Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Det er ingen hemmelighed jeg elsker fester og savner en god mulighed for at få fint tøj på... Så jeg overveje at holde en lille fest til oktober, hvor gæster fra vores bryllup - nok mest de unge af dem - og dem, der hjalp os på dagen med børnepasning, kørsel, kage mm skal med... Sådan lidt en et års takke fest.

Tema kunne være 30'erne eller 50'erne - 30'erne fordi jeg så kunne lave fingerwaves og få lidt vintage mafia stemning. 50'erne fordi jeg kunne lave en tylkjole om til ægte rock 'n' roll skørt.

Hmmmm.... Måske skulle vi bare komme i gang.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ingen hemmelighed jeg elsker fester og savner en god mulighed for at få fint tøj på... Så jeg overveje at holde en lille fest til oktober, hvor gæster fra vores bryllup - nok mest de unge af dem og så dem, der hjalp os på dagen med børnepasning, kørsel, kage mm skal med... Sådan lidt en et års takke fest.

Tema kunne være 30'erne eller 50'erne - 30'erne fordi jeg så kunne lave fingerwaves og få lidt vintage mafia stemning. 50'erne fordi jeg kunne lave en tylkjole om til ægte rock 'n' rool skørt.

Hmmmm.... Måske skulle vi bare komme i gang.

Hej Lena,

Det lyder rigtig hyggeligt!!! Det kunne være vildt cool at se dig lave en tylkjole om til rock´n rool skørt :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Vi har også tænkt os at holde en mindre fest efter brylluppet (grill fest i garagen, som vi har gjort så mange gange før på svigerforældrenes gård), for dem som vi ikke have plads og råd til at tage med til selve brylluppet men som vi gerne ville have haft med :) Det er specielt brians loge kammerater der her tænkes på, så måske det bliver det rene druk gilde - men helt sikkert hyggeligt :smolf:

Kh. Mette

0

Del dette indlæg

Vi havde også overvejet en sommerfest, men tiden flyver afsted.

Gode ideer til mad, ting og sager inden for de 2 temaer modtages gerne... Hvad ville være sjovest at være med til som gæst?

Det kunne være såååå sjovt at korte en tylkjole. Af det afklippede tyl kunne jeg lave yderligere 5 lag i kjolen, så den ville ende på 10 lag. Men der skal jo lidt farve til, så må evt være kreativ med farvet tilbehør, som farvede silkeblomster, bælte, blonde eller andet sjovt....

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Takkekort

Jeg lige vise vores takkekort, der jo egentlig er enden på meget af det kreative. Takkekortene var en række personlige postkort, bundet sammen med en bandarole og så et decideret takkekort med embosset sølvmonogram og med en personlig hilsen.

Hvor har du lavet dine postkort henne Lena?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lavede dem over et par uger ved Vistaprint. De har jo ofte de tilbud, der siger gratis postkort, hvilket betyder ca 70 inkl Porto og upload for 100 stk. De mange overskydende kort er i vores postkort stativ i gangen.

0

Del dette indlæg

Det lyder rigtig fedt...ja, jeg er så langt mere i 20'er-stemning, da jeg er ved at læse Sophie Kinsellas Twenties Girl, der handler om en kvinde i nutiden der får følgeskab af spøgelset af sin gamle tante der var ung i 20'erne og den får ikke for lidt med vintagebutikker og læbestift og charleston-dans :ilovebryllupsklar: men 50'erfest lyder altså også rigtig skægt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er vel ikke nogen, der skal have et slør? Er ved at få ryddet ud af tylskuffen - har faktisk en ret stor skuffe i skabet fyldt med bryllupsrelaterede ting, der skal ordnes :thumbsupsmileyanim:

250 cm langt i ivory med rullekant

50 cm langt i ivory med satinkant

75 cm langt i ivory med satinkant

75 cm langt i hvidt med satinkant

75 cm langt i ivory med rullekant

Slørene er købt hjem sammen med nogle andre slør over et par gange for at få fordelt udgifter til porto, gebyrer mm lidt ud. Derfor er de altså helt nye og rigtig fine.

0

Del dette indlæg

Beate007: Her er lidt forklaring på digtet, som jeg lavede til det ene af vores takkepostkort:

She's got her something old - Hun har styr på det gamle (i mit tilfælde et lille lommetørklæde)

Shining bright in something new - Hun stråler smukt i den nye kjole (jaja, jeg synes selv at jeg strålede ;) )

At last she's my something borrowed - Man kan jo ikke eje et menneske, men man kan låne og passe godt på hinanden

Sitting here with the perfect blue - Jeg synes jo selv mine sko var sååååååååå fantastiske (helt perfekte)

Det er lidt ment som lidt poetiske ord fra gommen til den yndige brud - lidt filosoferen ;)

post-36326-1280142243.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig nogle helt fantastiske billeder I har fået fat i :)

Uuuuuh hvor jeg glæder mig til vores bryllup og håber virkelig vi bliver lige så fine som I var :)

Jeg er VILD med dine kreationer i photoshop :blink::)

Kh. Mette

Redigeret af Miss-Mette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og ja så lidt mere narcisisme fra min side ;)

engel2.jpg

Men hvor er det dog bare eventyrligt :cheerleader3: ja jeg synes det er smukt og du lige så!! Jeg er VILD med det billede, men jeg elsker også eventyr :griner:-

Redigeret af henius
0

Del dette indlæg

hej Miss-lena - kom lidt til at tænke på hvad forskellen er på den tyl-kjole du har til salg og den du selv havde på til brylluppet?

Den kjole jeg har i overskud er ikke 2 delt. Den er helt ivory (den jeg havde på var champagne og ivory), og så er den skåret lige over i taljen. Synes desuden at der er en smule mere tyl i den jeg har "i overskud".

Men hvis du ser Miljes smukke brudebilleder kan du se en magen til (med et lidt mindre skørt under)

0

Del dette indlæg

hej Miss-lena - kom lidt til at tænke på hvad forskellen er på den tyl-kjole du har til salg og den du selv havde på til brylluppet?

Den kjole jeg har i overskud er ikke 2 delt. Den er helt ivory (den jeg havde på var champagne og ivory), og så er den skåret lige over i taljen. Synes desuden at der er en smule mere tyl i den jeg har "i overskud".

Men hvis du ser Miljes smukke brudebilleder kan du se en magen til (med et lidt mindre skørt under)

Arh okay, og ivory er lysere end champagne? Har du evt nogle mål på den? Beklager jeg er lidt besværlig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ivory er lysere end champagne. Ivory er råhvid og den farve langt de fleste brudekjoler i dag er (helt hvid passer ikke så godt i farven til mange skandinaviske piger).

Størrelsen er rigtig fleksibel, da der er snøre i ryggen. Den skal dog garanteret kortes, da den er lavet lang. Hvad str er du?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer