Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

Kære søde Lena

Tusind gange tillykke med bryllupsdagen :thumbsupsmileyanim: Lyder til at i havde en skøn aften i går og jeg håber at det næste år bliver lige så spændende og dejligt som det i allerede har oplevet :balloon:

0

Annonce ♥

I dag er det vores 1-års bryllupsdag. Sjovt nok minder vejret her hos os, rigtig meget om sidste år - vindstille, lidt overskyet og ret mildt for oktober. Farverne er også lige så smukke som sidste år: gule, orange, brune og mørkegrønne nuancer

Et stort tillykke med jeres 1 års bryllupsdag- håber i er ved at spise bryllupskage og hygge..Ja vejret har også på disse egne været meget smukt og mildt for en oktoberdag.

Kærlig hilsen Michelle

0

Annonce ♥

Uha, her i ugen får jeg endnu en lækker, lækker tylkjole - er meget spændt på farven, som jeg udfra min skærm vil mene er gylden/nude/champagne agtig :balloon: Put det her skørt på en kjole som den jeg har til salg. Mon ikke det bliver godt?

Jeg håber den bliver såååååååååååååååååå skøn, som den brune :thumbsupsmileyanim:

post-36326-1288598704.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

hjertelig tillykke med bryllupsdagen igår, i var sådan et flot par. Er vild med det skørt du viser, det er da så flot.

Jeg vil lige spørge hvor længe man skal beregne hvis man gerne vil have syet en kjole i Kina? Vi er nemlig så heldige at være blevet inviteret til bryllup i juni 2011.

Kan du anbefale et sted derude?

:thumbsupsmileyanim:

0

Forår og sommer tager det altid længere tid end nu. Min forbindelse er ret hurtig lige pt - ca 3-4 uger. Dog sælger de ikke en kjole ad gangen. Landy er også gode efter min mening - det afhænger dog altid af type kjole om resultatet bliver godt.

0

Tak for svar, kunne godt finde på at købe flere kjoler, men går udfra at det er samme model de laver, derfor er det nok ikke en god ide alligevel,. ;)

købte faktisk mit ene slør ved Landy (samt et af dig) og havde ingen problemer med hverken det ene eller det andet. :)

Nå men skal først finde ud af hvad dresskoden er til det bryllup vi skal til, så kan jeg jo altid prøve hos Landy....

kram

0

Annonce ♥

1000 tak, jeg er så uendelig stolt af mine 3 små piger. De er alle 3 enormt forskellige og enormt specielle :)

Vi overvejer i øvrigt at få bestilt en collage fra www.boernekunst.dk Vi er ikke sådan typerne, der har masser af billeder fremme og vi har faktisk heller ikke noget fra vores bryllup fremme. Så mon ikke der skulle kunne snige sig bryllupsbillede med i collagen sammen med lidt børn, hund og sådan :bearhug: Vi bestiller nok et billede på 100x170 cm og i sort/hvid

Og jo forresten, så kommer der et par lækre (forhåbentlig) tylkjoler til mig (og en enkelt til en veninde) i dag. Håber jeg er hjemme når DHL banker på - ellers må jeg vente til i morgen.

0

Annonce ♥

Ja for søren da - men nok ikke i dag. Jeg skal både tage halvdelen af 0.c i filmklub og til forældermøde i dag. Er selv så spændt på den... Har sådan en vision om at få lavet de smukkeste enkle tylkjoler i super kvalitet. Men jeg ved jo af erfaring, at det er en kunst og videnskab at få kommunikeret, forhandlet og sat sig ind i kinesisk tankegang at få det som man vil have det.

0

Gæstebog

Gæstebogen er et DIY projekt. Lavet af en sort bog med hvide sider købt i Fakta og lidt gamle perlekæder, rhinsten og en limpistol. Den holder ikke helt den minimalistiske stil, men jeg orkede ikke at lave den om ;)

G_stebog___monogram.JPGG_stebog.JPG

Edited by Miss-Lena
0

Så var dhl manden der... Kun lige inden jeg skulle ud af døren. Men jeg nåede da liiiige at se i pakken. Og vildt hvor fab kjolerne er. Først var jeg lidt sådan hmmmm... Men fik hurtigt rettet den ene lidt ud og kunne pludselig se fidusen. Wauuuu altså. Den er total smuk!

0