Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Lidt et problem egentlig... Jeg har tosset mange ideer, men for lidt tid... og penge :thumbsupsmileyanim:

Men mit Olivers er lige blevet tilbudt at komme på en stor baby/mode blog - så jeg måtte lave en hurtig hjemmeside til det.

www.andersenogko.dk/oliverset

Bloggen det kommer på: http://www.itsfashionbaby.dk/ (meget spændende blog i øvrigt)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Miss-Lena, nu har jeg lige været hele turen igennem din planlægningstråd (what else to do, when at home on a Monday...)

Jeg er SÅ imponeret over, hvad du kan! Du er en fantastisk krea-pige med sans for det gennemførte! Jeg tager hatten af for, hvad du har formået med jeres bryllup.

Super-spændende ide med den hjemmeside! Turen i din tråd lærte mig også om 'Oliverset', som jo er intet mindre er totalt fantastisk og vidundeligt for børn - og voksne! Både adressen til Oliverset-siden og den anden er straks noteret til "når det engang bliver vores tur..." :)

Flot og inspirerende blog i øvrigt!

Det er super, at du stadig "hænger ud herinde", Miss-Lena! Så er der én med erfaringerne fra selve dagen at spørge til råds + du jo er en DIY-dronning, som man kun kan lade sig inspirere af (selv om man langt fra selv bliver så gennemført) :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Lidt et problem egentlig... Jeg har tosset mange ideer, men for lidt tid... og penge :thumbsupsmileyanim:

Men mit Olivers er lige blevet tilbudt at komme på en stor baby/mode blog - så jeg måtte lave en hurtig hjemmeside til det.

Bloggen det kommer på: http://www.itsfashionbaby.dk/ (meget spændende blog i øvrigt)

Aj, hvor spændende!! Og tillykke med det, det er sq da sejt!

Har lige været inde på dit Olivers, og det ser bare rigtig fint ud.

Er helt tosset med dit børneværelse - det er da lige noget for fantasifulde små bæbser! :) Og så netop heller ikke så lyserødt/lyseblåt-kedeligt som så meget andet. Love it!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt et problem egentlig... Jeg har tosset mange ideer, men for lidt tid... og penge :)

Lena, lige så snart jeg har fået min første lille purk / purkinde skal jeg helt sikkert have både plakater på børneværelset og hele molevitten med Oliverset - jeg elsker alle farverne og detaljerne, virkelig et flot koncept :a1093:

Ih, spændende med din netbutik med brudekjoler - glæder mig til at høre mere!! :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal lige høre når man laver det der 'pulversjov' på servietterene... får man så ikke pulver i hele ansigtet hvis man tørre sig med den? Det er jo ikke alle der lige husker at lade være med at bruge det hjørne (mig selv f.eks. ;)) og så vil vi komme til at se ret sjove ud i løbet af dagen...

0

Del dette indlæg

Jeg skal lige høre når man laver det der 'pulversjov' på servietterene... får man så ikke pulver i hele ansigtet hvis man tørre sig med den? Det er jo ikke alle der lige husker at lade være med at bruge det hjørne (mig selv f.eks. ;)) og så vil vi komme til at se ret sjove ud i løbet af dagen...

Pulveret smelter jo i ovnen og bliver nærmest et tryk... Så det hverken smitter af eller noget bag efter.

0

Del dette indlæg

Hej Miss-Lena

Husker jeg helt forkert, hvis jeg synes, at jeg et eller andet sted påbryllupsforumet har set en invitationstekst som du har skrevet, hvor der står noget om festsange frabedes og børn ikke er med om aftenen? Hvis det var dig må jeg så godtse teksten igen for der var nogle fine vendinger jeg gerne vil låne.

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey hey søde Lena

Længe siden! Det ser jo ud til at du stadig færdes i bedste velgående herinde og spreder om dig med dine dejlige råd og hjælpsomme idéer - hvor er det fantastisk!

Dejlig blog du har fået lavet - tænkte om du ikke havde overvejet at blive fuldtids-bryllups (eller event) planlægger - det ville du bare være awsome til!

Sidder her og bliver hel nostalgisk, som jeg kigger din planlægning og beretning igennem igen og hvor var det da hyggelige stunder vi havde sidste år :cheerleader3:

Håber ellers at alt er vel og du, Dan og børnene har det rigtig godt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja.......... Hvis ikke, er det i hvert fald en fantastisk bryllupsplanlægger, der er gået tabt i dig... ;)

Så lige at du havde bestilt dine postkort/takkekort hos vistaprint.com og ville høre om du havde haft nogen problemer med dem? Overvejer at lure dig tricket af, men jeg har læst lidt blandede anmeldelser af Vistaprint på nettet, og ville gerne lige have en second-second-opinion fra dig...? :cheerleader3:

Redigeret af E&T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg købte skoene på en Kinesisk handelsportal a la Ebay. hvor man også kan finde dem.

www.alibaba.com

http://cgi.ebay.com/New-Manolo-Satin-Somet...=item27b01c1faf

Husk de ikke er ægte, men kun en fantastisk lækker look-a-like

post-36326-1268636241.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IHH du må endelig smide nogen billeder ind når de kommer..

jeg kigede lidt på den der side du skrev et sted, DHgate?? eller **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, men de er lidt svære at finde rundt på syntes jeg.. og jeg kan ikke finde skørter for sig selv, kun "hele" kjoler.. kan du huske hvor meget told der ca kom oven i prisen da du købte??

jeg skal helt sikkert prøve at købe en til fest eller bare til når jeg skal gå rundt hjemme i stuen som FRUE HAHAHA :unsure:

0

Del dette indlæg

Altså jeg har købt mine egne kjoler ved Landy... (denne gang er det dog en helt anden type leverandør) DHgate har jeg ikke købt kjoler fra. Hvad er det for noget skørt du mangler da?

Jeg glæder mig meget og vil gerne vise resultatet :unsure:

Jeg kan ikke huske præcis med told. Men det er jo 11% og så 25% moms og så noget gebyr GP

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg aka Hende fra marketing er lige blevet ringet op og skal til et møde i dag, hvor jeg måske kan få en grafisk opgave. Det lyder ikke som det vilde, men det er nu super cool for mig, når jeg lige er startet som selvstændig :biggrin:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer