FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

Så har jeg været i fakta.

Købte 3 ruller af den grønne organza, som så slet ikke var særlig grøn, da jeg først fik den med hjem. Nærmere guld-agtig..

Men I skal lige se æsken med båndet...

Hvad synes I?

Og hvis I synes om, hvad er så pænest - det korte eller det lange??

Synes som sagt ikke farven er god. Altså.. det er pænt, men det passer ikke til vores farver. Så overvejer, om jeg skal køre i Fakta i morgen (har heldigvis en mere tæt på) og så købe et par ruller i sølv.. Ville bare så gerne have noget grønt på æsken.

Kan man binde noget grønt fast? Evt et lille blad?

Jeg syntes det korte er flot, og ja man kan da sagtens sætte noget grønt på, nu ved jeg ikke med bordkort men det kunne jo være man kunne lave dem i grønt og binde på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Købte 3 ruller af den grønne organza, som så slet ikke var særlig grøn, da jeg først fik den med hjem. Nærmere guld-agtig..

Hvad synes I?

Synes som sagt ikke farven er god. Altså.. det er pænt, men det passer ikke til vores farver. Så overvejer, om jeg skal køre i Fakta i morgen (har heldigvis en mere tæt på) og så købe et par ruller i sølv.. Ville bare så gerne have noget grønt på æsken.

Jeg syntes det korte er flot, og ja man kan da sagtens sætte noget grønt på, nu ved jeg ikke med bordkort men det kunne jo være man kunne lave dem i grønt og binde på.

Vi har bordkort :thumbsupsmileyanim: Det er en lille "kuvert" som indeholder velkomstsang og menu og så er den foldet som kuvert og med navn uden på. Den er vist tilbage i tråden.

0

Del dette indlæg

L synes det er rigtigt sødt med båndet, men vil ikke have farven. Lige som jeg synes han, at den er alt for guld. SUK og jeg, som lige købte 3 ruller!

Nå, det kan da heldigvis bruges til andet! Julegaver, kort, celofan-pakker.. det skal nok blive brugt.

Han vil heller ikke have det i sølv, han synes det skal være grønt, så nu må jeg på jagt efter grønt bånd, meget gerne organza, på ca 1 cm i bredden...

0

Del dette indlæg

L synes det er rigtigt sødt med båndet, men vil ikke have farven. Lige som jeg synes han, at den er alt for guld. SUK og jeg, som lige købte 3 ruller!

Nå, det kan da heldigvis bruges til andet! Julegaver, kort, celofan-pakker.. det skal nok blive brugt.

Han vil heller ikke have det i sølv, han synes det skal være grønt, så nu må jeg på jagt efter grønt bånd, meget gerne organza, på ca 1 cm i bredden...

Øv, hvis det kan trøste har jeg ca. 300 meter organzabånd tilovers i div. farver. Jeg gør ligesom dig og tænker: julegaveindpakning mm = ikke spildte penge....hmmm :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan bedst lide udgaven med de korte bånd. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, hvis det kan trøste har jeg ca. 300 meter organzabånd tilovers i div. farver. Jeg gør ligesom dig og tænker: julegaveindpakning mm = ikke spildte penge....hmmm :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan bedst lide udgaven med de korte bånd. :griner:-

Nej, det er heldigvis noget, man kan bruge bagefter, så spild er det ikke, men da lidt træls at købe forkert.

Egentlig var en rulle også nok, da der er 25 meter i, så ved ikke lige, hvorfor jeg mente, at jeg skulle bruge 3. Men helt ærligt, det er 36 kr......

Hm mon du har noget i en grønlig nuance??

hvor har du købt dit? Jeg sidder lige og Ebay'er men gider ikke give 5 gange så meget i porto, som en rulle koster..

0

Del dette indlæg

Up up frkhelle vil ikke være på side to :thumbsupsmileyanim:

Sikke nogle søde bånd, men kan du ikke finde dem i forretningerne... i den rigtige grønne farve? faldt over denne men ved ikke om det er farven

den her er mere svag grøn... titte tit

Syntes at det er sødest med det korte bånd ellers ser man kun båndet og ikke den søde æske.

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg

Up up frkhelle vil ikke være på side to :griner:-

Sikke nogle søde bånd, men kan du ikke finde dem i forretningerne... i den rigtige grønne farve? faldt over denne men ved ikke om det er farven

den her er mere svag grøn... titte tit

Syntes at det er sødest med det korte bånd ellers ser man kun båndet og ikke den søde æske.

:heart: Det har du nemlig ret i. Godt du kan hive mig op! :cheerleader3:

Jo, jeg vil også ud i forretningerne og kigge, men jeg vil helst have hele ruller for jeg synes det er for dyrt at gå og købe metermål - med mindre jeg kan finde til den pris, som i dit link. Desværre dur båndet ikke. Det er lige lidt for lyst/grønt og for tyndt, vil gerne op i 8-10-12 mm, nok helst 10 mm.

Men jeg må kigge! :cheerleader3:

Og så var det en god grund med kort bånd, så man ser æsken.. ellers er der jo ingen ide i at fremskaffe så fine æsker!

wee dejligt med dit besøg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvad synes I?

Det ser nu ellers godt med dette bånd... men du må da have god jagt med at finde en grøn nuance organza bånd. Det vil sikkert også blive godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad synes I?

Det ser nu ellers godt med dette bånd... men du må da have god jagt med at finde en grøn nuance organza bånd. Det vil sikkert også blive godt.

Jeg synes også båndet er rigtigt pænt på æsken, men det falder ved siden af den grønne og det synes jeg er synd. Men bliver nok svært at finde den rette farve.. godt jeg har god tid :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan bedst lide udgaven med de korte bånd. :balloons:

Nej, det er heldigvis noget, man kan bruge bagefter, så spild er det ikke, men da lidt træls at købe forkert.

Egentlig var en rulle også nok, da der er 25 meter i, så ved ikke lige, hvorfor jeg mente, at jeg skulle bruge 3. Men helt ærligt, det er 36 kr......

hvor har du købt dit? Jeg sidder lige og Ebay'er men gider ikke give 5 gange så meget i porto, som en rulle koster..

Nope, grønligt har jeg desværre ikke. Jeg har også købt på ebay, kan desværre ikke opstøve min sælger, men har gjort nogle rimelig gode kup synes jeg. Når du søger, så prøv især at lægge mærke til antal meter. Hvis du laver worldwide-søgninger kan du garanteret finde nogle rigtig gode forhandlere i Østen hvor du får mange meter for pengene i forhold til herhjemme.

0

Del dette indlæg

Jeg ville forsøge mig i panduro eller nogen af alle de forskellige stofforretninger... der kan du helt sikkert finde noget flot grønt bånd i alverdens bredder :balloons:

Jeg var i stof 2000 for ikke så længe siden, og der havde de rækker med alle farver i forskellige bredder og materialer, så prøv det!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Øv, hvis det kan trøste har jeg ca. 300 meter organzabånd tilovers i div. farver. Jeg gør ligesom dig og tænker: julegaveindpakning mm = ikke spildte penge....hmmm :balloons:

Jeg kan bedst lide udgaven med de korte bånd. :badgirl:

Nope, grønligt har jeg desværre ikke. Jeg har også købt på ebay, kan desværre ikke opstøve min sælger, men har gjort nogle rimelig gode kup synes jeg. Når du søger, så prøv især at lægge mærke til antal meter. Hvis du laver worldwide-søgninger kan du garanteret finde nogle rigtig gode forhandlere i Østen hvor du får mange meter for pengene i forhold til herhjemme.

Hm tjah, kan da godt ske, at jeg lige skal tjekke Ebay worldwide og ikke kun England, som jeg plejer. Så må jeg bare tage tolden med, hvis det kommer på..

Jeg ville forsøge mig i panduro eller nogen af alle de forskellige stofforretninger... der kan du helt sikkert finde noget flot grønt bånd i alverdens bredder :)

Jeg var i stof 2000 for ikke så længe siden, og der havde de rækker med alle farver i forskellige bredder og materialer, så prøv det!! :thumbsupsmileyanim:

Har både været i Panduro og Stof2000 og de har ikke den rigtige farve... desværre..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm tjah, kan da godt ske, at jeg lige skal tjekke Ebay worldwide og ikke kun England, som jeg plejer. Så må jeg bare tage tolden med, hvis det kommer på..

Kan på ingen måde forestille mig at der kan komme told på for det beløb man normalt bruger på den slags. Det har jeg aldrig oplevet i hvert fald. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kan på ingen måde forestille mig at der kan komme told på for det beløb man normalt bruger på den slags. Det har jeg aldrig oplevet i hvert fald. :thumbsupsmileyanim:

Og hvis der gør, så må jeg jo bare tage det med! :D

0

Del dette indlæg

Min bror er bare den bedste! - vi har fået endnu et super tilbud

Det skal på intet tidspunkt være en hemmlighed, at jeg elsker min bror meget højt. Der er et særligt uforklarligt bånd mellem os :)

I går var vi så på besøg og da ungerne efter aftensmaden var rendt fra bordet sad vi voksne og snakkede og kom bl.a. ind på bryllup, bla om tøj, da jeg i fredags var inde og kigge hos Lilly i Vejle. KIGGE ikke prøve, for L var med (vi var på shoppetur). Så kommer vi til at snakke om L's tøj. Det har jo hele tiden været meningen, at vi skulle købe L's tøj sammen men nu har han fået den ide, at når han ikke må se min kjole inden, så må jeg heller ikke se hans tøj. Fair nok! Og så var det han lige tog snittet til at spørge min bror.. eller nærmere sige, at han gerne vil have ham med ud og købe tøj. Det blev min bror vist glad for! Så snakkede vi lige kort om det. L har åbenbart en plan i ærmet, som jeg jo absolut intet må høre om. Men min bror ville nu alligevel gerne lige høre, hvad jeg kunne ønske mig at se L i, så fik da lige lov til at puste nogle ord ud :thumbsupsmileyanim:

Så kom vi til at snakke lidt om L's forlover og det praktiske og så sagde min bror, der jo allerede skal føre mig op, køre os fra kirken og tage billeder efter vielsen, at han i øvrigt gerne ville komme tidligt og stå til rådighed mht kørsel hele dagen. :balloons: Det var noget af et tilbud!!

Vi vil sove sammen op til dagen - vi sover bedst i vores egen seng og vi hænger os ikke så voldsomt i traditionerne.

Når jeg så skal til frisør så skal L i mellemtiden forsvinde fra hjemmet, så han ikke ser mig mere før kirken.

Jeg har så haft hjernen i blød med, hvor og hvordan men i går fandt vi frem til, at han nok "bare" skal tage ned på kroen og tjekke ind på vores værelse og så opholde sig der og evt være sammen med hans mor, der så gerne vil komme før tid. Så kan hun overnatte dernede og hjælpe ham i tøjet på den store dag. Hun har jo kun denne ene søn, så det vil være hende en stor ting, selvom han nok selv kan klare tøjet.

Min bror kan så evt køre mellem kro og vores hjem (3 km) og køre mig til frisør.

Jeg havde tænkt, at min bedste veninde skulle komme og hjælpe mig i kjolen - men trods jeg er traditionsbryder, så har jeg det lidt svært ved at undvige med, at den der skal hjælpe i kjolen SKAL være gift og det er min veninde ikke.

Svigermor vil gerne hjælpe, men hun er fraskilt og jeg tror, at hun nemt kan komme til at stresse mig, så nej.. Beklager!

Men.. hvis min bror skal være herude i pendulfart og måske efter frisør skal opholde sig på kroen sammen med L, mens jeg kommer i tøjet, så kunne jeg måske få min svigerinde til det? Hun er bare dejlig! Ifølge min bror ligner hende og jeg meget hinanden og jeg tror også, at hun vil kunne afdæmpe min nervøsitet og hygge meget omkring mig. Så overvejer meget kraftigt, om hun skal have æren. Så skal vi heller ikke skille endnu et par ad - og hun skal jo alligevel være alene, hvis min bror skal lege chauffør for os.

Synes lige en del ting faldt på plads i går! I hvert fald takkede jeg min bror rigtigt mange gange for det dejlige tilbud! :badgirl:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Besøg hos Lilly i Vejle

I fredags var L og jeg på shoppetur i Vejle og inden afgang havde jeg fået lokket ham med ind i Lilly og kigge.

Da vi nåede til forretningen fik jeg lige et sug i maven.. nu var det nu.. Men jeg havde lidt svært ved at gå ind, da jeg nok er lidt forlegen ved at sige, at jeg skal giftes samt jeg frygtede, at vi ville blive de eneste derinde. Så da en kommende brud med mor (tror jeg) og barnevogn skulle ind, så tog jeg lige snittet og skyndte mig at rende med. Inde i butikken var der nu ikke spor tomt. Der var en der havde en flok veninder med og i gang med at prøve :thumbsupsmileyanim:

Jeg gik lidt rundt og kiggede og så kom en ekspedient hen og spurgte, om hun kunne hjælpe. Jeg sagde, at jeg ikke ville prøve, når L var med, men bare gerne lige kigge. Der havde jeg allerede fået kig på en kjole.. (og er vist egentlig lidt forelsket!).

Jeg stod allerede med hænderne godt inde mellem to kjoler (for at adskille, så jeg kunne se), men hun hev den lige ud og tog posen af, så jeg rigtigt kunne se. Hun var i det hele taget meget sød og flink.

Hun syntes jeg skulle se mig omkring og holde øje med, når 2010'er modellerne kommer på gaden.

Jeg fortalte om mit vægttab, og hun var ved at falde bag over af overraskelse. Hun fortalte mig så, hvordan det i mit tilfælde så nok vil være bedst med snøreryg, hvis jeg så fx taber mig lidt ekstra fra tilpasning og til den store dag. HELDIGT for jeg kan også bedst lide snøreryg! Og så sagde hun også, at hun synes jeg skal vente med at købe kjole til efter nytår. Der har de også altid nogle tilbudskjoler, men hvis jeg vælger en 2010 model og det viser sig, når vi skal i gang med tilretning, at den bliver for stor i forhold til, hvad vi havde regnet med, så bytter de til den rigtige størrelse kvit og frit - og får ikke problemer med at få modellen i rette størrelse, da det er årets mode. Det synes jeg måske er meget godt at vide.

Havde i det hele taget en ret god oplevelse hos Lilly og er ikke i tvivl om, at jeg skal derind (eller måske i VIP butikken) og prøve til den tid.

0

Del dette indlæg

:balloons: 300dage... weeee tiden flyver bare

Hehe egentlig meget passende med ballonner for ja, tiden flyver og den flyver bare megastærkt!! :D I morgen siger dagene 2xx...

Hej Helle

Sikken en dejlig bror du har :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan kun give dig medhold i at man får en rigtig god betjening i Lilly..

Jeg glæder mig så meget til at se dig i din brudekjole.

Kh

Anette

Totalt mega overdejlig bror!!

Og skal nok flashe nogle brudekjolebilleder herind, når den tid engang kommer.. Der går jo nok ½ års tid mere.. :badgirl:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din storebror lyder bare rigtig skøn og dejlig. :balloons:

Og fedt at du havde en god oplevelse i Lilly, det bliver spændende at følge med i projekt kjole. :thumbsupsmileyanim:

Han er bare dejlig :)

Og ja, det er rigtigt dejligt med en god oplevelse, så kan jeg svæve lidt på den indtil jeg skal ud og kigge igen :badgirl:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer