FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bolcher

I skal da lige se, hvad jeg var kreativ med lørdag aften.

Tog min jomfrurejse ud i bolchekogeriets verden. Det gik faktisk ret godt, hvis jeg selv skal sige det - bortset fra, at det er POKKERS varmt at "lege" med.

L har spist halvdelen.. han synes de er smadder gode, så jeg er bestilt til snart at lave nogle flere. :thumbsupsmileyanim: Gør jeg gerne, for det er sjovt :D

Her er lidt billeder af, hvad jeg fik ud af det:

post-36725-1247508299.jpg

0

Del dette indlæg

Siden hen har jeg taget de helt sorte og vendt i lakridspulver og puttet i et glas. Da jeg skulle "møblere" rundt i køleskabet tidligere i dag opdagede jeg et "hul" i mængden.. L gik til bekendelse :)

Jeg grinte bare.. de er jo lavet for samme, men har mere eller mindre givet ham forbud mod at spise flere i dag, da jeg får fødselsdagsgæster i morgen og min svigerinde mener, at der skal være smagsprøver..

Trode, at fødselarer skulle have - ikke gi :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle har fødselsdag

og det har hun jo

og det er i dag

Helle har fødselsdag

og har hun jo i dag

Så hør nu her

hvordan vi alle råbe vil

og hør nu her hvordan vi råbe vil

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurra hura

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurraaaaa :thumbsupsmileyanim::) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle har fødselsdag

og det har hun jo

og det er i dag

Helle har fødselsdag

og har hun jo i dag

Så hør nu her

hvordan vi alle råbe vil

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurra hura

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurraaaaa :thumbsupsmileyanim::) :)

:tunge: Hvor er du bare sød! Intet mindre end DEJLIG

Og tusind tusind TUSIND tak for den skønne fødselsdagsgave du har sendt mig.

I andre skal lige se, hvad Rosenbak har sendt mig i fødselsdagsgave:

Synes simpelthen det billede er fantastisk flot og lige de farver, der er i vores stue. Ifølge Stine symboliserer de kærligheden mellem L og jeg. Betragter det næsten som en for-bryllupsgave :) Den er SÅ flot!!

post-36725-1247605975.jpg

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg

Hej!

Synes at kurvene ser rigtig flotte og indbydende ud, både dem til toilettet og dem til hjælperne. Synes ikke at det er nødvendigt at fylde mere i, der ser da super lækkert ud som det er. :thumbsupsmileyanim:

Taak...

He he helt sjovt med foto af dig nu, det er man ikke vant til.. :)

Helle har fødselsdag

og det har hun jo

og det er i dag

Helle har fødselsdag

og har hun jo i dag

Så hør nu her

hvordan vi alle råbe vil

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurra hura

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurraaaaa :):tunge::)

:sm: Hvor er du bare sød! Intet mindre end DEJLIG

Synes simpelthen det billede er fantastisk flot og lige de farver, der er i vores stue. Ifølge Stine symboliserer de kærligheden mellem L og jeg. Betragter det næsten som en for-bryllupsgave :) Den er SÅ flot!!

Nej hvor flot, eeeelsker gaver med tanke bag. :sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Synes at kurvene ser rigtig flotte og indbydende ud, både dem til toilettet og dem til hjælperne. Synes ikke at det er nødvendigt at fylde mere i, der ser da super lækkert ud som det er. :thumbsupsmileyanim:

Taak...

He he helt sjovt med foto af dig nu, det er man ikke vant til.. :)

Helle har fødselsdag

og det har hun jo

og det er i dag

Helle har fødselsdag

og har hun jo i dag

Så hør nu her

hvordan vi alle råbe vil

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurra hura

hurra hurra hurra hurra

hurra hurra hurraaaaa :):tunge::)

:) Hvor er du bare sød! Intet mindre end DEJLIG

Nej hvor flot, eeeelsker gaver med tanke bag. :sm:

:) bestemt en meget meget brugelig og lækker fødselsdagsgave :sm:

0

Del dette indlæg

Gaveæsker

Så kom Ebay-pakken fra England endelig. Det var en dejlig ekstra-fødselsdagsgave at få.

I får lige en billedeserie af oppakningen.

Først her et billede af selve kuverten, som jeg fik lige da gæsterne var kommet, så kuverten kom ud i en skuffe og blev først fotograferet og åbnet, da mine fødselsdagsgæster var taget hjem :thumbsupsmileyanim:

post-36725-1247642101.jpg

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æskerne syner ikke af meget.. de er kun 6 cm og 3 i højden, så jeg ville lige teste, om de egentlig er store nok.

Her har jeg prøvet med 2 tandstikker og 2 mentos.

Det er planen, at æskerne også skal indeholde et marcipanhjerte, et lille stykke chokolade, måske et bryllupsbolche og et stykke plaster. Og det er vi overbeviste om sagtens kan lade sig gøre. Så bliver æsken fuld uden at blive proppet. Så selvom de er små, så er de lige, hvad vi håbede!

Og så kunne jeg i øvrigt ikke lade være med at smile, da mine fødselsdagsgæster i går var på vej hjem og min bror sagde "tak for en dejlig dag, men jeg er nu skuffet over, at der ikke var nogen velkomstgave"........................ Det får han til bryllup :P

post-36725-1247642687.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De æsker er super fine.

Skal der så et grønt bånd omkring??

Vi kan ikke helt finde ud af, hvad der skal rundt om, eller hvad de skal pyntes med og hvordan.

I går foreslog jeg, at binde bånd omkring og lave en halvsløjfe og det er så det. Æsken er jo pyntet i sig selv.

Båndet overvejer jeg kan være sølv-satinbånd, som jeg skal prøve at købe til invitationerne.. Så hvis jeg finder noget fint og brugeligt, så er der også lidt sammenhæng der.

Men forslag til pynt modtages rigtigt gerne :D

0

Del dette indlæg

Nej hvor er de fine de æsker. Dejligt også at se nogle der IKKE er firkantede. :thumbsupsmileyanim:

Kan godt følge dig i at æskerne er pyntede i sig selv, så man skal nok passse på med ikke at gå helt amok med udsmykningen. Men et bånd eller en sløjfe lyder som en god idé. :)

0

Del dette indlæg

Nej hvor er de fine de æsker. Dejligt også at se nogle der IKKE er firkantede. :thumbsupsmileyanim:

Kan godt følge dig i at æskerne er pyntede i sig selv, så man skal nok passse på med ikke at gå helt amok med udsmykningen. Men et bånd eller en sløjfe lyder som en god idé. :tunge:

:) Vi faldt også for dem netop fordi de ikke er firkantede.. :)

Og ja.. skal passe på ikke at overpynte. Så tror jeg vil prøve med bånd og halv sløjfe og se, om det kan bruges :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer