Ebes

Må jeg se jeres vielsesringe?

18 indlæg i dette emne

Jeg synes selv det har været en svær beslutning at vælge vielsesring, men endelig er vi kommet frem til en, der er klassisk nok til at jeg vil kunne gå med den de næste mange år... Men jeg tænkte der måske var andre der var i tvivl og kunne bruge lidt inspiration, så skulle vi ikke lave en inspirationstråd med alle de lækre ringe vi vælger?

KOM FRISK :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at vi ender med disse ringe...

Peter er ikke til guld, men jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne have guldringe så et kompromis hvor guldet ikke er den dominerende del af ringen er noget vi begge vil kunne gå med og have lyst til at gå med de næste mange mange mange mange mange år... :lol:

post-35917-1234530443.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand kan heller ikke lide Gulguld, jeg er derimod ikke vild med titanium. Så vi har fundet et kompromis med hvidguld og gulguld. Der er ikke købt noget endnu, men vi faldt pladask for disse ringe

post-36261-1234532451.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har netop for 1 time siden fået mail fra Julie (Maidor) med billeder af vores færdiglavede ringe - de ser således ud:

2929my0.jpg

Jeg er totalt forelsket i dem og glæder mig til at få dem :loveflag:

må jeg være fræk at spørge hvad du skal gi for dem og hvor mange sten du har i, det er sådan nogen vi gerne vil ha....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har netop for 1 time siden fået mail fra Julie (Maidor) med billeder af vores færdiglavede ringe - de ser således ud:

2929my0.jpg

Jeg er totalt forelsket i dem og glæder mig til at få dem :loveflag:

må jeg være fræk at spørge hvad du skal gi for dem og hvor mange sten du har i, det er sådan nogen vi gerne vil ha....

Ja, da :blink: Vi skal give 5000 kr inkl fragt fra Canada... I min ring er der 7 sten: 3 af dem er 0,02ct og de sidste 4 er 0,01ct (altså 0,10ct i alt)

0

Del dette indlæg

Her er de ringe vi designede og fik speciellavet. Det er en blå diamant der er i inde i ringen og jeg knus-elsker dem..

Så ser jeg endelig et godt bud på en ring og så er de special lavede :loveflag:

Man kan få nogen der minder om dem herhjemme, dog ikke så kraftige i det og uden diamanten inden i.

Alternativt må du gerne PM'e mig, så kan det være jeg kan hjælpe dig med et få et par lavet..

Knus Maria

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer