Vanni

Morgengaven

28 indlæg i dette emne

Jeg vil lige spørge ud i forummet, om i kommende brude allerede er i gang med at tænke på, hvad i vil give jeres kommende mand i morgengave???

Og hvad i evt. selv ønsker jer, hvis man altså skal ønske noget.

Jeg har en ide, men det afhænger lidt af, hvor meget det koster. Jeg var nemlig i forbindelse med min uddannelse til sosuhjælper på besøg på psykiatrisk hospital på deres muserum, hvor vi både så på de forskellige malerier, som nogle af de psykisk syge havde malet under deres indlæggelser, men også hvordan hospitalet har været igennem tiderne.

Men en af de tidligere indlagte havde lavet de vildeste malerier, som jeg bare var helt syg med, og da vi fik afvide, at kunstneren stadig malede og gerne ville lave portrætter på bestilling, så fik jeg personens navn og tlf. nr. så nu skal jeg ringe og tjekke prisen, for så vil jeg give min kæreste et maleri af os sammen. Hvad synes i om ideen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ideen er HELT fantastisk!

Jeg vil dog ikke selv give det, da jeg ikke ville synes om, at min tilkomne skal have et billede af MIG hængende.. (der svigter selvtilliden).

Jeg har vist nok fundet ud af, hvad han skal have i morgengave OG endda også til hans 30 års fødselsdag - han fylder 30 2½ mdr efter brylluppet.. Vil dog ikke skrive det her, da det jo er et off forum og han eller vores gæster, skal helst ikke have mulighed for at opsnuse. Ikke at jeg tror de gør, men.. det skal ikke slippe ud. Så hvis du eller andre vil vide, så skriv, så skal jeg gerne afsløre i en PM :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg syntes det lyder som en god ide det er jo meget personligt... jeg kan godt lide ideen :blush::):)

vi har snakket om at det skal være en lille rejse( som bryllupsrejse) men vi har også snakket om nogle give hinanden smykker... ved det ikke endnu jeg elsker at overraske min kæreste så jeg håber lidt på at jeg får en god ide :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver hinanden koncertbilleter og så en lille gave. Jeg har sammen med en veninde prøvet at lave nogle undertøjs billeder, men ved ikke helt om jeg har modet til at gå ned og få dem fremkaldt ( jeg er ikke just en størrelse small) . Hvis han får dem i morgengave skal de sætte ind i et flot album og pakkes ind i fodboldholdets halstørklæde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg overvejer at få taget nogle billeder af mig selv hos en fotograf og give ham dem. Men jeg har heldigvis lang tid til at finde ud af om det er det jeg gør...

Den ide kan jeg også godt lide, men så igen bryder jeg mig ikke om, at blive fotograferet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg har tænkt helt vild meget på dette emne. Og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal give ham.

Han er ikke til smykker overhovedet. Han har en halskæde på jeg gav ham da han blev 40, og så hans ur, SLUT.

Han vil heller ikke have vielsesring, så smykker er ikke en idé.

Jeg har dog tænkt meget på at få lavet en mappe med billeder af mig. Han er brandmand, og jeg kunne tænke mig nogle flotte billeder af mig i hans brandmandsjakke, med kig til det bare skind (lækkert undertøj) uden at det på nogen måde er ponografisk.

Men jeg er også tilpas nærrig - vil ikke give hverken 1000 eller 1500 for sådan en omgang.

Men lur mig om ikke jeg kan få en veninde til at tage billederne, og så må jeg jo betale mig fra at få dem, redigeret, lagt fede skygger osv på, og fremkaldt. Jeg ved der er mange der kan sådan noget i diverse billedredigeringsprogrammer - jeg kan bare ikke

Ellers aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal.

Køber dog disse t-shirt som vi skal have på til morgenmaden på hotellet. *thi-hi* Synes det kunne være lidt sjovt..

post-36281-1236071503.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vidste helt præcis hvad min mand skulle have i morgengave! En Peak Performance skijakke som han har talt om de sidste 2 år.. Men så forleden var der udsalg med 40% på skitøj i Peak Performance butikken og nu har han sg købt den selv, griner..

Han vil ikke have et ur, enten er remmen grim, urskiven for stor, eller noget helt tredie.. Så jeg er temlig meget på bar bund! Jo havde jeg penge som græs, så havde jeg købt fodbold og flybilletter til London! Men det har jeg ikke..

Nogle gange så joker jeg lidt med at det jo traditionelt KUN er kvinden der skal have :) Men nu må vi se hvad de næste 7 måneder bringer..

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min gave er måske lidt kedelig. Men jeg vil få lavet et navneskilt til udenfor med vores nye (efter)navne, som endelig bliver ENS, JUBIIII :blush::) :)

Og måske en halskæde han kan hænge sin vielses ring i på jobbet, da han ikke kan gå med den der....

Redigeret af april-brud2009
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min gave er måske lidt kedelig. Men jeg vil få lavet et navneskilt til udenfor med vores nye (efter)navne, som endelig bliver ENS, JUBIIII :blush::) :)

Og måske en halskæde han kan hænge sin vielses ring i på jobbet, da han ikke kan gå med den der....

Jeg synes da det er en god gave, den kan jeg bare ikke kopiere, da vi allerede har samme navn, så det står allerede på døren.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også total idé forladt ang. hvad jeg skal give min kommende i morgengave.... Og dagene nærmer sig med hastige skridt! (88 dage)

Han går ikke med smykker eller ur overhoved... så dette er ikke en mulighed.

Han er ikke til billeder, da han har den rigtige varer som han siger..

og han ved ikke hvad han ønsker sig....

Så kom endelig med ideer :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kære tilkommende er heller ikke til smykker eller ur eller andet af den art, så jeg har bestemt mig for at han får en oplevelse!

Jeg har fundet det helt perfekte til ham på hjemmesiden www.exprise.dk som jeg tror han vil blive helt vild med :cheerleader3: Hjemmesiden har alle mulige slags oplevelser til meget forskellige priser så der kan måske være ideer for nogen af jer andre også :thumbsupsmileyanim:

Vil helst ikke lige skrive hvilken oplevelse det bliver, men send en PM hvis i er interesseret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg så lige i en anden tråd ideen om en sportsrejse, og den ide er jeg også lidt vild med, men var inde på en hjemmeside og så, hvor meget det kostede, så den en rejse til evt england og se fodbold. Hvis det skal være uden flybillet koster den 2700 kr. for en weekend med hotel overnatning og en fodboldkamp, hvilket vel er fint nok, for dte man får, men synes det er mange penge. især hvis man oveni skal betale for flyet. og han ville jo ikke skulle alene afsted, så man er jo nød til at købe 2 biletter,og så bliver det altså mange penge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også total idé forladt ang. hvad jeg skal give min kommende i morgengave.... Og dagene nærmer sig med hastige skridt! (88 dage)

Han går ikke med smykker eller ur overhoved... så dette er ikke en mulighed.

Han er ikke til billeder, da han har den rigtige varer som han siger..

og han ved ikke hvad han ønsker sig....

Så kom endelig med ideer :thumbsupsmileyanim:

Hvad med et " klippekort " til oplevelser.....

f.eks. en romantisk skovtur , morgenmad på sengen , en omgang hygge massage osv... tror du forstår hvad jeg mener :)

Håber ideen kan bruges

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså jeg synes slet ikke at jeg kan finde på noget... min kæreste er bare håbløs at give noget... :cheerleader3:

Synes på en måde at de boudoirbilleder er en fin ide - på den anden side tænker jeg også at det er noget som han får kigget på 1 eneste gang og så er det det... hmm...

Det tror jeg nu ikke du skal være bange for :-), og jeg er sikker på, at han vil elske sådan en gave :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øv altså jeg synes slet ikke at jeg kan finde på noget... min kæreste er bare håbløs at give noget... :cheerleader3:

Synes på en måde at de boudoirbilleder er en fin ide - på den anden side tænker jeg også at det er noget som han får kigget på 1 eneste gang og så er det det... hmm...

Det tror jeg nu ikke du skal være bange for :-), og jeg er sikker på, at han vil elske sådan en gave :-)

Ja men det er ikke en særlig gave - føler jeg - på samme måde som når jeg inderligt har ønsket mig noget som han har købt mig. Iøvrigt har han flere billeder af mig der er taget af professionelle fotografer... så føler ikke at han mangler billeder af mig... ehh det er svært.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Øv altså jeg synes slet ikke at jeg kan finde på noget... min kæreste er bare håbløs at give noget... :cheerleader3:

Synes på en måde at de boudoirbilleder er en fin ide - på den anden side tænker jeg også at det er noget som han får kigget på 1 eneste gang og så er det det... hmm...

Det tror jeg nu ikke du skal være bange for :-), og jeg er sikker på, at han vil elske sådan en gave :-)

Ja men det er ikke en særlig gave - føler jeg - på samme måde som når jeg inderligt har ønsket mig noget som han har købt mig. Iøvrigt har han flere billeder af mig der er taget af professionelle fotografer... så føler ikke at han mangler billeder af mig... ehh det er svært.

Hvad så med en oplevelsesgave?? eller at evt få malet et billede af ham, dig eller jer begge. Har set en annonce, hvor der er en maler, og det er omkring de 900 kr hun tager :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har tit snakket om at han gerne vil have en Tattoo med mit navn og Amandas navn (vores pige på 7 år) Så jeg tror at jeg giver ham gavekort til en tatovering fordi jeg ved hvor meget den vil betyde for ham... :cheerleader3:

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kæreste har tit snakket om at han gerne vil have en Tattoo med mit navn og Amandas navn (vores pige på 7 år) Så jeg tror at jeg giver ham gavekort til en tatovering fordi jeg ved hvor meget den vil betyde for ham... :cheerleader3:

FED ide med en tatto, men sådan noget er min tilkommende bare ikke til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer