Guest Snubbi82

Alt det indenunder

32 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal have et sæt simpelt undertøj (købt i magasin) - også helt uden blonder og ikke g-streng da jeg ikke vil have det behageligt med dem.

Har købt selvsiddende strømper...i 15 denier... også magasin.

Men jeg er på jagt efter en shapewear der strammer maven ind! En rigtig god model kan fås i Magasin - fleexes (www.flexees.com)... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Helena&Jakob
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan da også vise hvad jeg skal have på..

Et sæt helt alm undertøj i råhvid, hvor bh'en er uden stropper. Har så både købt hotpants og g-strenge til

2j421hy.jpg

Herudover skal jeg have et par selvsidende strømper fra wolford hvor strømpen er 'hudfarvet' og blonden er ivory

xp4yg5.jpg

Så regner jeg med at jeg skal finde et strømpebånd, men det har jeg ikke endnu :thumbsupsmileyanim::loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal have en rigtig fin corsage på, selvsiddende strømper og en almindelig trusse.

jeg bruger normalt g-string, men i butikken havde de nogle rigtig søde nogle hvor der er skrevet just married med små similisten, de var lidt sjove og søde.

corsagen er valgt fordi kjolen bare glider meget bedre end på huden, og så får jeg bare en super flot hvepsetalje :-) :cheerleader3: det er jo ikke at sige ski til.

strømpebåndet et hvidt med blåt på.

det var vist det, jeg har ikke købt noget til bryllupsnatten, bruger det jeg har på. tror også manden tænder på corsagen og strømpeholderne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har lige et spørgsmål til jer som har købt en corsage...

Dem man kan købe i almindelige undertøjsforretninger, er de lige så gode (her tænker jeg på at holde mave og barm på plads) som dem man kan købe i brudeforretninger? Har kun prøvet en corsage én gang, og det var da jeg prøvede kjoler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige et spørgsmål til jer som har købt en corsage...

Dem man kan købe i almindelige undertøjsforretninger, er de lige så gode (her tænker jeg på at holde mave og barm på plads) som dem man kan købe i brudeforretninger? Har kun prøvet en corsage én gang, og det var da jeg prøvede kjoler.

Jeg var ude at prøve en masse forskellige, men endte med den fra brudekjolebutikken - den var simpelthen den bedste! Og bestemt ikke den dyreste jeg prøvede. Den jeg købte var ligsom lidt længere end mange af de andre, og det passede bedst til mine "små" hofter :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

jeg har planer om, at købe et meget enkelt sæt til at have på under kjolen, da man skal passe på, at man ikke får noget, der kan ses igennem kjolen. og så køber jeg et mere sexet sæt med blonder og det hele, som jeg skifter over i, når vi går op på værelset for os selv og for at sove

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer