Guest mpindj

M & J 15.05.2010

205 indlæg i dette emne

Jeg er kommet til at købe nogle smykker som måske bliver bryllupssmykkerne. Jeg kan i hvert fald have dem i baghånden...

6.png

Jeg har købt øreringe, halskæde og armbånd i sølv. Dvs. den lyse som øreringene. Der er intet billede af armbåndet.

Der var en sælger forbi kontoret, så de blev enda solgt med rabat i forhold til standart-prisen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har så ikke fået smykkerne endnu, men de kommer i løbet af et par dage

Så måske har jeg lavet mit første køb til mit bryllup!

De ser rigtig flotte ud. Glæder mig til at se billeder af dem du har købt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tirsdag aften holdt vi et lille møde med chefen for Hotel Vinhuset hvor vi helt sikkert skal holde vores bryllupsfest.

Mødet gik ikke helt som forventet, men så kan jeg jo bare lade være med at "invitere" mor og svigermor med. Ikke at der gik noget galt, men de kom jo også med deres input.

Hotellet er et dejligt sted som ligger ret ugenert i betragtning af at det ligger i bymidten. Der er en pæn stor gård hvor alle rygerne bliver jaget ud, men gården ligger så man hurtigt kan få folk ind igen hvis der kommer en tale eller en sang.

Stedet anbefalede os at bordplanen skal være med runde borde. Jeg kan ikke huske hvor mange om hvert bord og om "vores" bord også skal være et rundt bord.

Vi blev også anbefalet at servere bryllupskagen om eftermiddagen. Vi skal vies kl 14. så vi vil være på hotellet lidt over 15. Kaster mine gæster mange ris og vindretningen er rigtig, så flyver risene ind på hotellet, så tæt ligger kirke og hotel. Så vil jeg gerne servere lidt at drikke og spise der ved 15.15-15.30 tiden. Vi blev så anbefalet at servere bryllupskage ved samme tid, så vil folk bedre kunne nyde kagen. Så kan de gæster der kommer til globryllup også få et stykke kage ;)

Når vi så har spist kagen, vil J og jeg stikke af for at få taget nogle billeder (Det er i hvert fald hvad vi planlægger i øjeblikket)

Umiddelbart regner vi med at skulle til bords ved 18-tiden.

Vi var også rundt og se på et par af værelserne på hotellet samt brudesuiten. Det er et rigtigt hyggeligt hotel.

Da vi var færdige med mødet, gik vi ned og spiste i hotellets restaurant. (Det var derfor vi havde inviteret folk med) ÅHH det var god mad og god vin.

I dag har vi så futtet rundt i Næstved og kigget lidt på vielsesringe sammen med min bror og kommende svigerinde. De har vist besluttet hvilke ringe de skal have, hvorimod vi jo kun lige er begyndt at kigge. Til gengæld har vi meget forskellige meninger om hvordan sådan nogle ringe skal se ud, J og jeg ;)

Vi har også kigget lidt på et bryllupsbudget... AV min arm! Der skal vist spises en del havregrød de næste par måneder!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

empty.gif400 dageempty.gif

Virkelig smukke smykker du har købt....

Er helt vild med kage temaet... hehe... :cheerleader3:

Tak og tak!

Jeg kan bare ikke helt gennemskue hvad figurene er lavet af... Må nok spørge nogle af superkagebagerne herinde...

Hehe, prøv hør StineHelene ad hvad de er lavet af.... Hun har styr på alt det kage halløj... :cheerleader3:

Flot kjole inspiration...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå imorgen.. Jeg tror jeg købte skoene hos dem, jeg havde tænkt mig at kigge forbi butikken i næste uge engang og se om de har et billigt slør..

Jeg ønsker dig held og lykke imorgen..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Det gik fint!!!

Købte en brudekjole til halv pris... Men mavefornemmelsen var der ikke helt. Men det var jo NU den skulle købes, så må jeg jo sælge den hvis ikke det er noget alligevel.

Det blev også til et slør det passer til. Og noget hårpyntsting med fjer som matcher noget pynt på kjolen.

Og en festkjole til en meget god pris, da lynlåsen er gået i stykker, men den kan mor reparere!!!

Og inden I begynder at tigge om billeder, så har min mor dem. Jeg skal lige have nallerne i dem først ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gik fint!!!

Købte en brudekjole til halv pris... Men mavefornemmelsen var der ikke helt. Men det var jo NU den skulle købes, så må jeg jo sælge den hvis ikke det er noget alligevel.

Det blev også til et slør det passer til. Og noget hårpyntsting med fjer som matcher noget pynt på kjolen.

Og en festkjole til en meget god pris, da lynlåsen er gået i stykker, men den kan mor reparere!!!

Og inden I begynder at tigge om billeder, så har min mor dem. Jeg skal lige have nallerne i dem først ;)

Hvor skønt med kjolen. Jeg håber, at mavefornemmelsen kommer forbi snart og glæder mig til at se billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

God fornøjelse i morgen :cheerleader3::)

p.s. figurerne på kagerne kan være lavet af f.eks. sugarpaste, modelleringspaste, modelleringsmarcipan, fimoler eller et andet materiale. Jeg kan se, at det varierer for nogle af figurerne.

Super, så kan jeg begynde at lege med figurer!

Det gik fint!!!

Hvor skønt med kjolen. Jeg håber, at mavefornemmelsen kommer forbi snart og glæder mig til at se billeder :cheerleader3:

Tak jeg håber også mavefornemmelsen kommer. Men bliver nok nød til at tage ud og prøve nogle flere kjoler ;)

0

Del dette indlæg

God fornøjelse i morgen :cheerleader3::)

p.s. figurerne på kagerne kan være lavet af f.eks. sugarpaste, modelleringspaste, modelleringsmarcipan, fimoler eller et andet materiale. Jeg kan se, at det varierer for nogle af figurerne.

Super, så kan jeg begynde at lege med figurer!

Det gik fint!!!

Tak jeg håber også mavefornemmelsen kommer. Men bliver nok nød til at tage ud og prøve nogle flere kjoler ;)

Prøv kjolen igen, kig dig i spejlet og se, hvad du synes og om det er den kjole, du med glæde kan se dig komme op ad kirkegulvet i.

Er det ikke det, ja så ville jeg prøve nogle flere kjoler. Det har jeg selv været nødt til og har nu fundet den, jeg vil giftes med min tilkommende i.

Pøj pøj, jeg krydser fingre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

OK så får I to billeder af kjolen:

_forfra.jpgbagfra%20m%20spejl%202.JPG

Sløret sidder ret skævt kan jeg se, men pyt.

Billederne blev taget efter jeg havde siddet og mukket lidt tid... Skulle/skulle ikke tage kjolen... Hoppede i kjolen en sidste gang, kastede et slør på hovedet og så tog mor et par billeder.

Redigeret af mpindj
0

Del dette indlæg

OK så får I to billeder af kjolen:

Sløret sidder ret skævt kan jeg se, men pyt.

Billederne blev taget efter jeg havde siddet og mukket lidt tid... Skulle/skulle ikke tage kjolen... Hoppede i kjolen en sidste gang, kastede et slør på hovedet og så tog mor et par billeder.

Den gør dig lidt større i taljen, end det virker, som du er. Men det er noget, der let kan klares ved en tilretning.

Hvad synes du selv?

Kjolen er flot, men det er din mavefornemmelse. Og heldigvis er der god tid til at prøve kjoler endnu, så ingen panik, hvis den viser sig ikke at være noget for dig

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer