Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Annonce ♥

ej hvor er det dog nogle smukke smyker, du har fået dig :-) og Indien har jo pludseligt fået en stor plads i mit hjerte. Satser stærkt på, at vi vælger landet Indien, når vi skal vælge venteliste (og jeg har offentligjort det i min bryllupsberetning)

0

Annonce ♥

Tak søde Milje :thumbsupsmileyanim: håber bestemt jeg snart får chancen. Men den er heldigvis rimelig tidsløs, så går der et år er det nok ok :)

har mega travlt her. Dan er lige taget til Dubai på golf tur, så jeg har æren af hund og 3 tøsepiger.

Hvordan går det hos dig? Og hvad med jeres vaffer?

0

Jeg har simpelthen overset at du fik de fantastiske smykker. Og hold da op det er da godt nok flotte.

For et er jo hvad man tror man får, men andet er hvad man modtager.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Jeg har lige siddet og bestilt lidt på etsy.com. Håber jeg kan nå at få det før nytårsaften :loveboard:

Først et par øjenskygger uden noget tilsætning og andet usundt i. Vil bestemt anbefale sælger. Har i forvejen 2 farver, som jeg elsker - så snart er der 4 i samlingen:

il_570xN.199406101.jpg

il_570xN.185281709.jpg

il_570xN.195256056.jpg

il_570xN.195256049.jpg

Der er så meget farvespil i de her øjenskygger at man kan opnå en ret flot effekt selvom man bare lægger én farve på hele låget (super nemt). Se fx her

post-36326-1291663958.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Jeg har lige siddet og bestilt lidt på etsy.com. Håber jeg kan nå at få det før nytårsaften :loveboard:

Først et par øjenskygger uden noget tilsætning og andet usundt i. Vil bestemt anbefale sælger. Har i forvejen 2 farver, som jeg elsker - så snart er der 4 i samlingen:

il_570xN.199406101.jpg

il_570xN.185281709.jpg

il_570xN.195256056.jpg

il_570xN.195256049.jpg

Der er så meget farvespil i de her øjenskygger at man kan opnå en ret flot effekt selvom man bare lægger én farve på hele låget (super nemt). Se fx her

WOW hvor er de bare flotte!! - er det mercy du har på på billedet? :)

0

Ja, det er Mercy på billedet. Har også Cameron, der er lidt lysere. Havde den på en dag i mødregruppe, hvor en af de andre pludselig sagde: Ihhh, hvor er din øjenskygge flot. Er den grøn, nej beige? nej, hvad farve er den egentlig? ;)

Galaxy er til nytårsaften. Den sorte farve fremhæver øjnene så flot

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Øhmmm... jeg har bestilt mig en kjole til nytårsaften. Blev simpelthen så forelsket i denne kjole, at jeg selv måtte have en. Jeg har bestilt den i nude/nougat og jeg glæder mig til at være liiidt skør og speciel til nytårsfesten med naboerne. Skal nok mande mig lidt op til at være anderledes eng gennemsnittet, men altså, den er så sjov og funky

post-36326-1291974111.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Du rammer meget godt hvordan kjolen er :) Selvom billederne faktisk ikke viser hvor smuk og romantisk den faktisk også er. jeg har jo bestilt en masse påfugle fjer, så hvis det når frem, skal der laves en vild fascinator til (i stedet for nytårshat).

Edited by Miss-Lena
0

det blir en fantastisk nytårsaften :) kan kjolen virkelig nå at komme inden nytår hvis den både skal sys og sendes og der er helligdage osv? kunne være fedt med påfuglefjer til, det er sq det nye sort de der fjer!

0

X'er fingre. De har lovet mig at få prioritet så det tager 10 dage at lave den og så er der jo forsendelsen med DHL, som burde kunne klares mellem jul og nytår - det er ofte kun 3 dage det tager inkl toldbehandling

0

Annonce ♥

Ej Lena, er da bare helt vild med den kjole!!!!

Hvor bestiller du den henne, hvad koster den og alt det der - skal til bryllup til september (altså et par måneder efter jeg selv er blevet gift) og tænker at en stærk pink eller kraftig blå kunne være super flot!!

Anne

0