Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Hvad er det??? Det ser sjovt ud...

Ej det var også min tanke. Syntes simpelthen den er fed har du ikke et billede af den hele?

Hold da op med planer, jeg stemmer for at du flytter bryllup op på en førsteplads.... ja også det fede Oliversæt som vi er såååååå glade for og jonathan(sønnike) elsker at stå og pege på alle de figurene. Han kan stå der i timer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Arhhhh øv... Har lige været til 3 års undersøgelse med Filippa Olivia. Alt gik fint bortset fra at han kunne høre en mislyd ved hjertet :) Det behøver slet, slet ikke at være noget, men vi skal alligevel henvises til en hjertelæge, der skal undersøge det nærmere...

Man bliver altså pludselig fyldt med tanker om hvad nu og hvad så. Og så er det en BIG reminder om hvor kostbare vores piger er (selvom jeg bandede dem væk indvendigt i går aftes, da de ikke lyttede til mor og far)

Skulle bare lige have lidt luft ud..

0

Del dette indlæg

Det er da klart, at sådan en besked er lidt af en forskrækkelse at få! Vi satser på, at det bliver ved forskrækkelsen, og at I i øvrigt hurtigst muligt kan få den tvivl ud af verden.

Mht. ungerne som ikke lytter til mor og far, så må jeg bare sige, at jeg 100% tog hatten af for din ro, den aften jeg var ude ved dig! Victoria blev ved at luske rundt og ikke ville i seng, og du var bare coooool. Jeg var imponeret!

0

Del dette indlæg

Det er da klart, at sådan en besked er lidt af en forskrækkelse at få! Vi satser på, at det bliver ved forskrækkelsen, og at I i øvrigt hurtigst muligt kan få den tvivl ud af verden.

Mht. ungerne som ikke lytter til mor og far, så må jeg bare sige, at jeg 100% tog hatten af for din ro, den aften jeg var ude ved dig! Victoria blev ved at luske rundt og ikke ville i seng, og du var bare coooool. Jeg var imponeret!

Ja, Victoria kan ofte være så nysgerrig at hun ikke helt kan lade være med at komme med hundrede ting, der liiiiiiiiige ska spørges om, vises etc. Bare for at se hvad der sker. Men generelt er hun ikke slem, så det er nemt at være cool med hende. Filippa kan dog nemmere få mig i det røde felt, da hun er en børste uden lige. I går havde hun limet sine fingre sammen EFTER sengetid :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, Victoria kan ofte være så nysgerrig at hun ikke helt kan lade være med at komme med hundrede ting, der liiiiiiiiige ska spørges om, vises etc. Bare for at se hvad der sker. Men generelt er hun ikke slem, så det er nemt at være cool med hende. Filippa kan dog nemmere få mig i det røde felt, da hun er en børste uden lige. I går havde hun limet sine fingre sammen EFTER sengetid :cheerleader3:

Åh børn er så sjove i den alder :cheerleader3: Forleden fik vi et fint vægmaleri da jeg lige forlod stuen i to minutter :cheerleader3:

Med hensyn til mislyden så krydser jeg fingre alt hvad jeg kan for at det ikke er noget. Min søster fik også konstateret mislyd ved hjertet, da hun var lille (omkring 3 tror jeg), men det voksede hun heldigvis fra :)

0

Del dette indlæg

Ja, Victoria kan ofte være så nysgerrig at hun ikke helt kan lade være med at komme med hundrede ting, der liiiiiiiiige ska spørges om, vises etc. Bare for at se hvad der sker. Men generelt er hun ikke slem, så det er nemt at være cool med hende. Filippa kan dog nemmere få mig i det røde felt, da hun er en børste uden lige. I går havde hun limet sine fingre sammen EFTER sengetid :)

Det lyder lidt ligesom lærerjobbet... :-) I en praktik i 5. klasse oplevede jeg både en dreng proppe en ært op i næsen, hvor den sad fast, og en anden dreng som forsøgte at komme ned af sin stol ved at glide igennem hullet mellem sæde og ryglæn - og sad fast, så pedellen måtte komme og skrue ryglænet af!

Redigeret af IdaEmilie
0

Del dette indlæg

Hihi - det er da mega sjovt! :cheerleader3: Kunne du virkelig godt lade være med at trække på smilebåndet?

Sikke noget med Filippas hjerte. Jeg har ikke selv børn, så kan kun til dels sætte mig ind i hvor bekymret sådan en besked må gøre dig som mor.

Jeg krydser fingre for, at det ikke er noget alvorligt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lægen sagde at det sandsynligvis bare er en fysiologiske mislyd, der forsvinder igen. Men der skal selvfølgelig tjekkes op på det.

Altså man kan godt nok ikke lade være med at smile, når hun laver sådan noget en gang. Men når hun er på 10. omgang stivner smilet lidt ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha.. det er aldrig sjovt at få at vide, at der måske kan være noget galt med ens barn.. Vi må håbe (krydser fingre!), at det viser sig, at det ikke er alvorligt. Man må bevare de positive tanker, men det må nu alligevel hænge én lidt over hovedet hele tiden... De små skal altså bare IKKE fejle noget!

Man får næsten lige sådan et gyyys gennem kroppen, når man læser det, og kan ikke lade være med at blive bekymret. Ved slet ikke hvordan jeg ville reagere, hvis det var min lille pige..

Krydser fingre!! Forhåbentlig det er ingenting. Men altid godt, at der bliver fulgt op på det. Så kan I få det ud af verden og vide, at alt er i den skønneste orden.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har læst at op til 25% af små børn kan have sådan en mislyd. og at det rigtig ofte slet ikke er noget der kræver behandling. Så det er jo ikke helt usædvanligt. Men man får bare alle de der dumme tanker og visualisere hurtigt ens lille pus med ledninger og sonder efter en dum operation *GYS*

Nå, men det bliver tjekket og det er jo det vigtigste. Hellere viden om et evt. problem en uvidenhed

0

Del dette indlæg

Ihh for en irriterende bekymring at have, kan godt forstå du er nervøs ved det. Håber det viser sig ikke at være så slemt som man kan frygte, og I kommer igennem det hurtigt og uden problemer. Krydser fingre for jer og det lille hjerte!

0

Del dette indlæg

Ja hvad de ikke finder på ved sengetid. Vi puttere alle bamser under dyner i går plus en 3 hjulet drage der ikke er lige sådan at putte, men ned skulle den og ned kom den - kunne vi pludselig hører inden fra stuen.....

Uha mislyd har 3 forskellige vennepar som har haft det på deres unger men ingen af dem er der sket andet end undersøgelser for de er alle bare vokset overfor... Men krydser alt hvad jeg har for at det bare går over.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅHh , hvilken forfærdelig besked at få.. krudser ogå fingre for at det går hurtigt over af sig selv.

sikke en skrubbe at lime fingrene sammen.... sjovt for os andre men nok ikke så sjovt som forældre... men så er der lidt stof til konfirmations talen!!!!

0

Del dette indlæg

Ej jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Hvornår får I svar?

Og jeg synes, det lyder som om dine prinsesser er lige så kreative som deres mor ;) Ting skal da undersøges og der skal da spørges - ellers får man jo ikke noget svar... Det er da ligesom dig, du spørger jo og jeg er helt sikker på, at du også undersøger ting grundigt ;)

Og hvor er det en nuttet hund! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Lena. Fandt lige din tråd via en omvej omkring kjoler.

Jeg vil bare spørge om det er meningen at de kjoler du har fået hjem er skåret så højt på maven(overgangen til skørtet)? for jeg synes godt at overkroppen kan virke meget kort når de er skåret sådan.. er det noget du har ønsket at få lavet, eller er det ud fra en model?

har ikke læst hele din tråd, men læste lige om din datters hjerte, og jeg håber da for jer at det ikke har noget på sig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bevidst at kjolerne er skåret lige, da det gør det nemt at få et bælte til at sidde flot uden at tage hensyn til hvordan det buer under bæltet. Det var en af de ændringer jeg havde til min egen kjole. De er skåret lige i taljen. Tror at billederne snyder lidt, da selve kjolen er meget lang og bæltet sidder lidt sløset og lidt for højt. Synes faktisk at det er en god måde at forlænge ben, definere talje med bælte og skjule evt brede hofter :cheerleader3: - når man ser Milje i hendes kjole kan man bedre se hvor flot det hænger sammen - er helt tosset med hendes look :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Hov forresten... Jeg har haft vildt travlt den sidste uge med samtaler. Jeg var/er gået til 2. samtale runde på 2 jobs, haft 2x personlighedstest og IQ test, samt 2 x gennemgang af det hele. Resultatet er at jeg i dag fik tilbudt et rigtig godt job i en spændende virksomhed - og hvem ved om jeg i løbet af næste uge måske kan stå med 2 tilbud på hånden :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Iihh hvor er det dejligt, at der endelig var bid, og du dermed kan slippe for arbejdsløsheden! Du tog vel imod jobtilbuddet, selvom job nr. to stadig kan melde positivt tilbage og dermed måske ændre lidt på tingene? Men hvor er det bare skønt for dig!

Så må der skæres lidt ned på tiden her på bryllupsklar, det bliver hårdt ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer