Lipe

Mad udefra

15 indlæg i dette emne

Vil gerne høre hvis i kender nogen gode steder og få mad fra omkring sydsjælland/Lolland - falster. Jeg kender kun Kokken og Jomfruen og dem er jeg ikke vild med - men er der andre hvor maden bare er lækker og der er meget af det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. Beiers Køkken laver bare super lækker mad!!!!

Og det ligger i Horreby.. ikk langt fra nykøbing f..

tjek www.beierskoekken.dk

det er altså super godt.. og de er super søde..

Og ja, der er rigeligt mad.. hehe..

Redigeret af isse_pigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et par gange i min svigerfamilie fået mad her fra i forbindelse med barnedåb og andre ting, og det har altid været absolut rimeligt i prisen, lækkert og der har været masser af det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke åben Beiers køkkens hjemmeside menu kort :cheerleader3:

Schous i Marienlyst havde vi se overvejet også men synes det er svært man høre altid for og imod alle :thumbsupsmileyanim:

Præcis - der er bare altid nogen der kan sige både godt og skidt om et sted, hvor jeg kender det, vi kører i samme rille, bare i Kbh området ;)

Min svigermor, der også virker som kogekone i omgangskredsen og det lokale forsamlingshus til tider, har brugt Schous mange gange, og har kun været tilfreds når hun har brugt dem. Derfor har det også været meget naturligt at bruge dem, når familien "nede sydpå" skulle holde fester. Så herfra er det stadig tommelfingre op til dem, men jeg kan lige prøve at høre næste gang vi er dernede, om hun har andre gode tips oppe i ærmet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kan ikke åben Beiers køkkens hjemmeside menu kort :cheerleader3:

Schous i Marienlyst havde vi se overvejet også men synes det er svært man høre altid for og imod alle :thumbsupsmileyanim:

Har du prøvet fra en anden com?

Ellers kan jeg måske sende det til dig som en billedfil eller noget..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis på Lolland/Falster og i det sydsjællandske område er der et hav af såkaldte kogekoner og det er noget andet med inddividuel tilberedt mad end mad der er lavet som standardmenuer. Problemet er bare at finde dem for de har typisk ingen hjemmeside o.l. men får deres "jobs" via mund til mund metoden. Prøv at tal med nogle dernede.

Men skal I have noget catering som ikke er standard skal I prøve at tage kontakt til Kok Amok. De ligger i Slagelse.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hmm.. Beiers Køkken laver bare super lækker mad!!!!

Og det ligger i Horreby.. ikk langt fra nykøbing f..

tjek www.beierskoekken.dk

det er altså super godt.. og de er super søde..

Og ja, der er rigeligt mad.. hehe..

Der har vi fået fra til vores runde fødselsdage.

Et andet godt sted er Hannes Herligheder

Landsbyen i Våbensted leverer også ud af huset, vi holdt vores bryllup der - lækker mad og god service.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer