Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,757 posts in this topic

Hej Miss-Lena

Tillykke med jobbet- det må være dejligt at komme igang igen og få brugt dine kreative evner..

Super fede sko- må man spørge hvor de er købt.. de bliver da så skønne til ethvert sommer outfit...

Venter spændt på at se billederne- det lyder da spændende..

mvh michelle

0

Annonce ♥

hej skønne Lena

du er jo en haj til at finde steder, hvor man kan købe smukke ting til brylluppet billigt. Meeeen kan du ikke hjælpe mig med billige børnemøbler? er især interesseret i en junoseng (du ved lillePer sengen) men er for nærrig til at vil give over 3000 kr for en brugt... har du nogle gode links eller tips til, hvor jeg skal lede???

0

Så havde jeg godt nok selv købt en - det er vust bare og være heldig og finde en brugt billigt. Vi købte en billig IKEA seng og malede den solgul :)

aprilbride: jeg købte skoene her : http://www.danielfootwear.com

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

tak for tippet Lena, jeg vil klart kigge på Ikeas hjemmeside, og se om ikke jeg kan finde et alternativ, men ellers har jeg jo tid nok til at sparre op til en rigtig junoseng :-)

0

Annonce ♥

Uhhh glæder mig til at se skoene! Og måske en beskrivelse af pasform osv? Har spekuleret en del på hvor behagelige de er i plastik og om de lugter helt vildt af gummi?

Ps: Har en junoseng til min søn, og den er alle pengene værd. Fandt den brugt og i flot stand til 2200kr(så det kan lade sig gøre). Har selv sovet i en, men mine forældre gav den væk :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg er en stor 39, med en almindelig bredde fod. Købte skoene i str 39 og de passer fint. De er i blød gummi og ret behagelige at have på. De lugter ikke grimt... Faktisk er der lidt slikbutik over duften (meget passende til udseendet).

0

Annonce ♥

Så er det i dag at jeg skal have taget lidt trash the dress billeder. Jeg både glæder mig og er lidt nervøs. Det bliver fedt at få nogle anderledes billeder med forhåbentlig lidt af den kant jeg har (som brud var jeg meget pæn og rolig). Nervøs fordi det føles lidt flovt at skulle ind til midt i Aalborg i tyl og pandaøjne - ja jeg giver den gas med sort overdreven øjenskygge for at skabe en kontrast til den flotte lyse kjole.

Nå, men glæder mig til det er overstået...

0

Annonce ♥

Så er det i dag at jeg skal have taget lidt trash the dress billeder. Jeg både glæder mig og er lidt nervøs. Det bliver fedt at få nogle anderledes billeder med forhåbentlig lidt af den kant jeg har (som brud var jeg meget pæn og rolig). Nervøs fordi det føles lidt flovt at skulle ind til midt i Aalborg i tyl og pandaøjne - ja jeg giver den gas med sort overdreven øjenskygge for at skabe en kontrast til den flotte lyse kjole.

Nå, men glæder mig til det er overstået...

Det bliver super spændende, og tror jeg sagtens kan tillade mig at skrive at vi er mange der glæder os til at høre og se resultatet.

God fornøjelse :)

0

Shit det var koldt. Virkelig koldt!!!!!

Stilen bliver grafitti, smadrede ruder og råt - ingen skønhedsbilleder ;) sorte pandaøjne og ikke et eneste smil - dog tror jeg ikke billederne ar dystre alle sammen.

Kan nok smide en smagsprøve på i aften, men ellers engang sidst på ugen.

0