Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Så har jeg handlet lidt igen. Jeg har bestilt 3 par strømper til brylluppet.

2 par jeg regner med at bruge i farven champagne med ivory silke top

ch_Bridal-Satin-Band-Holdups.jpg

1 par med søm (for måske kunne det være super cool?) i farven nude

ja_lycra_seam_heel_hold_ups.jpg

Vil da gerne videregive linket til butikken, der virker meget rimelig i pris og som har meget at vælge imellem.

KLIKE HER SØDE ZILLAER

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg handlet lidt igen. Jeg har bestilt 3 par strømper til brylluppet.

2 par jeg regner med at bruge i farven champagne med ivory silke top

ch_Bridal-Satin-Band-Holdups.jpg

1 par med søm (for måske kunne det være super cool?) i farven nude

ja_lycra_seam_heel_hold_ups.jpg

Vil da gerne videregive linket til butikken, der virker meget rimelig i pris og som har meget at vælge imellem.

KLIKE HER SØDE ZILLAER

Ja den med søm er cool at bære og den passer helt fint til din tylkjole!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Pift sexy ...

Søm det er sku længe siden jeg har været så sexy, men det er fordi jeg altid ligner en bistandsklient når jeg har dem på for jeg kan aldirg få sømmen til at sidde lige... ja jeg ved det godt, fuldstændig udulig, vor svært er det at få en streg til at sidde lige :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var jeg forbi kokken, der skal lave maden til festen og snakkede lidt om hvad han/vi kunne finde på. Han skal arbejde i et almindeligt køkken, så det stiller krav til ham, men synes selv at vi kom frem til et spændende mix af retter. Her under er udkastet til menuen:

Forret

4 små tapas:

Jomfruhummer

Tunfisk

Ristet Serano skinke og tomatsalsa

Unghane

Hovedret

Kalvesteg

Ristede svampe

Filo med rodfrugter

Glace (sovs)

Kartofffel

Dessert

Gâteau Marcel

Limesauce og mynte

0

Del dette indlæg

I går var jeg forbi kokken, der skal lave maden til festen og snakkede lidt om hvad han/vi kunne finde på. Han skal arbejde i et almindeligt køkken, så det stiller krav til ham, men synes selv at vi kom frem til et spændende mix af retter. Her under er udkastet til menuen:

Forret

4 små tapas:

Jomfruhummer

Tunfisk

Unghane

Hovedret

Kalvesteg

Ristede svampe

Filo med rodfrugter

Glace (sovs)

Kartofffel

Dessert

Gâteau Marcel

Limesauce og mynte

HAPS!!! Slurp!!! Mums!!! Gâteau Marcel!!! I lååååve it!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forret

4 små tapas:

Jomfruhummer

Tunfisk

Unghane

Hovedret

Kalvesteg

Ristede svampe

Filo med rodfrugter

Glace (sovs)

Kartofffel

Dessert

Gâteau Marcel

Limesauce og mynte

Yes, den er godkendt! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Jamen det lyder skam super lækkert og jeg må indrømme at vi får vist værdi for pengene. I skal jo huske på at vores samlede bryllupsbudget er 25.000,-

Nå, men der er jo også nogle papirer der skal ordnes. På mandag tager jeg på vielseskontoret her i byen og får styr på den del. Jeg har lige i dag sendt navneændrings-halløj til sognet. Synes det er sååååååååååååååååååååååååååååååååå trivielt at udfylde de ting, så dejligt det snart er et overstået kapitel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men så har jeg shoppet lidt igen... Det er jo altid dejligt ;)

Jeg har fundet mig et par ekstra sko, da chancen for at mine blå silke stilletter vil holde hele dagen er lidt utopi. Krav til mine ekstra sko var følgende (prioriteret rækkefølge):

1. Behagelige

2. God kvalitet

3. Lyse eller sølv

4. Lille hæl, da der er rarest når man skal danse

5. Må gerne kunne bruges til hverdag bag efter

Så jeg fandt de her Camper (de sko er altid bare behagelige og i god kvalitet) i hvid/perle... Synes selv at jeg har gjort et scoop :iloveyou:

ss31247_Pearlm1.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg ved jo godt at skoene ikke er sådan vildt brudeagtige og silkeskønne... Men de lever op til kravene og jeg ved bare at Camper laver dejlige sko (og støvler). Gik i højhælede Camper sandaler da jeg var gravid og noget tungere om maven :iloveyou:

0

Del dette indlæg

De ser hamrende godt ud Lena!! Du bliver så flot, det er helt vildt :iloveyou: Jeg glæder mig helt vildt til at se dig i kirken ;) Og skøøønt med Audien!! Så ankommer du da med stil :iloveyou:

Redigeret af Louise.Eriksen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjole billeder igen igen igen igen igen :thumbsupsmileyanim:

Så har jeg billeder af mig i kjolen, med sløret jeg skal have på og den bolero, jeg måske får brug for (oktober kan jo være kold)...

Båndet er måske lidt for bredt ellers skal det i hvert fald lige bindes på en anden måde???

Kjolen er noget krøllet, bare hvis det undrer jer hvorfor toppen ikke er helt glat eller sidder lidt fjollet. I øvrigt skynder jeg at undskylde mig med, at jeg har også spist mig en mega mavepine til på Bones (det er derfor jeg ser lidt anspændt ud ;) )

3789279223_cd601d53c3.jpg3789279233_47c4f66144.jpg

3789279239_7dc8fe8151.jpg3789279245_9fee35a829.jpg

3789279249_3442969455.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer