Sign in to follow this  
Followers 0
Guest kolding2008

Har fundet den perfekte kjole

20 posts in this topic

Hej.

Jeg har haft en del problemer med om jeg skulle købe en graviditetskjole eller og jeg skal have den syet, da jeg rigtig gerne vil have en pink brudekjole og at få den syet koster over 13000kr hvilket jeg syntes er for meget.

Nu har jeg snakket med askepot og valentino som ligger i tønder og de kan skaffe en kjole hjem til mig som jeg hele tiden har ville have men ikke kunne købe den pga jeg nu er gravid, men de siger de sagtens kan sy den ind så den vil passe til min gravide mave, men jeg er så bange for om jeg ikke kan passe den om 5 mdr når vi skal giftes.

Kjolen koster små 6000kr også skal jeg selvfølgelig give lidt for at få den syet ind til min mål.

Skal man bare tage chancen og bestille den hjem??

post-33188-1236701368.jpg

post-33188-1236701376.jpg

0

Annonce ♥

Utrolig flot og anderledes kjole :cheerleader3:

Det er jo altid et sats at bestille noget hjem, man ikke har prøvet. Har du evt. prøvet kjoler i lignende stil, så du ved den sidder godt?

0

Hvor langt vil du være henne til brylluppet og hvor langt, vil du være henne, hvis du bestiller nu? Jeg tænker bare, at der kan ske rigtig meget med din krop.

Men venter du til få måneder før, ville jeg springe ud i det. Og andre dygtige skræddere end i brudebutikkerne kan også sy den ind til dig og for en meget billigere penge.

0

Utrolig flot og anderledes kjole :cheerleader3:

Det er jo altid et sats at bestille noget hjem, man ikke har prøvet. Har du evt. prøvet kjoler i lignende stil, så du ved den sidder godt?

Jeg har faktisk ikke prøvet nogen kjoler endnu, men butikken vil gerne have jeg kommer ned og får taget min mål inden vi bestiller den hjem, så mon de ikke har kjoler der ligner som jeg evt kunne prøve nu.

0

Annonce ♥

Hvor langt vil du være henne til brylluppet og hvor langt, vil du være henne, hvis du bestiller nu? Jeg tænker bare, at der kan ske rigtig meget med din krop.

Men venter du til få måneder før, ville jeg springe ud i det. Og andre dygtige skræddere end i brudebutikkerne kan også sy den ind til dig og for en meget billigere penge.

Jeg er ikke mere end 6 uger henne nu, og vil ca være 6 mdr henne til august, så det vil jo ikke være en kæmpe mave til den tid.

Problemet er at jeg skal bestille den 4 mdr før, da kjolen kommer fra udlandet og de har ikke selve kjolen men stoffet så de skal sy den fra bunden. Så det er lidt nu eller aldrig.

0

Jeg er ikke mere end 6 uger henne nu, og vil ca være 6 mdr henne til august, så det vil jo ikke være en kæmpe mave til den tid. Problemet er at jeg skal bestille den 4 mdr før, da kjolen kommer fra udlandet og de har ikke selve kjolen men stoffet så de skal sy den fra bunden. Så det er lidt nu eller aldrig.

Allerførst - SKIDE FLOT KJOLE. Er vild med farven - modigt og frækt :cheerleader3:

Dernæst vil jeg sige at du altså sagtens kan have en kæmpe mave, sorry -men det er altså ikke unormalt. Det er slet ikke til at vide hvor stor ens mave er/bliver og hvornår det sker.

Du kan også have vand i kroppen, der gør at det måske ikke kun er maven der "buler" ud. En anden ting du skal tænke på, er om du kan holde ud at have den på fordi den sidder tæt.

Jeg er gravid i 7. mdr. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er overbevist om at forretningen har prøvet det mange gange så jeg syntes du skal bestille den..

Den er meget meget flot

Kh

Anette

0

Super fin og anderledes kjole :cheerleader3:

Synes den er meget ticky... En ting er sikkert i denne sammenhæng, nemlig at du skal være sikker på den kan syes ind/ud, så den passer. Som en anden skriver, så kan du jo enten være meget tynd stadigvæk eller du kan have vand i hele kroppen, så det er svært at sige på forhånd!

Er du typen, som generelt er meget tynd?, Har du nemt ved at tage på eller er du typen, som kan spise meget uden at du tager et gram på? Det bør du nok spørge sig selv om inden, så du har en pejling om det kan lade sig gøre.

Selv tager jeg på bare jeg overeje at spise en kage :thumbsupsmileyanim: så jeg ville nok ikke turde gøre det....

Men held og lykke med beslutningen, kan godt forstå du er vild med kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare en FLOT kjole! :cheerleader3:

0

FLOT FLOT FLOT kjole.....

Det er selvfølgelig et sats, det vil altid være individuelt hvordan ens graviditet forløber og hvordan ens krop reagerer, men jeg er sikker på at forretningen har meget mere erfaring med den slags kjoletilretninger end os alm dødelige, så hvis de siger den sagtens kan syes til din 6-mdr-henne-gravide-krop, så ville jeg vælge at stole på dem....

Håber du finder den bedste løsning for dig!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg vil sige stol på dem, og har selv handlet kjole hos dem, og ved at der er 1 års fuld bytteret på ubrugte og endnu ikke rettede kjoler, så hvis lige den kjole ikke passer så kan du bytte den til en anden kjole i butikken.

Hvis du er 1. gangs gravid, er chancen for at du er kæmpe stor i 6. mdr. lille vil jeg mene, men der er jo ingen garantier...

SUPER FLOT KJOLE iøvrigt... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Altså jeg var 3 mdr henne da jeg begyndte at gå i ventetøj både ved første og anden graviditet så jeg var stor i 6 mdr. Jeg turde ikke bestille kjole nu hvis det var mig ss

0

Jeg tog beslutningen og bestilte kjolen hjem.

Var nede i butikken og prøve en anden kjole som har samme snit som den pinke kjole og da det er en kjole med corcage kan man sagtens udvide den rigtig meget fordi der er snørre bagpå og vi har bestilt den i 2 nr. for stor så den kan syes ind til mig.

De har sagt nede i butikken at hvis jeg ikke kan lide kjolen alligevel, så kan jeg sagtens bytte den til en anden kjole, så de er god service.

Selvfølgelig ved jeg ikke om jeg bliver stor så jeg ikke kan passe kjolen, så kan jeg jo bytte den til en anden kjole i butikken, men jeg blev nød til at bestille den hjem for det er min ønskekjole..

Tak for alle jeres svar, det er rart at høre andres meninger selvom man ikke altid gør det der bliver sagt...

KNus..

0

Jeg tog beslutningen og bestilte kjolen hjem.

Var nede i butikken og prøve en anden kjole som har samme snit som den pinke kjole og da det er en kjole med corcage kan man sagtens udvide den rigtig meget fordi der er snørre bagpå og vi har bestilt den i 2 nr. for stor så den kan syes ind til mig.

De har sagt nede i butikken at hvis jeg ikke kan lide kjolen alligevel, så kan jeg sagtens bytte den til en anden kjole, så de er god service.

Selvfølgelig ved jeg ikke om jeg bliver stor så jeg ikke kan passe kjolen, så kan jeg jo bytte den til en anden kjole i butikken, men jeg blev nød til at bestille den hjem for det er min ønskekjole..

Tak for alle jeres svar, det er rart at høre andres meninger selvom man ikke altid gør det der bliver sagt...

KNus..

Tillykke med det!!

Jeg vil også mene at det er forsøøget værd når det virkelig er KJOLEN!! Og især når butikken tilbyder at bytte, hvis det slet ikke går som forventet.

Jeg krydser mine fingre, og husk at holde os opdateret med hvordan det ender .

:thumbsupsmileyanim:

0

Må bare lige sige: NØØØØØJ hvor er den kjole smååk! Gid det var min! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

tillykke med valget, og hvilket valg, den er godt nok flot kjolen

0

Tillykke :thumbsupsmileyanim:

Ja, med sådan en service er der jo ikke så meget at betænke sig på... :thumbsupsmileyanim:

0

den er super flot den kjole... er vild med farven... og tillykke med købet, det er dejligt med så god en service :thumbsupsmileyanim:

0

Synes også den er smuk - for mig er det der gør den ekstra flot den hvide blonde til den flotte lyserøde (ikke alle lyserøde farver er flotte til brudekjoler). Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig i den om 5 mdr :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥