FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

Jeg fandt et billigt sted på ebay. De havde i alverdens farver og med valgfri tekst type og farve (meget billigere end i danske netbutikker!)

Jeg kan lige se om jeg kan finde et link til dig til i morgen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt et billigt sted på ebay. De havde i alverdens farver og med valgfri tekst type og farve (meget billigere end i danske netbutikker!)

Jeg kan lige se om jeg kan finde et link til dig til i morgen :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Det må du rigtigt gerne! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Helle

Vi købte personlige bånd Her - jeg synes ikke at det var så dyrt

:thumbsupsmileyanim: Det er faktisk ikke specielt dyrt! Det må jeg give dig ret i. Men :cheerleader3: De har ikke den farve, vi/jeg gerne vil have. Vi skal bruge en bestemt grøn farve (nogenlunde), men de har slet ikke noget i grøn.. øv øv!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Linket var lige HER

De har flere farver i grøn... se f.eks farven "sage green"

Når du bestiller, sender de dig efterfølgende en mail hvorpå du kan se båndet. Der kan du så se om båndet er som det skal være, eller om du ønsker at ændre noget (f.eks skrifttype, symbol, afstand mellem skriften eller lignende).

De er utroligt søde og hjælpsomme, og du kan ændre så tit du vil uden at de bliver trætte af det. De vil bare have at det skal være rigtigt til dig :cheerleader3:

Sig til hvis jeg kan hjælpe med mere :thumbsupsmileyanim:

Tanja

0

Del dette indlæg

Linket var lige HER

De har flere farver i grøn... se f.eks farven "sage green"

Når du bestiller, sender de dig efterfølgende en mail hvorpå du kan se båndet. Der kan du så se om båndet er som det skal være, eller om du ønsker at ændre noget (f.eks skrifttype, symbol, afstand mellem skriften eller lignende).

De er utroligt søde og hjælpsomme, og du kan ændre så tit du vil uden at de bliver trætte af det. De vil bare have at det skal være rigtigt til dig :bearhug:

Sig til hvis jeg kan hjælpe med mere :thumbsupsmileyanim:

Tanja

:cheerleader3: Jeg tjekker det straks ud

Og weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bearhug: :smolf: Så nåede jeg side 20

0

Del dette indlæg

Hej Helle!

Tillykke med side 20! :thumbsupsmileyanim:

Det bliver spændende at se prototyper på invitationerne! Har du et billede af de æsker, du har bestilt? Jeg går nemlig og overvejer at købe nogen...

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Hej Helle!

Tillykke med side 20! :thumbsupsmileyanim:

Det bliver spændende at se prototyper på invitationerne! Har du et billede af de æsker, du har bestilt? Jeg går nemlig og overvejer at købe nogen...

Kærlig hilsen

Line

Jeg fik mail, allerede i aftes, om, at æskerne er sendt, så jeg tror jeg har dem senest fredag - kan du vente, for så skal du få nogle helt dugfriske billeder :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helle

Jeg har kigget i din tråd før, som skrevet har jeg været på et stykke tid, og først nu oprettet min egen tråd. Jeg var så imponeret over alt det du har lavet. :biggrin:

Hold da op hvor er du kommet langt - blev da lige lidt stresset.

Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af, at være i rigtig god tid. Men i forhold til alt det du er i gang med, er jeg langt bagud. Jeg må kridte skoene og komme igang.

Katrine

0

Del dette indlæg

Hej Helle

Jeg har kigget i din tråd før, som skrevet har jeg været på et stykke tid, og først nu oprettet min egen tråd. Jeg var så imponeret over alt det du har lavet. :biggrin:

Hold da op hvor er du kommet langt - blev da lige lidt stresset.

Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af, at være i rigtig god tid. Men i forhold til alt det du er i gang med, er jeg langt bagud. Jeg må kridte skoene og komme igang.

Katrine

Hejsa

Ork tag den med ro, vi har masser af tid :cheerleader3: Det kommer i perioder, hvor meget man får lavet. Fx sker der NADA for tiden.. dvs.. det gør der jo egentlig.. har jo leget med invitationer igen og bestilt varer på Ebay..

Lige nu venter jeg på posten.. håber han kigger forbi i morgen, så jeg kan komme lidt videre i prototyperne.

Men ved du hvad.. selvom der er under 11 måneder og uret tikker, så når vi nok det hele :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For at få lidt styr på alle de meget små sten måtte jeg lige ud og finde en bøtte i køkkenet. Så er der lidt mere styr på dem. Opgav altså at tælle dem... de er godt nok små!!

Hm.. der stod de var selvklæbende, hvilket de nok også er.. men.. hvordan klæber jeg dem mon på??

post-36725-1247328420.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og her er de så alle sammen, 61 stk...

Jeg så i Carina88's tråd, at hun havde enkeltindpakkede Mentos i hendes gaveæsker.

Det vil jeg rigtigt gerne have, så skrev til hende for at spørge, hvor hun havde købt dem.

Det viste sig, at hun har købt dem af en anden bruger, men at hun havde taget dem, hun havde behov for og stadig havde 61 stk i overskud. Dem måtte jeg gerne købe :biggrin:

Pt er gæstelisten 31 inkl os selv, så hvis vi nøjes med at putte 1 i vores egne æsker, så er der nok til, at alle gæster kan få 2 og skulle vi komme over antallet, så må gæsterne nøjes med at få 1 i. Er bare glad for, at jeg har fået nogle af de fine pakker.

Og datoen.. ja de kan holde sig til marts 2011 - så jeg havde absolut ingen bekymringer ved at købe dem allerede nu.

Tusind tak for handlen, Carina :cheerleader3:

post-36725-1247329033.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg så i Carina88's tråd, at hun havde enkeltindpakkede Mentos i hendes gaveæsker.

Det vil jeg rigtigt gerne have, så skrev til hende for at spørge, hvor hun havde købt dem.

Det viste sig, at hun har købt dem af en anden bruger, men at hun havde taget dem, hun havde behov for og stadig havde 61 stk i overskud. Dem måtte jeg gerne købe :biggrin:

Pt er gæstelisten 31 inkl os selv, så hvis vi nøjes med at putte 1 i vores egne æsker, så er der nok til, at alle gæster kan få 2 og skulle vi komme over antallet, så må gæsterne nøjes med at få 1 i. Er bare glad for, at jeg har fået nogle af de fine pakker.

Og datoen.. ja de kan holde sig til marts 2011 - så jeg havde absolut ingen bekymringer ved at købe dem allerede nu.

Godt jeg kunne hjælpe dig ;)

jeg pakkede den jo godt ind for post dk, kan være meget hårde med pakkerne ;) også fik du lige lidt fint jule gave papir ;) hehe

0

Del dette indlæg

Fine gaver.

Hvad har I ellers i tankerne om indhold til æskerne?

Nu skal vi først lige have æskerne. Håber de kommer i morgen (troede faktisk de ville komme fredag/lørdag). For de er vist ikke så store igen, så vi skal se, hvad der er muligt.

Men vi snakker lidt om:

en tandstik - det er jo ikke på bordene og det vil mange gerne lige kunne bruge efter middagen.

et stk plaster - hvis skoen skulle gnave

og så lidt sødt; mentos, marcipanbrød (håber vi kan finde nogle hjerteformede til jul), et lille, eller flere, små bolcher, enkeltindpakkede og så et lille stykke chokolade - måske med egen bandarole omkring. Vi snakker lidt om Milka - så vi må en tur til Tyskland :biggrin:

Altså lige lidt praktisk og så lige lidt sødt til ganen.

0

Del dette indlæg

Godt jeg kunne hjælpe dig ;)

jeg pakkede den jo godt ind for post dk, kan være meget hårde med pakkerne ;) også fik du lige lidt fint jule gave papir ;) hehe

Smilede også af julepapiret. Elsker jul, så det faldt absolut i min smag ;)

Og ja.. posten er lidt hård nogle gange og mentos KAN jo godt knuses og det ville være synd. Men de er kommet frem i ganske fin stand :cheerleader3:

(og var MEGET bedre indpakket ind de bitte små rhinsten).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer