Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Thomas' kolleger havde sat lanterner med lys ude foran kirken. Det var så sødt af dem - og sikke en stemning det var med til at give i vintermørket! :)

post-31283-1237639658.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

To zillaer var også dukket op i kirken, nemlig Mia (mtune) og Rikke (Rikkebruden). Tusind tak fordi I kom og kiggede med. Det var så sødt af jer! De havde endda begge taget deres bedre halvdele med. Man kan på billedet lige ane, at Rikke står klar med risen :)

post-31283-1237640552.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meningen var indtil torsdagen før brylluppet, at vores fotograf ville komme og tage nogle billeder af os i kirken, men pga. sygdom måtte han melde fra.

Søster Anita ville dog rigtig gerne tage nogle billeder af Thomas og mig i kirken, så det besluttede vi at gøre. Tiden var jo til det, og kirken var booket til det. Min søde kollega ville også rigtig gerne med og tage nogle også, så vi endte med to søde amatørfotografer. :)

vi havde det sååå sjovt i de minutter, det varede!

post-31283-1237642722.jpg

0

Del dette indlæg

Jaaaaa endelige kommer der mere beretning fra dig Anja, det er vi flere, som har glædet os til.

Hold da fast, hvor du bare smuk, det kan jo ikke siges nok gange. Den kjole er bare s SÅ flot til dig :griner:- .... Og sikke en smuk brudebuket.

Samt håber, at i havde en rigtig god bryllupsrejse.

:rolleyes: fra Gitte aka Vanni

Tusind tak for dine søde ord, Gitte!

Det er dejligt, at du kigger med med jævne mellemrum :loveflag:

Vi havde en rigtig dejlig tur til Athen, men det skal jeg nok fortælle om senere.

:griner:- Anja

Nu må I vente med mere, for armen har ikke godt af mere, og manden er lige kommet hjem fra arbejde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er billederne, som søster og en kollega tog lige efter vielsen i kirken, blevet gjort BK-klare. Nogle af dem har jeg redigeret og fjernet de værste røde øjne og reflekser i Thomas' briller, men ikke alle steder er det blevet helt så godt. Jeg har dog lært lidt om redigering :) Et par af billederne er også lidt uskarpe, men det kan jo ikke redigeres væk.

Kirkefotosred.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer