise jer billeder af den færdige kjole... Så det er derfor.

Jeg har købt en silkekjole uden noget pynt overhovedet og nu går den vilde jagt så på passende blonde.

De regner med at kjolen kommer hjem om tre måneder, og så skal vi jo først til at lege med div. blonder. :)

Men nu begynder sommerfuglene i min mave at flakse en smule.

Og så også jagten på diverse tilbehør.

Jeg prøvede en supersmuk tiara som virkelig tiltaler prinsessen i mig, men på den anden side så skulle jeg måske også være virkelig fræk og finde en "død måge" til håret i stedet for. En "død måge" er et spøgefuldt udtryk en rigtig stor fascinator i min vennekreds.

Åh det er så svært... Lige nu har jeg set den fedeste Fascinator med påfuglefjer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se den her! Kammen står dog op på det billede, så fjerne vil komme til at gå vandret når den kommer i håret.

rfrf023.jpg

Eller måske sådan en her!

rfflo18.jpg

Men nu må jeg hellere lige vente til jeg har snakket med den person der skal sætte mit hår... Nu skal dankortet også lige komme sig over den tur det fik i går! Der kommer pibelyde fra min pung :)

0

Del dette indlæg

God ide ;-) Det lyder :cheerleader3: Vil en "dødmåge" passe med et slør? Er der nogle som har erfaringer (billeder)?

Hvis du bestemmer dig for ikke at gå rundt med en "dødmåge" må du sige til. Så lover jeg at gøre det - hvis ikke den lugter :wacko:

Hvis den lugter så må vi jo bare tage dykkerudstyret på! Kønt syn i kirken!

Se så fik jeg sørme udstyret på, på min avatar! Tænk sig at det snart er et år siden vi legede hvaler i vandkanten ved Dahab!

0

Del dette indlæg

Jeg er med på dykker udstyr ;-) Man du har nok ret, det vil se dumt ud.

Hvad med en tur til Dahab, så kan vi luft det under varmere luftlag... Jeg skal derned på et tidspunkt i år/næste år.

mandse-min ævler om fællestur næste sommer.... you game??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en tur til Dahab, så kan vi luft det under varmere luftlag... Jeg skal derned på et tidspunkt i år/næste år.

Så længe det ikke er lige midt på sommeren og ikke midt i ramadanen, så er jeg frisk.

Bare vi ikke lader "Vandpibe-sheiken" bestemme afgangstiden mod lufthavnen når vi skal hjem ;) Det var lige tæt nok sidste år.

0

Del dette indlæg

Jeg har lige læst i kinais tråd - og der så jeg du havde sat billeder ind af nogle "flip-flappere"..... Hvor pokker køber man dem henne???? Har du et link?

Knus

Ja da det har jeg: Lige her!

Men jeg vil ikke høre noget for at du er blevet fristet ;) Du spurgte selv! Og du skal slet ikke begynde at surfe rundt på hele siden, med mindre du vil gære meget gode venner med det danske toldvæsen! For der er en del fristelser. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så længe det ikke er lige midt på sommeren og ikke midt i ramadanen, så er jeg frisk.

Bare vi ikke lader "Vandpibe-sheiken" bestemme afgangstiden mod lufthavnen når vi skal hjem ;) Det var lige tæt nok sidste år.

vi holder alligevel aldrig sommerferie om sommeren.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer