Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for tillykkerne. Det er dejligt at komme igang med noget fast. Har været ledig siden min barsel sluttede i november og der har virkelig ikke været meget at søge. Jeg har dog arbejdet lidt på konsulent basis, hvilket betyder at jeg de næste 3 mdr har ca 50 timer om ugen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo forresten... Jeg har fået lavet en ups på en tyl drømme kjole... Der er kommet lidt blod på pløsen (stof lappen bag snøren på ryggen) og på selve snøren - begge ting man kan rette op på ved at skjule det fx vende båndet eller lave nyt. Men det betyder altså at den sælges ret billigt.

Jeg må ikke oprette en rigtig salgstråd herinde, da kjolen ikke er købt til mig selv, men lyder det spændende så send lige en PB :balloons:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Synes lige jeg ville komme med en up- date på Filippa's hjerte. Vi var til undersøgelse i går og det er heldigvis bare en fysiologisk mislyd. Så et stk rask bullerbasse :thumbsupsmileyanim:

Det er straks værre med min mor, der har fået en massiv blodprop i hjernen. Hastede med flyet til Kbh i dag og beskeden fra lægen var ikke så god. Eller jo, jeg håber hun får fred... Så jeg håber vitterlig han har ret, når han mener hun nok ikke overlever. Hun har haft schlerose siden hun var 17 år og har ikke haft det nemt. De sidste år har hun både fysisk og psykisk været ekstremt hårdt ramt. Nu er der så denne blodprop oven i, der har ødelagt ca 50% af hjernen... Hun er ikke ved bevidsthed, kan hverken spise eller drikke... Så jeg ber til hun kan få fred. Men hvor bliver jeg trist ved tanken om min mor skal dø :biggrin:

Nå, skulle bare lige have luft og lidt ord på

0

Del dette indlæg

Kære Lena

Det er jeg ked af at høre på dine vegne. Hvis det er den vej det skal gå, så håber jeg også for hende at det må være smertefrit og hurtigt. Men for pokker da, for det er jo bare en rædselsfuld ting at skulle igennem.

Mange tanker herfra

KH frk R

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer