Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er måske blevet varm på ideen om sådan nogle små luftballoner, der skal sendes op af gæsterne på et tidspunkt i løbet af aftenen. Det kræver dog at vejret er med os :cheerleader3:

product-2664-6371-0.jpg

de er desværre blevet forbudt -vi brugte 2 til de n4 april -

men det er nok mest ved vandet det er galt

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::):)

Kære Lena,

Tak for din søde besked i min tråd

Jeres bryllup bliver da noget, jeres gæster vil tale om længe efter festen er slut.

Jeres idé om stille og rolig middag og så sætte fuld skrue på dansen bagefter, synes jeg lyder herlig, og din kjole invitere til sus i skørterne.

Skønne piger I har, de ser kære ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er måske blevet varm på ideen om sådan nogle små luftballoner, der skal sendes op af gæsterne på et tidspunkt i løbet af aftenen. Det kræver dog at vejret er med os :cheerleader3:

product-2664-6371-0.jpg

de er desværre blevet forbudt -vi brugte 2 til de n4 april -

men det er nok mest ved vandet det er galt

vi fik af vide at vi gerne måtte bruge dem da vi planlagde at holde festen i dronninglund.

men jeg vil foreslå dig at rigen til tenna fra fest eliten hun sælger sådan nogle og kan forfælle dig om man må bruge dem...

find dem her

0

Del dette indlæg

Hej Lena

Jeg er helt vild med din kjole!! Det er lige sådan en med masser af tyld jeg har drømt om..

Masser af tyld :cheerleader3:

Så nu vil jeg prøve lykken med **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.

Men hvad hedder din kjole for det er da ikke til at finde noget som helst derinde..

Du er vildt smuk i den.. Jeg kan godt forstå du vælger bælte.. :)

Hej

Min kjole er købt ved Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder. Du vil ikke kunne finde et billede af den, da jeg selv har "designet" den. Altså designet er nok et stort ord at bruge, men jeg har fortalt dem hvad jeg vil have. Du er velkommen til at bruge mig og mine billeder som reference, hvis du skriver til dem :)

Mange tak skal du have..

Det ville da være en stor hjælp..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg står faktisk selv og mangler noget lånt...

Jeg tvivler på min mor har noget, hun er meget syg og kan ikke engang deltage i brylluppet PIV! Min svigermor har måske et smykke, men jeg mangler jo ikke noget til outfittet. Kunne godt bruge en clutch, men det er jo ikke lige det folk har liggende.

0

Del dette indlæg

Er ked af at høre om din mor... Det er ikke lige det, man håber på, på sin bryllupsdag. :bearhug:

Nu låner jeg jo slør, men jeg låner også noget gammelt af min svigermor. Jeg har spurgt hende og hendes søster om de kan finde noget fra Kristians mormor, der døde, da Kristians mor var 16. De har fundet to ting; en broche og vist nok noget med at mormoren og morfarens vielsesringe var lavet til et smykke. Jeg skal over til hende og se det snart. Men jeg regner ikke med at bære det et synligt sted, men måske sætte det fast i skørtet eller noget... Så det kunne du måske også?

0

Del dette indlæg

Faktisk prøver vi at nedtone brylluppet over for hende, så hun ikke bliver ked af det. Hun er pænt sagt ret bims (Schlerose, der sidder på hjernen) og for ikke at sætte for meget gang i fantasien eller følelsesudbrud har vi valgt at stort set ikke snakke om det med hende og jehg kan simpelthen ikke få spurgt hende om at låne noget. Det er faktisk lidt et afsavn, man lider som kommende brud (og da jeg var gravid som kommende mor) i sådan en situation.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som Line har skrevet kunne du måske låne noget af din svigermor.... Det behøver jo ikke at kunne ses.

Jeg skal selv have syet et dagmarkors ind i skørtet under kjolen - noget gammelt. Så låner jeg et strømpebånd og et skørt af min veninde (det er samtidig noget blåt), så er der jo dagmar-korset. Havde egentlig tænkt jeg skulle have et lommetørklæde, der har været min mormors som noget gammelt, men jeg ved ikke lige om min mor stadigvæk har et.

Knus lene

0

Del dette indlæg

Faktisk prøver vi at nedtone brylluppet over for hende, så hun ikke bliver ked af det. Hun er pænt sagt ret bims (Schlerose, der sidder på hjernen) og for ikke at sætte for meget gang i fantasien eller følelsesudbrud har vi valgt at stort set ikke snakke om det med hende og jehg kan simpelthen ikke få spurgt hende om at låne noget. Det er faktisk lidt et afsavn, man lider som kommende brud (og da jeg var gravid som kommende mor) i sådan en situation.

Puha ja det kan jeg godt se... det er ikke særligt sjovt.

Hvis det skal være lidt anderledes, ku du så ikke låne dine ungers et eller andet.. dåbsarmbånd, en sut eller sådan noget så ville de jo være en del af det også..

Ved ikke om det er noget, men det ku da være anderledes og sjovt.

Bare en strø tanke.

0

Del dette indlæg

åhhh hvor er det trist at høre med din mor, det er en rigtig led sygdom :-(...

Har du nogen ideer om, hvad det lånte skulle være?? det kunne være noget man evt ikke kunne se, evt en ring syet ind i kjolens foer eller syet på strømpebåndet. Hvis du er interesseret i at låne en ring, så har jeg en du gerne må låne :-) så er den da fra en lykkelig brud :-)

0

Del dette indlæg

Rehhansen: Genialt... Jeg låner bare lidt fra en af pigerne :bearhug: Faktisk ville det være dejlig skørt med Hafferlaffen syet fast i skørtet (lige mig).

Vanni: Du har da et hjerte af guld :c166:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lade det være op til vores ældste datter hvilken lille ting jeg skal låne, så hvem ved, måske bliver det Laffe, men det kunne også blive svampebob, plastikdinoen eller en Barbapapa :bearhug: - Hvis det passer, vil jeg sætte det i skørtet og ellers må det ned i tasken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lade det være op til vores ældste datter hvilken lille ting jeg skal låne, så hvem ved, måske bliver det Laffe, men det kunne også blive svampebob, plastikdinoen eller en Barbapapa :c166: - Hvis det passer, vil jeg sætte det i skørtet og ellers må det ned i tasken.

Man kan ellers få strømpebånd med en lille lomme i ;) Eller nåwet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg vil lade det være op til vores ældste datter hvilken lille ting jeg skal låne, så hvem ved, måske bliver det Laffe, men det kunne også blive svampebob, plastikdinoen eller en Barbapapa :bearhug: - Hvis det passer, vil jeg sætte det i skørtet og ellers må det ned i tasken.

Ih altså det er bare lige min stil... håber på laffe det ku simpelthen være for griner... er der ikke også noget blåt i.

0

Del dette indlæg

Har lige bestilt en stor gennemsigtig paraply. Jeg er slet ikke til de der blonde nogle, så det er en meget fin løsning i mine øjne (det er jo oktober, så der er en god risiko for regn).

white_umbrella-20.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Ej ja, det var da en super god ide at låne noget fra sine børn - den tror jeg lige jeg snupper med, for jeg mangler i den grad noget lånt :bearhug:

Har lige bestilt en stor gennemsigtig paraply. Jeg er slet ikke til de der blonde nogle, så det er en meget fin løsning i mine øjne (det er jo oktober, så der er en god risiko for regn).

Hvor har du bestilt den henne?

0

Del dette indlæg

Jeg synes da også lige at min idé med GoCard inspireret koncept i stedet for weddingfavors. Ideen er den at jeg laver og får trykt nogle forskellige postkort, som gæsterne kan tage med hjem hvis de har lyst. Kortene skal alle være lidt personlige og vedkommende for vores fest, men skal også kunne bruges til at give andre.

Jeg har allerede købt postkortstativ og har også lavet 2 postkort til det - der kommer flere til efterhånden :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes også at ideen er helt genial. Virkelig en god ide, og kreativt :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer