lykke77

Kamilla & Jesper 26.09.2009

261 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op... Der sker da rigtig noget hos dig... Jeg synes dine ting er utroligt flotte.. :) Meget gennemført stil. Det er så dejligt, når man kan se, at tingene hænger sammen :)

Tusind tak skal du have, det bliver jeg rigtig glad for at du syntes :thumbsupsmileyanim: Og ja, det betyder meget for mig at der er en rød tråd i det hele og jeg er da også blevet godt tilfreds med resultatet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow.....sikke mange gode ideer du har, og så ser det hele bare super gennemført ud.

låner lige et par ideer......digtet til mandlerne og CD'er til billeder.....håber det er OK.

:)

:) Tak for de søde ord, det er jo altid dejligt at få af vide at det man laver er fint :thumbsupsmileyanim: Og du låner bare alt det du vil... Mine ideer er også "tyv stjålet" herinde fra :kiss:

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss::):):):biggrin: 26 dage :unsure::):griner:-:biggrin:-HAHA-

Det er for vildt som tiden går hurtigt her op til den store dag, bare vent og se :thumbsupsmileyanim:

Idag er jeg ikke på toppen så jeg har valgt at melde mig syg fra work... :cheerleader3:. Jeg vil se om jeg orker at få lavet nogle flere silkepapirsblomster, jeg mangler nemlig stadig at få lavet 80 stk. Men først og fremmest vil jeg køre ned med bassen i børnehaven så jeg kan få lidt fred.

Og så er der kun 2 dage til jeg forhåbentlig skal have min kjole med hjem - weeeeee... :thumbsupsmileyanim::):)

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Hvor er han bare lækker :):)

Og det er jo nogle super sko som også kan bruges bagefter :thumbsupsmileyanim:

Endnu en gang tak, men tag endenlig ikke fejl, han er super fræk - en rigtig 4 årig hehe ;) Og ja skoene er købt med henblik på at han kan bruge dem bagefter. Det syntes jeg måske ikke han ville kunne hvis det var sådan nogle fine nogle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidst men SLET ikke mindst ;) Vil dog lige sige at det er min kommende mand der skal stå for brudebuketten så jeg kan jo kun håbe på at den kommer til at ligne en af disse :) Han kommer rimelig tit hjem med blomster :) og plejer selv at vælge hvilke blomster der skal være i buketten, og de er altid rigtig fine så jeg er ikke så nervøs for at han vælger noget jeg ikke kan lide. Plus jeg jo selvfølgelig har vist ham disse billeder ;)

:thumbsupsmileyanim:

post-37190-1251710534.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhe. . . . . måtte lige forbi dig også og for pokker da :thumbsupsmileyanim: hvor skal jeg starte :)

Din kjole glæder jeg mig til at se dig med for den er da bare lækker ELSKER DRÆPERINGER

Din ring er lige i øjet

Din søns tøj er helt fantastisk Hade jeg en dreng ville jeg vælge det samme tror jeg

Jeres torilet kurve er der lige blevet stjålet billeder af :kiss:

Og for fa.... da det er en god ide med de der cd,er i den fine kurv det skal da lige foreslås min bedre halvdel ;-)

Ihe. . . . hvor jeg glæder mig til at se billeder af jer fra den store dag :)

0

Del dette indlæg

åhe. . . . . måtte lige forbi dig også og for pokker da :thumbsupsmileyanim: hvor skal jeg starte :)

Din kjole glæder jeg mig til at se dig med for den er da bare lækker ELSKER DRÆPERINGER

Din ring er lige i øjet

Din søns tøj er helt fantastisk Hade jeg en dreng ville jeg vælge det samme tror jeg

Jeres torilet kurve er der lige blevet stjålet billeder af :)

Og for fa.... da det er en god ide med de der cd,er i den fine kurv det skal da lige foreslås min bedre halvdel ;-)

Ihe. . . . hvor jeg glæder mig til at se billeder af jer fra den store dag :)

Tak hvor er du altså sød, bliver helt glad indvendig :)

Jeg har faktisk billeder af mig i kjolen men selvom jeg beskærer dem så fylder de stadig for meget så jeg kan desværre ikke ligge dem på :biggrin: Men på onsdag skal jeg have min kjole på igen og så tager jeg nogle nye billeder som jeg ligger på :kiss:

Og så "stjæler" du iøvrigt bare alt det du vil, det har jeg nemlig også gjort herinde :)

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Din ring er lige i øjet

Jeres torilet kurve er der lige blevet stjålet billeder af :unsure:

Ihe. . . . hvor jeg glæder mig til at se billeder af jer fra den store dag :biggrin:

Tak hvor er du altså sød, bliver helt glad indvendig :)

Jeg har faktisk billeder af mig i kjolen men selvom jeg beskærer dem så fylder de stadig for meget så jeg kan desværre ikke ligge dem på -HAHA- Men på onsdag skal jeg have min kjole på igen og så tager jeg nogle nye billeder som jeg ligger på :kiss:

Hvis du har lyst kan du sende dem til mig så skal jeg resize dem så du kan lægge dem ind :biggrin:

Og så "stjæler" du iøvrigt bare alt det du vil, det har jeg nemlig også gjort herinde :)

Hvor er du sød Maria :griner:- Men jeg venter bare til onsdag for så er kjolen forhåbentlig også helt færdig. Weee glæder mig bare sååååå meget :):):)

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::):):kiss::)25 DAGE :):):biggrin::unsure:

Idag skal jeg igen ned og forkæles, jeg skal nemlig til ansigtsbehandling... Det er bare sååå skønt :) Og bagefter skal kæresten og jeg ud og handle lidt ind og mon ikke jeg får købt lidt ind til den store dag også? hihi :biggrin:

Glæder mig bare for vildt nu og har STORE sommerfugle i maven. :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer