Guest Snubbi82

Alt det indenunder

32 indlæg i dette emne

Hej tøser

Hvad skal I have på af lingeri, strømper og evt. strømpebånd på den store dag? :cheerleader3:

Var nede at kigge lidt i byens lingeriforretninger i dag, synes ikke lige der var noget som fangede mine øjne.

Og nu da kjolen er fundet :carrot: kan jeg jo ligeså godt komme igang med at kigge på alt tilbehøret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Hvad skal I have på af lingeri, strømper og evt. strømpebånd på den store dag? :denmarkflag:

Var nede at kigge lidt i byens lingeriforretninger i dag, synes ikke lige der var noget som fangede mine øjne.

Og nu da kjolen er fundet :carrot: kan jeg jo ligeså godt komme igang med at kigge på alt tilbehøret :denmarkflag:

jeg har også haft svært ved at finde noget :cheerleader3:

jeg skal have en stroløs bh (fra magasin)den er meget simpel uden blonder da jeg har hørt at man skal passe på med ubdertøjet, da det måske kan ses igennem kjolen.

g-strengen er en fra h&m også meget simpel,

hofteholder og strømper ja det er ikke købt endnu... men det skal jeg have på

strømpebånd det er et somjeg låner af min mor det er hvidt med et lyseblåt bånd i og så er der broderet et lille rødt hjerte... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej tøser

Hvad skal I have på af lingeri, strømper og evt. strømpebånd på den store dag? :denmarkflag:

Og nu da kjolen er fundet :carrot: kan jeg jo ligeså godt komme igang med at kigge på alt tilbehøret :denmarkflag:

jeg har også haft svært ved at finde noget :denmarkflag:

jeg skal have en stroløs bh (fra magasin)den er meget simpel uden blonder da jeg har hørt at man skal passe på med ubdertøjet, da det måske kan ses igennem kjolen.

strømpebånd det er et somjeg låner af min mor det er hvidt med et lyseblåt bånd i og så er der broderet et lille rødt hjerte... :cheerleader3:

Hmm...uden blonder det havde jeg ikke lige tænkt på godt du nævner det. :cheerleader3:

Jeg ved dog ikke om jeg skal tænkte meget over det min kjole er rimelig tyk i stofftet og hen over brysterne er stoffet foldet.

Jeg skal også finde en stropløs bh og meget gerne med push up (mine :denmarkflag: er desværre også blevet mindre jo mere jeg har tabt mig...øv).

Jeg er helt vild med corsager, men tror alligevel det vil blive for varmt at have sådan en indenunder når det er august måned.

Når kjolen skal sidder stramt på overkroppen er der så stadig en fordel ved at have et corsage indenunder? Jeg tænker på strammer en corsage bedre ind i forhold til hvis man bare har en bh på?

Jeg kom også lige til at tænke på er der nogle af jeg som har noget andet lingeri med til bryllupsnatten? :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal bare have selvsiddende ivory strømper på med blonde. En sød g-streng med glatte blonder, som ikke laver "buler" under den tæt siddende kjole og et lille blondestrømpebånd i matchende farve.

jeg havde ellers købt vedhæftede korsage med matchende g-streng, men jeg tror ikke jeg skal have den på alligevel. Kjolen tager sig bedst ud uden noget under....

post-19304-1239999874.jpg

post-19304-1239999912.jpg

0

Del dette indlæg

Det eneste jeg havde på var trusser. Der var simpelthen ikke brug for BH og selvom at det nu er to uger siden, var der overhovedet heller ikke brug for strømper.

Jeg er MEGET glad for at jeg ikke havde et corsage ller lignende på under kjolen, da jeg syntes at kjolen var stiv nok i forvejen, det er immervæk mange timer at man har den på.

0

Del dette indlæg

Jeg har ledt med lys og lygte efter en halterneck bh eller cosage til brylluppet, men da jeg bruger en 85 f/g har det faktisk ikke været let. Har stået i en butik næsten en time uden godt resultat, og damen sagde, at hun troede, at det ikke kunne lade sig gøre i min størrelse, men at jeg da bare kunne bruge almindelig bh med silicone stropper for dem ser man da næsten ikke. Næsten er så bare ikke godt nok for mig, så det var øv! :denmarkflag:

Sad så tilfældigt og surfede på nettet og fandt forretningen Big Beauty der bl.a forhandler bh'er som passer mig (og Anni Fønns :cheerleader3: )! Her havde de fine bh'er samt cosager i mængdevis som jeg kunne passe. Heldigvis havde de fysisk forretning i Randers, så jeg ringede og hørte om de havde noget jeg kunne passe (havde ligesom ikke lyst til at gå igennem samme mareridt som tidligere). Det havde hun bestemt og jeg drønede de 60 km. Lotte (ejeren) havde fundet forskelligt brudelingeri frem med halterneck frem og jeg kunne vælge mellem forskellige modeller i min størrelse. Det var bare fedt der ikke bare var en mulighed men flere! :cheerleader3::denmarkflag:

Så jeg har nu købt en cosage, men overvejer også en stropløs bh hvis det andet bliver for varmt. Samtidig blev jeg også strømpebåndsejer. Fedt! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lotte (ejeren) havde fundet forskelligt brudelingeri frem med halterneck frem og jeg kunne vælge mellem forskellige modeller i min størrelse. Det var bare fedt der ikke bare var en mulighed men flere! :):cheerleader3:

Så jeg har nu købt en cosage, men overvejer også en stropløs bh hvis det andet bliver for varmt. Samtidig blev jeg også strømpebåndsejer. Fedt![/font][/size][/color] :cheerleader3:

Hvor fedt at høre - og tillykke med det lækre lingeri :cheerleader3: Godt du ikke lod dig spise af med NÆSTEN ikke synlige stropper!

Tvillinger har ikke gjort mit brystparti mindre (slappere ja, men ikke mindre) så jeg skyndte mig at bide mærke i, da en anden zilla skrev om "Bravissimo" til storbarmede kvinder og vil nu også notere mig dit sted... :cheerleader3: Tak

Hilsen Britta

0

Del dette indlæg

Jeg blev gift i lørdags :) . Jeg havde en SUPER lækker og ret dyr corsage på fra Marie Jo, SÅ lækker, og matchende g-string. Meen hvis jeg skulle giftes i sommer månederne havde jeg ikke valgt en corsage, jeg havde det pænt varmt, selvom temp. ikke er så høje endnu. Men hold op sådan en er skøn at have på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ikke have strømper på da det er i juli og min kjole er sååå varm, tilgengæld skal jeg have blå trusser og denne på ( den er helt enkelt foran uden noget, så det ikke kan ses gennem kjolen :cheerleader3:

537itl.jpg

Hvor er denne frække sag fra?

Jeg skal have hipsters på, tror jeg. Medmindre man kan se det gennem kjolen. Selvsiddende strømper eller bare ben. Og nok en stropløsbh

0

Del dette indlæg

Jeg skal ikke have strømper på da det er i juli og min kjole er sååå varm, tilgengæld skal jeg have blå trusser og denne på ( den er helt enkelt foran uden noget, så det ikke kan ses gennem kjolen :cheerleader3:

537itl.jpg

Jeg skal have hipsters på, tror jeg. Medmindre man kan se det gennem kjolen. Selvsiddende strømper eller bare ben. Og nok en stropløsbh

Hvis man kan se igennem kjolen er hipsters vel næsten det bedste??? Du kan jo vælge hudfarvede (hader det ord).

0

Del dette indlæg

Jeg skal have en råhvid stropløs bh på og et par trusser. Jeg er ikke til g-streng og slet ikke, hvis jeg ikke kan rette på den, hvis den 'kravler' :cheerleader3:

Jeg har også selvsiddende strømper på med blonde foroven.

Jeg har købt en sort, kort, tæt blondeunderkjole og et par blondetrusser til om natten.

Redigeret af Anettebh
0

Del dette indlæg

Sådan lidt et hmmm... Hvorfor er de fleste til G-streng? Er det fordi I normalt bruger det? eller føler I det er bedre til kjolen?

Jeg brugte meget g-streng i mine "unge" dage :) men det gør jeg ikke mere. Nu er det oftest hipsters :cheerleader3:

Men til kjolen har jeg valgt g-streng, da jeg ikke vil have buler de forkerte steder. Ofte synes jeg, at hvis man har en lidt blød bagdel (som jeg) så "deler" alm trusser ofte ballerne i 2 midtpå hvis de ikke er købt store nok, og jeg skal bare ikke risikere 4 baller i min lidt tætsiddende kjole. God nok er det kun gemalen som ser trusserne den dag, men alligevel skal det bare være i orden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan lidt et hmmm... Hvorfor er de fleste til G-streng? Er det fordi I normalt bruger det? eller føler I det er bedre til kjolen?

Jeg bruger faktisk altid g-string, så derfor mit valg. Har kun et par enkelte hipsters. Men synes sagtens man kan vælge begge dele, da begge er frække at se på, når man kommer til brudenatten :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej tøser

Hvad skal I have på af lingeri, strømper og evt. strømpebånd på den store dag? :)

Og nu da kjolen er fundet :carrot: kan jeg jo ligeså godt komme igang med at kigge på alt tilbehøret :cheerleader3:

jeg har også haft svært ved at finde noget :cheerleader3:

strømpebånd det er et somjeg låner af min mor det er hvidt med et lyseblåt bånd i og så er der broderet et lille rødt hjerte... :)

Hmm...uden blonder det havde jeg ikke lige tænkt på godt du nævner det. :cheerleader3:

Jeg ved dog ikke om jeg skal tænkte meget over det min kjole er rimelig tyk i stofftet og hen over brysterne er stoffet foldet.

Jeg skal også finde en stropløs bh og meget gerne med push up (mine :) er desværre også blevet mindre jo mere jeg har tabt mig...øv).

Jeg er helt vild med corsager, men tror alligevel det vil blive for varmt at have sådan en indenunder når det er august måned.

Når kjolen skal sidder stramt på overkroppen er der så stadig en fordel ved at have et corsage indenunder? Jeg tænker på strammer en corsage bedre ind i forhold til hvis man bare har en bh på?

Jeg kom også lige til at tænke på er der nogle af jeg som har noget andet lingeri med til bryllupsnatten? :cheerleader3:

jeg havde været på jagt længe siden november efter en bh... min skulle nemlig også være med puch-up i, ,men har ikke kunne finde nogen, tilsidst da jeg var en tur i magasin, sagde ekpidienten at stropløs og puch-up sjællent følges af, men at hun anbefalede mig en stropløs bh med noget gummi bånd i så den sidder bedre fast og ikke ryger ned og så kunne jeg købe nogle silikone indlæg og putte i, så det havde den samme efekt... de findes i forskællige str.

så det er hvad jeg har gjort...

0

Del dette indlæg

jeg går til dagligt ikke i andet, så det er derfor et meget naturligt valgt for mig... :)

man skaljo vælge det man føler sig mest tilpas i :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

537itl.jpg

Den er fra Ebay, hos dem her

Jeg er en af dem der skal have alm. trusser på, kan nemlig ikke fordrage g-streng :) og jeg er heller ikke 100 % på om jeg skal have mit korset på i løbet af dagen, min kjole sidder nemlig fint uden - det er mere for "oppakningens" skyld, så overvejer pt. om min veninde skal putte mig i det når natten går på hel, så jeg ikke omkommer af hede i løbet af dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik det råd, som jeg fulgte, at kjolen ville sidde/glide bedre hvis jeg havde en corsage på under den... Og det fortrød jeg ikke, jeg var kun lige ud at blive pakket ud af kjole mv. for at få 'lidt luft' en gang i løbet af hele dagen... Så selvom om kjolen sagtens kan sidde super godt med BH, så tror jeg at det bliver bare lige en smule bedre med en corsage, for så har man ikke kjolen direkte ind mod huden - hvis der skulle blive varmt.

Uden at skulle kloge alt for meget i hvordan andre har det, så vil jeg sige at frækt skifteundertøj til natten, ville have været fuldstændig spildt for os (jeg havde heller ikke købt noget) :cheerleader3: . Vi var begge så trætte, at jeg helt sikkert ikke ville have orket at skifte, og min dejlige mand ville helt ærligt ikke have værdsat det... Så vi hyggede med det som jeg havde haft købt til hele dagen - corsagen og så et bare lyseblå hipsters, for jeg turde ikke satse på g-streng.

0

Del dette indlæg

Jeg skal have BH med stropper da men kjole også har stropper. Dertil et matchende strømpebånd. Jeg er heller ikke meget for g-strege, men min kommende mand elsker når jeg har det på, så kompromiet bliver at jeg har købt et par glatte hipsters til i løbet af dagen, og så en g-streng der passer til bh-en til bryllupsnatten. Jeg har også købt selvsiddende strømper som jeg regner med at have på af hensyn til det ellers bliver ubehageligt med bare fødder i skoene hele dagen. Ingen corsage eller hofteholder til mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg skal have en stropløs bh på, da jeg ikke skal have stropper på min kjole. Der til har jeg købt et par lilla g-string. Jeg har ligesom HCH heller ikke den store fidus til g-string, men Morten elsker når jeg har dem på, så jeg "ofrer" mig på dagen!

Kram Heidi

post-22484-1240140299.jpg

post-22484-1240140308.jpg

0

Del dette indlæg

Tvillinger har ikke gjort mit brystparti mindre (slappere ja, men ikke mindre) så jeg skyndte mig at bide mærke i, da en anden zilla skrev om "Bravissimo" til storbarmede kvinder og vil nu også notere mig dit sted... :cheerleader3: Tak

Det kender jeg alt til, da jeg også er tvillingemor til en dreng og pige på 2 ½ år (samt en pige på 7 år).... men kan bestemt anbefale Big Beauty, da det bestemt ikke er sidste gang jeg har handlet der!

:):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

jeg regner med det bliver en glat stropløs bh - hvis je kan finde en som kan holde mit yver :iloveyou: og en glat g-streng som passer til...til natten :loveboard: har jeg købt en lille fin blonde-sag jeg skal skifte til.....tror det blir godt med et "frisk" sæt efter sådan en lang dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer