Guest 81Nuser

Indbydelser

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ikke spor for Home-made! Elsker home-made!!

Måske er de en anelse triste.. altså kan godt lide dem, men synes de mangler lidt spræl..

Tænker..

Mellem selve kortet og det hvide stykke, hvor der står Indbydelse på.. Kunne det da tænkes lige at bryde lidt med fx lidt sølvfarvet papir/karton.. evt med et svagt mønster i.. Det skal ikke være for prangende, men bare for at give lidt mere spræl og så matcher det jo hjerter og tekst :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg

Hej FrkHelle..

Tak for hurtigt svar.. :thumbsupsmileyanim: Kan sagtens følge dig, men det hvide papir hvor "indbydelse" står på er med lidt mønster og sølv/guld. Det er svært at se på billeder, men har forsøgt at tage et nærbillede af det her.

post-35867-1236247197.jpg

Ved ikke om det bliver for meget hvis jeg sætter noget guld papir bag det igen??Vi er ikke til bling bling, men det skal heller ikke være kedeligt.. :cheerleader3:

Havde tænkt at selve indbydelsen (det inden i) skulle skrives på et meget lyse blåt stykke papir.. - satser nemlig på at min buket bliver i creme og lyseblå farver..

:) Nuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej FrkHelle..

Tak for hurtigt svar.. :thumbsupsmileyanim: Kan sagtens følge dig, men det hvide papir hvor "indbydelse" står på er med lidt mønster og sølv/guld. Det er svært at se på billeder, men har forsøgt at tage et nærbillede af det her.

Ved ikke om det bliver for meget hvis jeg sætter noget guld papir bag det igen??Vi er ikke til bling bling, men det skal heller ikke være kedeligt.. :cheerleader3:

Havde tænkt at selve indbydelsen (det inden i) skulle skrives på et meget lyse blåt stykke papir.. - satser nemlig på at min buket bliver i creme og lyseblå farver..

Nu skal det jo heller ikke handle om, hvad jeg ville gøre :) Det handler jo helt og holdent om, hvad DU/I føler og synes. Det er jo jeres indbydelser :td:

0

Del dette indlæg

Jeg synes at de er fantastiske!

Enkel og stilede, virkeligt smukke!

Tak.. (y)

Hej FrkHelle..

Nu skal det jo heller ikke handle om, hvad jeg ville gøre :cheerleader3: Det handler jo helt og holdent om, hvad DU/I føler og synes. Det er jo jeres indbydelser :cheerleader3:

Ja det ved jeg, men bad jo selv om jeres mening og råd, og jeg kan godt følge dig i det du skriver.. det er ihvertfald taget med i mine overvejelser.. :td:

Jeg synes at de er fantastiske!

Enkel og stilede, virkeligt smukke!

Ditto!

Jeg er vild med det enkelte og elegante look. Jeg ville ikke ændre noget!

:td: er selv til det enkle, men ved som sagt ikke om de er for enkle (kedelige..) Hmm det er svært især når man ikke er kreativ.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer