Guest mpindj

M & J 15.05.2010

205 indlæg i dette emne

OK så får I to billeder af kjolen:

Sløret sidder ret skævt kan jeg se, men pyt.

Billederne blev taget efter jeg havde siddet og mukket lidt tid... Skulle/skulle ikke tage kjolen... Hoppede i kjolen en sidste gang, kastede et slør på hovedet og så tog mor et par billeder.

Den gør dig lidt større i taljen, end det virker, som du er. Men det er noget, der let kan klares ved en tilretning.

Hvad synes du selv?

Kjolen er flot, men det er din mavefornemmelse. Og heldigvis er der god tid til at prøve kjoler endnu, så ingen panik, hvis den viser sig ikke at være noget for dig

Med risiko for at såre andre herinde; Men faktisk mangler der et par kilo for at jeg fylder kjolen ud. Selv når jeg strittede alt hvad jeg kunne med maven, så gled kjolen ned... Så ja der skal tages lidt ind i begge sider.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er rigtig flot til dig, jeg kan godt lide alle detajlerne, har du mavefornemmelsen? Jeg kan godt se den mangler at blive syet ind og sløret lige skal rettes på hovedet :thumbsupsmileyanim:

Vi har købt ens slør..

Tillykke med købet

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

OK så får I to billeder af kjolen:

Sløret sidder ret skævt kan jeg se, men pyt.

Billederne blev taget efter jeg havde siddet og mukket lidt tid... Skulle/skulle ikke tage kjolen... Hoppede i kjolen en sidste gang, kastede et slør på hovedet og så tog mor et par billeder.

Den gør dig lidt større i taljen, end det virker, som du er. Men det er noget, der let kan klares ved en tilretning.

Hvad synes du selv?

Kjolen er flot, men det er din mavefornemmelse. Og heldigvis er der god tid til at prøve kjoler endnu, så ingen panik, hvis den viser sig ikke at være noget for dig

Med risiko for at såre andre herinde; Men faktisk mangler der et par kilo for at jeg fylder kjolen ud. Selv når jeg strittede alt hvad jeg kunne med maven, så gled kjolen ned... Så ja der skal tages lidt ind i begge sider.

Ahh så var jeg ikke helt gal på den. Synes godt jeg kunne fornemme det på billedet. Det gør selvfølgelig nok noget, når den ikke passer i størrelsen endnu.

0

Del dette indlæg

wow hvor er du flot i kjolen. Men hvis mave fornemmelsen ikke er der, så få langt den ind og vent og se du har jo tid endnu til at finde en ny hvis det er det du vil.

Bort set fra det er jeg nødtil lige at fortælle at vi har et vennepar som sidste år blev gift i din kirke og holdt festen på vinhuset og de var bare så glade for det...de syntes det varperfekt med service personale ogdet hele. Så i kan godt glæde jeg.

Håber din far har det bedre. Kender desværre godt turen. Min mor har haft brystkræft og kender godtfølelsen af at det man læser er SÅÅÅ deprimerende. MEn det betyder ikke det er sådan. Jeg lærte til sidst at lytte til lægerne og ikke hvad jeg læste. DEt vigtigste er humøret. Og selvfølgelig skal du da ikke ha dårlig samvittighed over at planlægge så stor en dag i det liv.

Har forresten lige et SP. Vi skal også giftes i næstved til næste år, men vi ved ikkelige hvor man kan få taget billeder i naturen. Har bestilt en fotograf og har mulighed for at kommemed foreslag. Så er nysgerrig om hvor i skal ha taget billeder henne, når i nu skla vies og feste i næstved.

Mvh Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow hvor er du flot i kjolen. Men hvis mave fornemmelsen ikke er der, så få langt den ind og vent og se du har jo tid endnu til at finde en ny hvis det er det du vil.

Bort set fra det er jeg nødtil lige at fortælle at vi har et vennepar som sidste år blev gift i din kirke og holdt festen på vinhuset og de var bare så glade for det...de syntes det varperfekt med service personale ogdet hele. Så i kan godt glæde jeg.

Håber din far har det bedre. Kender desværre godt turen. Min mor har haft brystkræft og kender godtfølelsen af at det man læser er SÅÅÅ deprimerende. MEn det betyder ikke det er sådan. Jeg lærte til sidst at lytte til lægerne og ikke hvad jeg læste. DEt vigtigste er humøret. Og selvfølgelig skal du da ikke ha dårlig samvittighed over at planlægge så stor en dag i det liv.

Har forresten lige et SP. Vi skal også giftes i næstved til næste år, men vi ved ikkelige hvor man kan få taget billeder i naturen. Har bestilt en fotograf og har mulighed for at kommemed foreslag. Så er nysgerrig om hvor i skal ha taget billeder henne, når i nu skla vies og feste i næstved.

Mvh Rikke

Tak Rikke! Ja for alle de dejlige ting du fortæller mig.

Vi har ikke lige fundet en fotograf endnu, men jeg har da overvejet hvor der kan tages billeder henne. Hvor kendt er du i byen?

1) Herlufsholm er et meget brugt sted, men da min bror skal giftes derude til august, så "gider" jeg ikke have taget billeder der,

2) Ved sct. Peders Kirke ligger Boderne og bag Boderne er der en parkeringsplads anlagt i forbindelse med at de frilagde Susåen. Der er nogle grønne områder dernede som sikkert kunne give nogle gode billeder med Boderne som baggrund. (Så må fotografen undgå sct. Peders Kirke evt)

3) Munkebakken ved stationen. Der har de nu fjernet munkene skåret i gamle elmetræer, men er stattet dem med støbte kopier. Hvis man er ud efter "fjollebilleder" så tror jeg Munkebakken er et super sted, man kan jo lege med statuerne. Der er også udsigtstårnet på toppen, hvor man kan få et vue ud over byen.

Så er der jo skove det meste af vejen rundt om byen... Eller måske nede ved Kanohuset ikke så langt fra Rådmandshaven.

Hold da op jeg har vist tænkt mere over det end jeg selv er klar over ;)

Har i hvert fald snakket med Vinhuset om at vi kan få taget billeder på hotellet hvis det bliver møjvejr.

Holsted kirke; er det den ude ved McD og Bilka?

0

Del dette indlæg

Hej

Hold da op hvor har du overvejet mange steder. Vildt fedt for mig for vi kender inedn steder.

Ja det er den overfor bilka, det er også der vores søn er døbt så for os var der ingen tvivl.

Men glæder mig da til at følge med i din tråd... vi skal dog ikke giftes på samme dag, men så kan jeg jo nyde gost af alle de guldkorn du finde,

Hi hi

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen nu bliver jeg jo nysgerrig! Hvorfor så Holsted kirke? ud over at jeres søn er døbt der. Er I flyttet til Næstved eller???

Ja vi bor i næstved og har gjort det nogle år, men jeg har arbejdet i KBH. Daniel har dog arbejdet her. Vi syntes bare at holsted kirke er os. Og skulle vi finde en anden kirke ville det blive på Falster hvor vi begge er fra ville det blive kaos. for de kirker vi har et forhold til dernede er ikke de samme og har ikke lyst til at blive gift dernede. Så det er holsted kirke og det er vi så glade for....

MEN `VILLE LIGE SIGE 1 lille bitte år... og så er det den store dag... det er da bare fedt.

Så nu skal der tælles dage og mdr. og det er jo lige om lidt .... puha det bliver da bare fedt.

0

Del dette indlæg

Der er da så tomt i denne tråd at der er ekko!

Hvad er der mon sket siden sidst?

Jeg har været ude og prøve flere kjoler... Resultatet er at den kjole jeg har købt ryger til salg! (Ind til videre... Er godt nok utroligt hurtig til at skifte mening i øjeblikket)

Nå men lige lidt billedspam af den første kjole som jeg har købt

Set_forfra.JPG

Slæb%20bagfra.JPGbagfra_m_spejl.JPG

Billederne er fra butikken og de er uden skørt under.

De yder selvfølgeligt ikke kjolen retfærdighed. Den er ikke så hvid som på billederne. Der er perlebroderier over alt. Og så er den et halvt nummer for stor.

Efter vi har leget med kjolen hjemme, har vi fundet ud af at der er noget "hejseværk" inde i kjolen, så slæbet kan trækkes lidt op.

Inden kjolen officielt sættes til salg, så skal der lige tages nogle nye billeder.

Så var jeg på den store prøvetur sammen med en veninde.

Jeg har skrevet om det tidligere, men I kan godt tåle at se billeder igen ;)

0

Del dette indlæg

I kan læse om min tur HER

Nu sætter jeg bare teksten ind fra min beretning om turen som var den 4. juni.

Jeg var på impulsiv brudekjoleprøvningstur i går! JA impulsiv, havde ikke bestilt tid nogle steder og nåede alligevel i 3 butikker uden problemer :cheerleader3::cheerleader3::) Ringede til min veninde og spurgte om ikke vi skulle tage ud og kigge på brudekjoler og hun var på!

Startede hos Hot Couture hvor jeg hurtigt kom i et par kjoler.

Ekspedienten var/er supersød og de har et fint udvalg i kjoler, hun fik også lokket mig i kjoler som jeg ikke troede var mig, men som faktisk ikke var helt dumme alligevel ;)

Nå men den butik er den eneste jeg har billeder fra, så de kommer senere...

Jeg lagde ikke rigtigt mærke til priserne derinde...

min veninde legede fotograf med en mobiltelefon, grunden til jeg griner så meget er at hun lå nede på gulvet og rodede rundt med telefonen...

Denne kjole var fin. Det er ekspedienten der holder kjolen i ryggen.

Picture%20003.jpgPicture%20004.JPG

Den kjole har helt sikkert slæbet der passer til den kirke jeg skal giftes i (Slæbet kan næsten ikk eblive for stort)

Denne kjole var med til at understrege at jeg skal da have et havfruesnit! Jeg synes dog at udskæringen var for dyb til mig! Den er nålet sammen i ryggen, derfor ser den lidt sjov ud bagpå.

Picture%20002.jpg

Dette billede er ret dårligt, men det er en to-lagskjole, som så pæn ud på bjølen, men efter at have prøvet en masse andre kjoler, så var den for tynd og "billig" i materialet.

Picture%20001.jpg

Så gik vi videre til Södra Högtidskläder. Dem havde jeg snkket med i telefon og fået af vide at man ikke behovede at bestille tid. Og jeg havde også set på nettet at de bl.a. har La Sposa som har nogle kjoler jeg godt kan lide. De har også en del tilbehør blandt andet brudekroner, hvis der er nogle der er til det.

Det var ikke så spændende en betjening vi fik, men vi fik lov til at prøve de kjoler vi ville. Vi måtte ikke tage billeder, men jeg har da fundet mine to favoritter på nettet...

Den her er fra La Sposa og hedder Fiesta.

lasposa-fiesta.jpg

Den her er nok favoritten fra denne butik; Eddy K model BE47

be47_ivorycha-is_full.jpg

Den ser forfærdlig ud på modelbillederne, men er ret smuk i virkeligheden. Den der hjerteudskæring klæder min lille barm ret godt.

Så tror jeg også jeg prøvde denne her. Det var i hvert fald en lyserød kjole fra Eddy K:

1334_IV%20Rose_IV_image.jpg

Den er ret sød, men var ikke så pæn til min figur.

Med hensyn til priserne så kostede de to første kjoler lige under 11.000 SEK hvilket svarer til ca 8.000 DKR. Vi kiggede på Lillykjolerne og der sad prismærker med både danske og svenske priser. Der stod eks. 3.400 DKR og 3.400 SEK. Så det vil sige man sparer en del ved at købe kjolen derovre.

Det sidste sted vi var hos er Palm Design. De er supersøde selv om de endte med at arbejde over, da vi først gik 10 over lukketid. Vi glemte alt om billeder, så der må I nøjes med mine ord. Deres hjemmeside siger ikke så meget om butikken, men de har virkeligt ting fra alle de producenter/designere som der er link til!

Butikken har kjoler af eget design, og jeg var i to forskellige. Hvis man køber en af deres kjoler, så bliver den selvfølgeligt specialsyet efter dine mål, og de har nogle virkeligt smukke og unikke kjoler. De har også flere i ren silke til dem der er til sådan noget.

Jeg havde også fundet nogle "stangkjoler" blandt andet et par stykker fra Benjamin Roberts. Og der var godt nok kjolen som fik en halv tåre frem i den ene tårekanal...

Her skal lige tilføjes at min veninde på et tidspunkt har sagt at kriteriet for at stoppe med at prøve kjoler er at der kommer tårer frem!

Nå men pigerne hos Palm gjorde hvad de kunne for at finde tårene frem, for jeg fik lynhurtigt slør og diadem på flere gange! Der blev snøret ind og sat nåle i for at kjolerne sad perfekt.

En af de ting som jeg blev mere og mere klar over i løbet af dagen er at jeg skal have en kjole med havfruesnit! selv om jeg ikke har modelhøjde, så er det lige snittet til min figur!

De to ekspedienter i butikken (den ene er indehaveren) sagde at de tidligere på dagen havde siddet og kigget på nye modeller, og der er mange havfruemodeller mellem næste år. De vil få de nye kjoler i butikken ca. september, så der skal jeg ned i butikken igen.

Butikken har også et flot udvalg i festkjoler og diverse tilbehør. Blandt andet et stort udvalg i sko fra Rainbow Club.

Skal I lige se den umiddelbare farvorit pt?

Nå nej må hellere lige fortælle at min veninde skal være min brudeterne, så jeg forlangte at hun også skulle prøve nogle kjoler hos Palm Design. Hun gjorde det modvilligt og på trods af mine og ekspedienternes opmuntringer var hun ikke så tryg ved situationen... Men hun skal slet ikke være så nervøs for at komme i en kjole som hun er, hun har en ret flot figur som bare ikke selv kan se...

Nå den kjole der!

Ahh hele dagen endte med vi tog hjem til mig og fandt de prøvede kjoler på nettet, fandt ud af hvor dejligt det er at bo i Sverige, når nu man kan få så fine kjoler for 8.000-9.000 DKR. Ja selv drømmekjolen er ikke dyrer end det (Dog ved jeg ikke hvilke udgifter der vil komme til tilretning). Fik lidt god aftensmad sad og snakkede og faldt i søvn på sofaen! Indtil hendes kæreste kom forbi og hentede hende. Hendes kæreste og min havde holdt nørdaften og min J skulle køre med ham hjem derfra.

Kan jeg snart holde pinen ud længere???

I må lige vide at de billeder jeg kan finde er med kjolen i gyldne farver. Den jeg prøvede har sølv/grå toner i stedet for, hvilket slet ikke gør noget, jeg er mere til sølv end guld.

Og kjolen er slet ikke som noget af det jeg ellers har kigget på, men den gav mig bare den smukkeste figur!

OK så kommer der et billede i de forkerte farver

966-2086763408.jpg

PS alle de billeder i dette indlæg er links fra andre hjemmesider, så hvis billederne forsvinder så kan det være fordi hjemmesiderne er nede!

Redigeret af mpindj
0

Del dette indlæg

Jeg synes min planlægning lidt for tit bliver en indre kamp mellem fornuften og ønskerne med fornuften som sejrherrer. Det er nok også derfor der ikke sker så meget.

Med hensyn til fotograf har vi besluttet at vi snakker med en veninde og J's far. Veninden har sagt ja og har selv bestilt foto-kurserne fra fotograferne.com (som var dem jeg i mine hemmelige drømme gerne ville have til at tage billederne, men fornuften sejrede)

Jeg spurgte J om vi skulle bestille de der kurser til veninden og J's far, som en tak for hjælpen, men han mente at det kunne vi ikke tillade os og det var bare at insinuere at de ikke ville kunne tage gode billeder!

Så har vi bestilt en DJ til at komme og spille. Måske nogle af jer kender firmaet? Det er nemlig Diskobil Kender ingen der har brugt dem før, men jeg har det godt med at støtte dem der annocere herinde og er med til at drive dette dejlige forum! Og så er Disko-Bent jo også en flittig skriver herinde...

(Igen var der en lille kamp mellem ønskefeen og fornuftsenglen gæt selv hvem der vandt, der kommer i hvert fald ingen pianist sådan som det ser ud nu)

Vi har bestilt Save The Date-magneter men ikke fået sendt dem ud endnu. Vi mangler at få skrevet et følgebrev, men inspirationen til teksten mangler.

Så skal min første kjole jo sættes til salg, skal bare lige have taget nogle ordenlige billeder og bestemt mig for en pris. Og må hellere se at få det gjort, fordi når sortseeren kommer op i mig, så vinder fornuftsenglen igen og jeg tænker "Kan jo også bare beholde den første kjole, det er jo bare en dag og dumt at bruge så mange penge på en kjole... " I kan sikkert godt selv forstille jer hvordan min plade kører videre inde i hovedet.

(Men når man ser billederne i mine to forrige indlæg så kan jeg godt selv se at den kjole bare skal væk, jeg smiler jo slet ikke med den på)

Vi har også været ude og se på vielsesringe... Min kære kommende mand går en del op i det, og viser en lidt ukendt side af sig selv. Så vi ender nok med noget ret utraditionelt, i hvert fald i herrering.

Nå men giv mig lige det mentale spark i røven, så jeg kommer i gang igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op nogle smukke kjoler, du har prøvet. Favoritten og så den fra Hot Couture klæder dig ufattelig godt. Ja og skam også den med havfruesnittet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Er sikker på, at din veninde kommer til at tage skønne billeder og hun håber på at kunne øve sig ved mit bryllup, så det ville jo være perfekt.

0

Del dette indlæg

og så vil jeg så sige at du kan krydse "fotokursus" af på din seddel.. i hvert fald for mit vedkommende...

Det var to super super hyggelige dage og jeg er proppet med informationer... har allerede her til morgen taget meget bedre billeder af My.... fabelagtigt kursus.. kan kun anbefales........ sune mener dog at jeg nok går hen og bliver voldsomt dyr i tilbehør nu....

Og Pernille.. jeg glæder mig til at se dig snarest.. arbejder stadig på at få fri.

0

Del dette indlæg

og så vil jeg så sige at du kan krydse "fotokursus" af på din seddel.. i hvert fald for mit vedkommende...

Det var to super super hyggelige dage og jeg er proppet med informationer... har allerede her til morgen taget meget bedre billeder af My.... fabelagtigt kursus.. kan kun anbefales........ sune mener dog at jeg nok går hen og bliver voldsomt dyr i tilbehør nu....

Og Pernille.. jeg glæder mig til at se dig snarest.. arbejder stadig på at få fri.

Er rigtig glad for at høre, at fotokurset var godt og at du allerede kan mærke forskel i billederne. Ikke for at skræmme, men jeg tror, at manden din får helt ret, hihi

Håber du kan få fri, det ville være hyggeligt at se dig, med eller uden kamera :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op nogle smukke kjoler, du har prøvet. Favoritten og så den fra Hot Couture klæder dig ufattelig godt. Ja og skam også den med havfruesnittet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Er sikker på, at din veninde kommer til at tage skønne billeder og hun håber på at kunne øve sig ved mit bryllup, så det ville jo være perfekt.

Hov favoritten sidder altså ikke på mig ;) Men tak alligevel.

Hey :bearhug:

Hyggeligt at møde dig i dag...

Kender udmærket godt kampen mellem fornuften og ønskerne :bearhug:

Hvorfor er det så ofte at fornuften vinder? Eller er det kun her?

Det var superhyggeligt at møde jer begge... Håber vi får muligheden for at gøre det igen en gang, selv om det sikkert ikke bliver før I er fruer!

0

Del dette indlæg

Jeg er glad for at du har fået en masse ud af kurset. Så må vi jo finde ud af det med tilbehør! Sune behøver jo ikke at vide hvad tingene har kostet... Du skal jo også have noget som tak for at du vil tage billederne!

0

Del dette indlæg

Vi havde et dejligt Zilla-møde i Kongens Have i søndags! Selv om vi (næsten) ikke kendte hinanden så kom vi da hurtigt i snak! Vi kunne snakke så meget at Soya's lille datter synes at nu var det hendes tid til at få opmærksomhed ;)

Et par stykker af os gik på Strøget, og så kom jeg til at bruge penge :cheerleader3:

En stropløs bh og lidt ekstra fyld... I får ingen efter-billeder Angy, Pernille§: ) og Tina, I må nøjes med billeder af mig i kjolen ;)

Picture%20001.jpgPicture%20002.jpg

Kjolen er en jeg skal have på den 1. august hvor min lillebror skal giftes.

Var hos frisøren i dag for at få klippet spidser, og hun viste mig lige hurtigt hvordan jeg kunne sætte håret med et par hårnåle! Det tog ingen tid og lignede noget fra den røde løber! ME LIKE! :thumbsupsmileyanim:

Og så sidder jeg her med god samvittighed! Har lige været ude og løbe (pudser glorien) selv om det ikke gik så hurtigt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer