Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Altså absolut ikke bryllupsrelateret - og heller ikke tyl, men kender I Bento? Altså den japanske udgave af mad i en kasse (meget kunstnerisk). Er blevet helt inspireret til at overføre det lidt til pigernes madpakker (en gang i mellem)

cute-bento-box-4.jpg

Ohhh, min 4-årige datter ville godt nok besvime af lykke, hvis det var indholdet af madpakken i morgen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har gjort det igen - bestilt mig en tylkjole. Det er en lang fest sag og farvet (håber på at mørkebrun er den farve det ender med). Den bliver med dropped waist og forhåbentlig super, duper tyllet (6 lag).

Ja ja, jeg er håbløs :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker dine tylkjolebilleder, og synes bestemt du ligner en moderne model :cheerleader3:

Hvor er jeres hund dog skøn!

Vil helt sikkert gerne se billeder af dine Bentomadpakker. Min laura ville blive meget misundelig, hvis jeg viste billederne til hende, for hun er vild med HELLO KITTY og ville helt sikker mene, at det var sådan en på billederne...

0

Del dette indlæg

Har I hørt den 10 årige Jackie Evancho fra America's got talent (ja, hun er kun 10 år)??? - Hvis ikke så brug lige 5 min. på det her link - Jeg bliver så rørt af opera - og så den lille pige. Absolutely devine

http://www.youtube.com/watch?v=xPITHzdUUDk

Fra auditionen

Vræææææææl....

Er verden ikke bare et fantastisk sted - fyldt med mirakler!!! Her, nu og lige rundt om os.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Har forresten bestilt lidt Bento halløj - synes fx at det lyder cool med en egg-molder. Altså en form, hvor du lægger et varmt pillet æg i og lader det køle af... Vupti har du et æg formet som en kanin, bamse eller?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal i øvrigt både ind og se nøddeknækkeren og la Boheme inden for det næste ca halve år. Og jeg vil bestemt undersøge om det er sådan en event, der kan bæres en tylkjole til. Er så spændt på at se hvad jeg får af dhl manden om ca 2 uger

0

Del dette indlæg

Ihhh se hvor fint... Sådan en fin kjole er på vej til mig - jeg skal selv have den i brun. Det ser da rigtig godt ud synes jeg

Super flot kjole! Jeg er generelt vild med alt dit tyl ;)

Var det for resten en succes med din datters super flotte A4 ark?

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg synes også at det ser meget lovende ud med den tylkjole - det er jo altid lidt svært at vurdere pasform udfra billeder, men tror den kan være super flot på.

Jamen Victorias A4 blev super. Synes generelt at de sider jeg indtilnu har set fra klassen er super gode. Glæder mig til at se det endelige resultat samlet i en klassebog

0

Del dette indlæg

Smuk kjole....! Hvilke slags brun har du bestilt den i?

Jeg har bestilt den i sådan lidt chokoladebrun - sort er lidt for hård en farve til mig så prøvede noget lidt nyt. Jeg har så bare ikke set den brune af kjolerne endnu, men kun den ivory farvede - jeg håber godt nok de har husket alle de 6 lag tyl jeg aftalte med dem (hårde forhandlinger tro mig).

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja anledninger med en lang kjole vrimler det jo ikke med - men jeg er da klar til at være brudepige, hvis nogen mangler :thumbsupsmileyanim: - håber lidt at få den brugt 1 eller 2 gange her i vinter til opera eller ballet. Meeeeen jeg ved ikke hvor fine folk er til sådan noget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bæltet ser lidt klodset ud, men det er jo kun sådan kopieret/stemplet ind over det rigtige billede :thumbsupsmileyanim:

HAvde jeg skulle giftes ville jeg seriøst overveje dette bælte til hmmmm... det kunne jo også gå til en brun kjole (men det er lidt dyrt)

post-36326-1282249494.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Uha, så bliver kjolerne sendt i dag - om en lille uge har jeg dem på matriklen og jeg glæææææææææææder mig. Hvis nu der er nogen der synes de ser spændende ud, så skriv lige en PB - Vil jo gerne tylle nogle danske brude op :)

0

Del dette indlæg

Hov forresten... Kan I huske jeg snakkede om Bento??? Jeg har altså leget lidt med at forme æg som dyr og lave cherrytomater til kirsebær. Håber pigerne bliver overrasket i dag når de åbner madpakken

jeg stoppede allerede i 2. klasse med at få madpakke med, da jeg ikke gad spise indholdet. Hvis min madpakke så sådan ud, så tror jeg, at jeg havde madpakke med helt frem til udskolingen :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer