FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

Weeeh mht. båndet. :):thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Skimmede lige forummet på arbejdet idag (shh :cheerleader3: ) og så hvad du havde skrevet. Min kollega kiggede mig over skulderen og kunne vist ikke helt finde begejstringen over farven på et stykke bånd. Men det er jo lige præcis derfor at :) og du får lige endnu et stort weeeeh fra mig. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeeh mht. båndet. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Skimmede lige forummet på arbejdet idag (shh :hug: ) og så hvad du havde skrevet. Min kollega kiggede mig over skulderen og kunne vist ikke helt finde begejstringen over farven på et stykke bånd. Men det er jo lige præcis derfor at :) og du får lige endnu et stort weeeeh fra mig. :cheerleader3:

:hug: Fik lige et mentalt billede af zilla´er i en indhegning, hvor andre går hovedrystende forbi, fordi de synes zilla´erne ser mærkelige ud og taler sort snak! Og enig - er glad for ikke at være den eneste i indhegningen, så her er også :) til jagten på det rigtige farve bånd!

0

Del dette indlæg

290dage til......

Jaaaaa! Det har du da ret i. Det er der da... weee!! Skål i vand! :smolf:

Weeeh mht. båndet. :cheerleader3:

Skimmede lige forummet på arbejdet idag (shh :hug: ) og så hvad du havde skrevet. Min kollega kiggede mig over skulderen og kunne vist ikke helt finde begejstringen over farven på et stykke bånd. Men det er jo lige præcis derfor at :thumbsupsmileyanim: og du får lige endnu et stort weeeeh fra mig. :cheerleader3:

:griner:- Kan lige se hendes undren for mig!!! Men det ER jo vildt fantastisk, når man ikke har kunne finde og så pludselig sidder med en bånd-stump i hånden, som bare er DET!!! Har haft stumpen ude et par gange siden, bare for at tjekke farven!! Totalt WEEE!!!!!!

Weeeh mht. båndet. :hug:

Skimmede lige forummet på arbejdet idag (shh :) ) og så hvad du havde skrevet. Min kollega kiggede mig over skulderen og kunne vist ikke helt finde begejstringen over farven på et stykke bånd. Men det er jo lige præcis derfor at :cheerleader3: og du får lige endnu et stort weeeeh fra mig. :)

:griner:- Fik lige et mentalt billede af zilla´er i en indhegning, hvor andre går hovedrystende forbi, fordi de synes zilla´erne ser mærkelige ud og taler sort snak! Og enig - er glad for ikke at være den eneste i indhegningen, så her er også :) til jagten på det rigtige farve bånd!

Haha her taler vi vist mere om groom-zilla, da det er L der insisterer på det grønne bånd - jeg var jo ellers klar til at tage fat om det sølv-farvede, men det er, ifølge ham, kun sidste udvej, som vi vist :hug: undgår.. AI syns bare lige det er lidt fedt!

Men ja... tænk sig at blive SÅ lykkelig for noget sølle bånd!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Og Helle, jeg har slet ikke fået sagt tak for dit søde tilbud med Søstrene Greene... Skal til staden i uge 37 (en uge uden BK!!!) og har dér en aftale med de kære Søstre... ;)

Det var så lidt :D Men kan du ikke få dem, så sig til, så finder vi ud af noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

MEN! For der er et men!

De er vildt flotte! Lige, som jeg gerne vil have dem! De passer perfekt og sidder godt på foden, men hælen... hælen er simpelthen for høj!

Jeg har de sidste par år altid gået i flade sko, fordi jeg begyndte at få ondt i skinnebenet af hæl. Og denne hæl er 1-1½ cm højere, end jeg synede på billedet..

Men.. jeg har planer om, at jeg vil gå ud og købe et par billige i ca samme højde og tykkelse og så vil jegprøve at vænne mig til at gå i dem og håbe, at jeg kommer til at kunne holde hælen ud. Ellers.. så må jeg jo sælge dem igen.

Men indtil da, der satser jeg på, at skoene skal være mine brudesko :D

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv håber virkelig for dig du kan ha dem på.

Jeg tænker at du jo kun skal ha dem på en dag så er det jo ikke sikkert du når at mærke det.

Men billige sko til at øve sig på tror jeg ikke jeg ville - min erfaring siger mig at det der er sparet på er affjedring i skoen. Men du kan jo se ad. Bare så du lige husker det. Samtidig efter det kæmpe flotte vægttab er det jo slet ikke sikkert det er et problem længere.

Jeg håber i hvert fald du kan få dine drømme sko på.

0

Del dette indlæg

Jeg tænker at du jo kun skal ha dem på en dag så er det jo ikke sikkert du når at mærke det.

Men billige sko til at øve sig på tror jeg ikke jeg ville - min erfaring siger mig at det der er sparet på er affjedring i skoen. Men du kan jo se ad. Bare så du lige husker det. Samtidig efter det kæmpe flotte vægttab er det jo slet ikke sikkert det er et problem længere.

Problemet er ikke, om jeg kan holde ud at have dem på - de var som sagt meget behagelige. Problemet ligger i, at de er for høje og hælen måske for tynd, så jeg føler mig slet ikke tryg i dem og synes de er svære at gå i - og tilmed gå pænt. Og vil helst ikke skulle gå og klamre mig til min bror op gennem kirken.

0

Del dette indlæg

Problemet er ikke, om jeg kan holde ud at have dem på - de var som sagt meget behagelige. Problemet ligger i, at de er for høje og hælen måske for tynd, så jeg føler mig slet ikke tryg i dem og synes de er svære at gå i - og tilmed gå pænt. Og vil helst ikke skulle gå og klamre mig til min bror op gennem kirken.

Ja se hvor hurtig man kan misforstå. Kan godt fortå du vil føle dig tryk i skoene for har en idee om at man står maget op de dag og når man går bliver der kigget meget på en.

0

Del dette indlæg

Ja se hvor hurtig man kan misforstå. Kan godt fortå du vil føle dig tryk i skoene for har en idee om at man står maget op de dag og når man går bliver der kigget meget på en.

Og som L sagde, så skulle jeg jo gerne kunne gå pænt og ikke vralte, når jeg går ham i møde i kirken. Bliver spændende, hvad det ender med!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer