FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Jeg har vundet :)

Jeg troede ærlig talt ikke, at jeg skulle være en af de heldige herinde... Men så var det, at jeg i formiddag fik en mail fra Ki... :) Sørme, om ikke jeg er månedens guldklump.. i hvert fald har jeg vundet en..

Er fuldstændig høj og rundt på gulvet over, at det er mig, der fik æren af at vinde gavekortet på 6.000 kr til dauf og pede.

Vi slipper nok ikke for selv at putte lidt oven i, men gavekortet + de penge vi i forvejen regnede med at skulle bruge på ringe, giver os nu en realistisk og stor mulighed for at få præcis de ringe, som vi gerne vil have og med et personligt præg, så ingen andre har magen til. Det er næsten for godt til at være sandt :)

Vi er allerede ved at undersøge, hvornår vi kan hive en lørdag ud af kalenderen og komme til Århus for at kigge på, hvad de kan tilbyde.

Det er simpelthen for vildt!!! Her 14 dage før min fødselsdag må jeg da vist sige, at det bliver årets største og fedeste gave jeg får :griner:-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Helle - jeg bliver så glad, hver gang jeg kommer ind og læser din tråd.

Du fortæller om drømme og om kærlighed - på en måde, så jeg bliver rørt hver gang.

Jeg ønsker dig og L det bedste for jeres fælles fremtid.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle - jeg bliver så glad, hver gang jeg kommer ind og læser din tråd.

Du fortæller om drømme og om kærlighed - på en måde, så jeg bliver rørt hver gang.

Jeg ønsker dig og L det bedste for jeres fælles fremtid.

Knus

Tusind tak, Stine :thumbsupsmileyanim:

Jeg er til gengæld glad for, at du går herind for at følge med i min tråd. Det bliver jeg rørt over :-)

Knus

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det fedt Helle... stoooort tillykke. Hvor det bare lækkert :thumbsupsmileyanim:

Og nu kan i rigtigt få totalt luksusringe... de har virkeligt mange smukke, så jeg er sikker på at I nok skal finde lige dem I har drømt om :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det fedt Helle... stoooort tillykke. Hvor det bare lækkert :thumbsupsmileyanim:

Og nu kan i rigtigt få totalt luksusringe... de har virkeligt mange smukke, så jeg er sikker på at I nok skal finde lige dem I har drømt om :denmarkflag:

:cheerleader3: Der er i hvert fald en ny verden af muligheder, der er åbnet for os.

dauf og pede har meldt tilbage i dag, at de gerne ville have min adresse og så sender de mig et superlækkert gavekort.. WEEE :D

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået kommenteret på, at I har valgt Bramdrupdam Kro - jeg kan kun sige, at de gange, jeg har været til fest dér, har det været godt, så jeg tror ikke, at I bliver skuffet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået kommenteret på, at I har valgt Bramdrupdam Kro - jeg kan kun sige, at de gange, jeg har været til fest dér, har det været godt, så jeg tror ikke, at I bliver skuffet :denmarkflag:

:thumbsupsmileyanim: Det er jeg bare rigtig glad for at høre :) Vi kender jo kun stedet fra den aften, hvor vi var derhenne og spise. Men mavefornemmelsen er bare i orden, og det er jo det vigtigste :denmarkflag: Men det er rigtigt skønt at høre, at andre synes rigtigt godt om stedet, så må der jo være noget ved rygterne :griner:-

Jeg glæder mig til at se hvilke lækkerier I kan få ud af gavekortet (+ tilskud ;)). Det kan da kun blive spændende!! :cheerleader3:

Tillyks ;)

Det bliver RIGTIG spændende :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag kom posten forbi..

.. og han havde bl.a. en kuvert med mit navn på!

En brun "genbrugs"kuvert og bagpå var stemplet "dauf og pede" :thumbsupsmileyanim:

Kan I mon gætte, hvad det var? :cheerleader3:

:denmarkflag: Det var da min fine gevinst - gavekortet på de 6.000 kr - så er det altså virkeligt !!! :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer