Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

:biggrin: Hvor er jeg ked af at høre om din mor, Lena. Men som du beskriver det, kan jeg godt forstå du håber, at hun får fred, selvom den slags aldrig er rart. Den tilstand hun er havnet i er ikke humant at holde i live. Det er rigtig trist og en hård tid at komme igennem. Mit bedste råd er: Husk på alle de dejlige minder, som I har haft sammen - det har været min bedste bearbejdelse i tabet af min far ("selvom", det ganske vist skete, da jeg var 14).

Og midt i alt det triste, så er det glædeligt at høre, at bullerbassen er tip top i orden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh nej dog - det er jeg virkelig ked af på dine vegne! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har aldrig prøvet at miste nogen så tæt på, så jeg kan på ingen måde følge dig i hvilke følelser, der må løbe gennem dig i øjeblikket, men på den anden side har jeg set en familie være i sorg. Min kærestes onkel fik en blodprop i hjernen for ca. 14 dage siden. Han døde "heldigvis" af den med det samme, så han ikke led, men det har efterfølgende også været en "trøst" for familien, at han ikke skulle ende som en grøntsag.

Så selvom det jo på en måde er en "forkert" ting at sige, at du ikke ønsker hun overlever, så forstår jeg dig 110 %!

:biggrin::rolleyes::7himmel:

0

Del dette indlæg

Kære Lena dog, først hvor er jeg glad for at høre at lille pigen er rask men hvor er det altså trist med din mor.

Som du selv skriver så håber jeg også hun får fred, både for familiens og hendes egen skyld.

Det er ikke værdigt at leve et liv som tager SÅ hårdt på hende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Lena,

Sikke en overskrift...

Skønt med datteren og en skam med din mor. Uanset årsag er man vel aldrig helt forberedt på at tage afsked med en af sine nærmeste, så du får de varmste tanker herfra og et kæmpe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Dejligt at det bare var en harmløs mislyd, men hvor er det trist med din mor.

Kan godt forstå dine tanker omkring hende, men kan ikke forestille mig hvor hårdt det må være at skulle miste sin mor.

Sender dig lige et kram selv om jeg ikke kender dig.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvoer er det dejligt at høre at din datter er helt okay :thumbsupsmileyanim: Men hvor er jeg trist over at høre om din mor...

Det har taget mig mange overvejelser, at beslutte mig for hvorvidt jeg ville kommenterer på de sidst indlæg i din tråd. Det kommer rigtig tæt på og vækker derfor enormt mange triste, men heldigvis også glade følelser og minder i mig.

Min mor blev for to år siden ramt af en blodprop i hjernen. Min far fandt hende heldigvis hurtigt.

Selv om hun kom hurtigt afsted på hospitalet, vågnede hun op dagen efter og var fuldstændig lam i den ene side. Hun havde også mistet evnen til at tale. Det tog lang tid og meget genoptræning og kræfter, men i dag har jeg fået en mor igen... Ikke den samme mor, men trods alt stadig min mor, som jeg fik lov til at beholde :balloons:

Det jeg vil sige til dig Lena er, at jeg ved hvor hårdt det er. Jeg ved hvordan usikkerheden spiller ind og hvor "lille" man bliver og hvor meget man har lyst til netop at være lille og ubekymret og have sine forældre for altid! Men jeg forstår også dine tanker om hvordan hendes årelange sygdomsforløb får dig til at ønske hende fred, for hendes skyld. Men hold kæft hvor forstår jeg dig også hvis du er selvisk og ikke kan give slip på hende... :blink:

0

Del dette indlæg

Synes lige jeg ville komme med en up- date på Filippa's hjerte. Vi var til undersøgelse i går og det er heldigvis bare en fysiologisk mislyd. Så et stk rask bullerbasse :balloons:

Det er straks værre med min mor, der har fået en massiv blodprop i hjernen. Hastede med flyet til Kbh i dag og beskeden fra lægen var ikke så god. Eller jo, jeg håber hun får fred... Så jeg håber vitterlig han har ret, når han mener hun nok ikke overlever. Hun har haft schlerose siden hun var 17 år og har ikke haft det nemt. De sidste år har hun både fysisk og psykisk været ekstremt hårdt ramt. Nu er der så denne blodprop oven i, der har ødelagt ca 50% af hjernen... Hun er ikke ved bevidsthed, kan hverken spise eller drikke... Så jeg ber til hun kan få fred. Men hvor bliver jeg trist ved tanken om min mor skal dø :blink:

Nå, skulle bare lige have luft og lidt ord på

Sødeste Lena, jeg har først lige læst dit indlæg nu. Hvor er jeg dog glad for nyheden med din skønne datter. Men hvor er det dog trist med din mor. Og alligevel virker du bare så afklaret selvom du selvfølgelig er ked af det. Jeg sender dig et kæmpe :thumbsupsmileyanim: og du ved, at du bare skal ringe til mig, hvis du har brug for at græde ud, eller bare komme af med en masse tanker

0

Del dette indlæg

Hej Lena

har også først set din indlæg lige nu, hvor er det forfærdeligt med din mor, og at du så på samme tid skal være glad for de gode nyheder med din lille pige, må være modstridende i dit hjerte!

jeg kan godt følge dine tanker om at bare hun nu får fred, i andre vil også få en anden ro, og man har jo alle de gode minder i hjertet, de dårlige forsvinder heldigvis.. men derfor gør det ikke mindre ondt!

Kram fra mig

0

Del dette indlæg

Kære Lena.

Uhh, det må være noget af en følelsesmæssig ruchetur for dig - fantastisk med din datter og så trist med din mor. Og selvom man virkelig ønsker, at de får fred (har lige været igennem samme ønsketænkning med et meget tæt familiemedlem - der fik fred :thumbsupsmileyanim: ), og selvom man er meget afklaret over sine følelser og tanker, så er det SÅ hårdt, når det sker. Og så ens mor :balloons:

Jeg tænker på dig og ønsker det bedste for dig og dine familie i denne svære tid.

Kram fra Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først tillykke med at din lille pige er rask:-)

Og dernæst gør det mig meget ked af at høre hvad du går igennem med din mor. Kan jo desværre godt sætte mig lidt ind i situationen:-( For mig virkede det helt uvirkeligt at miste min mor, men det var jo selvfølgelig også kun efter kort tids sygdom...til gengæld har jeg en onkel hvis kone også led af sklerose, så kan godt forstå dine tanker om at det, plus en blodprop, kan gøre livet uværdigt for din mor.

Desværre gør det det nok ikke lettere for dig at miste hende..

Håber at du kommer igennem det hele med en god støtte fra dine nærmeste.

0

Del dette indlæg

Kære Bryllupsgudinde Lena.

Hvor er det godt lillepigen ikke fejler noget, tro mig ved hvordan du har haft det :thumbsupsmileyanim:

Ang. din mor, jeg kan godt forstå du ønsker hun får fred nu, det er en sej sygdom hun har levet med,

ja det trist at flyve så langt for sådanne besked, men det giver i det mindste dig tid til at få ro i sjælen

og ikke skulle spekulere på hvad der ville ske hvis nu hun havde hjerneaktivitet.

Alt held og lykke og medfølelse til dig skønne Lena, jeg føler med dig.

Kram Tulippen

0

Del dette indlæg

Hej

Lang tid siden jeg har skrevet... Der er sket så meget. Min mor døde jo nogle dage efter jeg skrev om blodproppen. Det har ikke været så svært at vende sig til, men alligevel en meget mærkelig oplevelse at skulle til netop hendes begravelse og pakke hendes ting væk. Men alt i alt har jeg det ok med hvad der skete og er ikke tynget af sorg (egentlig mistede jeg jo min mor for mange år siden pga sygdom).

Jeg faldt lige over dette billede af en lækker Valentino kjole. Synes det er sjovt, da den virkelig minder meget om de tanker jeg har gjort mig mht styling af de tylkjoler jeg har. Ja og så også min idé om at det faktisk igen er ved at være mere fashionabelt at kjolens skæring er i taljen

post-36326-1277898536.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes lige jeg ville komme med en up- date på Filippa's hjerte. Vi var til undersøgelse i går og det er heldigvis bare en fysiologisk mislyd. Så et stk rask bullerbasse :shooter:

Det er straks værre med min mor, der har fået en massiv blodprop i hjernen. Hastede med flyet til Kbh i dag og beskeden fra lægen var ikke så god. Eller jo, jeg håber hun får fred... Så jeg håber vitterlig han har ret, når han mener hun nok ikke overlever. Hun har haft schlerose siden hun var 17 år og har ikke haft det nemt. De sidste år har hun både fysisk og psykisk været ekstremt hårdt ramt. Nu er der så denne blodprop oven i, der har ødelagt ca 50% af hjernen... Hun er ikke ved bevidsthed, kan hverken spise eller drikke... Så jeg ber til hun kan få fred. Men hvor bliver jeg trist ved tanken om min mor skal dø :unsure:

Nå, skulle bare lige have luft og lidt ord på

det må altså være meget hårdt for dig :bearhug::):respekt:

0

Del dette indlæg

Det er lang tid siden, jeg har været inde i din tråd, så lige en masse ord med på vejen.

Stort tillykke med jobbet både til dig og dit nye arbejde. De får en fantastisk medarbejder!

Dejligt at lillepigen er helt rask. Uvisheden er det værste, men heldigvis endte det godt.

Det gør mig ondt at høre at din mor er død, men udfra hvad du skriver, var det godt, at hun fik fred og ikke skulle leve som en 'grønsag' længere. Sorgen er der selvfølgelig, selvom du er kommet videre, men derfor kan der godt komme hårde dage, og det er helt i orden og naturligt :)

Skøn kjole du flasher, synes helt sikkert du skulle fortælle Valentino, hvad de går glip af :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det gør mig ondt mht tab af din mor. Sclerose er en grusom sygdom. Jeg har faktisk to veninder der har sygdommen. De håber begge at de kan få et godt liv ud af det, men allerede nu kan jeg se at de ikke kan så meget som os uden sygdommen. Men de kæmper så flot og bravt.

Heldigvis var der intet i vejen med din datter.

Ja, du kunne sagtens være ansat hos Valentino eller bare være event manager indenfor bryllupper og store fester. Du vi legne dig fantastisk!

0

Del dette indlæg

Jeg ville elske at kunne leve af noget så positivt som fest. Har dog faktisk i nogle af mine tidligere jobs lavet lidt events fx modeuge mm. LIge nu er jeg lukket inde på et kontor og laver emballagedesign - knap så romantisk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer