miksas

Nu ramler det lige...

27 indlæg i dette emne

Puha... troede faktisk ikke jeg skulle bruge det her forum til at beklage mig, men jeg mangler :)

Kort fortalt:

Både min kæreste og jeg er højuddannede og kom ud på arbejdsmarkedet for 1-2 år siden. Vi tjener begge ok, og bestemte os derfor for, at vi ville spare op til vores drømmebryllup og bryllupsrejse. Det løber op i ca. 100.000 kr, men vi lægger et budget, og selvom vi har levet meget sparsommeligt, er det faktisk lykkes os at spare op, så vi har præcis det vi skal bruge til juni i år. Det har hele tiden betydet meget for os, at vi selv sparer op, og at vi IKKE låner noget i banken til en fest.

Min kæreste blive så desværre fyret for 3 måneder siden pga nedskæringer (næsten alle røg), og han er nu på dagpenge og har desværre ikke fundet noget, på trods af en meget ihærdig indsats. Det er sådan set ok, vi tilpasser os situationen, og skruer yderligere ned for forbruget.

Men nu er det gået helt galt! Jeg arbejder som projektleder og tekstforfatter på et lille bureau og min chef er fantast, en kegle og en mini-Stein Bagger! Hans manglende indsats og fiksfakserier har nu betydet, at jeg endnu ikke har fået min løn i denne måned :) Og da jeg stod fast på, at nu skulle der komme en afklaring, forsøgte han at spise os af med en check på nettobeløbet - SOM IKKE KUNNE INDLØSES PGA MANGLENDE DÆKNING!!! :) Hvor pinligt var det at stå nede i banken med en dækningsløs check! Nu ved jeg så at en tidligere medarbejder har begæret ham konkurs fra i dag, men det benægter han bare! 1000 bortforklaringer og dårlige undskyldninger.