Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Så var dhl manden der... Kun lige inden jeg skulle ud af døren. Men jeg nåede da liiiige at se i pakken. Og vildt hvor fab kjolerne er. Først var jeg lidt sådan hmmmm... Men fik hurtigt rettet den ene lidt ud og kunne pludselig se fidusen. Wauuuu altså. Den er total smuk!

Jeg glæder mig til billeder! :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen jeg eeeelsker billeder (både at se jeres og selv at flashe). Så her kommer lige et par hurtige af kjolen. Nu skal I lige have i baghovedet at jeg selv lige har bundet den hurtigt sammen bag på, har morgenhår, kjolen er lidt krøllet efter at have været pakket ned og at billederne er taget med selvudløser. Men synes man får et godt indtryk af kjolen. Jeg har ikke skørt under, hvilket man godt kunne have for at give lidt mere fylde.

post-36326-1288942213.jpg

post-36326-1288942220.jpg

0

Annonce ♥

Min kjole leverandør synes i øvrigt at jeg skulle have lidt slør med?!! Min veninde skal ikke bruge et til hendes kjole, så jeg laver lige en gives-væk-tråd på et tidspunkt nede i salg. De er meget søde, men synes det er lidt venstrehåndsarbejde i forhold til fx de slør jeg ellers har haft købt (de er dog så også lavet i Europa). Derfor vil jeg kun tage porto for dem :thumbsupsmileyanim:

0

Min kjole leverandør synes i øvrigt at jeg skulle have lidt slør med?!! Min veninde skal ikke bruge et til hendes kjole, så jeg laver lige en gives-væk-tråd på et tidspunkt nede i salg. De er meget søde, men synes det er lidt venstrehåndsarbejde i forhold til fx de slør jeg ellers har haft købt (de er dog så også lavet i Europa). Derfor vil jeg kun tage porto for dem :thumbsupsmileyanim:

Slør? Hvilken farve er de - som kjolen?

0

Annonce ♥

Nej, der er et hvidt og et par ivory - de er sådan lidt pyntede med halløj og er ikke på kam. Fik dem nok som gave, da jeg nu har bestilt kjoler der flere gange.

De sendte dem nok også fordi jeg jo også fik 3 ekstra af denne her kjole i ivory (1 til min veninde og 2 ekstra for at kunne få lov til at bestille hos dem - de 2 ekstra kommer til salg i DBA eller Gul og Gratis)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Nej, der er et hvidt og et par ivory - de er sådan lidt pyntede med halløj og er ikke på kam. Fik dem nok som gave, da jeg nu har bestilt kjoler der flere gange.

De sendte dem nok også fordi jeg jo også fik 3 ekstra af denne her kjole i ivory (1 til min veninde og 2 ekstra for at kunne få lov til at bestille hos dem - de 2 ekstra kommer til salg i DBA eller Gul og Gratis)

Kunne godt tænke mig at se billeder af de ivory-farvede slør.

0

Jeg har lavet en tråd nu - men tror ikke lige det er hvad du søger :thumbsupsmileyanim:

Har lige været inde og kigge - rigtig fine, men ikke det jeg søger.

Søger noget helt enkelt - det første du har dog uden blomster og perler.

Tak for kigget og ulejligheden

0

Annonce ♥

Tak :thumbsupsmileyanim: ja håber også jeg får dem solgt. For det er en dyr hobby - altså jeg har mange, mange penge liggende i tyl. Men jeg synes det er så spændende og så dejligt at hjælpe en anden pige til at få en tyldrøm til en god pris. Og ja, så har jeg selv kjolen selv til at komme til Galla fest ved Mary.

Edited by Miss-Lena
0