lykke77

Kamilla & Jesper 26.09.2009

261 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja så var det jo idag jeg skulle ind og have min elskede kjole med hjem... Det troede jeg da i hvert fald.. :thumbsupsmileyanim: Min mor og jeg tog til Lilly og jeg hoppede glædeligt i kjolen, men men men... Det var meningen at kjolen skulle ligges op i længden og syes ind ved barmen men syersken havde desværre ikke gjort sit arbejde ordentligt :) . For det første var den lagt skævt op og for det andet kunne man slet ikke se at den var syet ind ved barmen. Heldigvis var det en anden syerske der kom og hjalp til og hun virkede altså noget mere prof end hende den første. Sjovt nok så talte vi faktisk om hende syersken da jeg var til tilretning, at hun ikke virkede helt som om hun havde styr på hvad hun skulle... Nå men hende der hjalp idag kunne jo kun give mig ret i at der skulle gøres noget og hun lovede mig at hun sagtens kunne nå det inden brylluppet. Nu skal jeg så derind igen d. 16. september og så krydser jeg fingre for at den sidder helt som den skal.

Nå men her er et par billeder. Husk at den jo skal rettes ind ved barmen så det ser lidt underligt ud på nogle af billederne og sløjfen på måsen skal gemmes væk.

post-37190-1251922967.jpg

post-37190-1251922982.jpg

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en flot kjole, dog øv at i måtte køre forgæves..... håber det bliver rettet ordentligt op.

Krydser fingre.

Tak skal du have, syntes også selv den er fin :thumbsupsmileyanim: Men jeg må indrømme at jeg blev noget skuffet at den ikke sad som den skulle nu når jeg havde forventet det :) . Men pyt, jeg venter bare 14 dage mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh den er rigtig flot og sikke du stråler!!

Det var da brand ærgeligt med tilretningen, men godt der er kommet en lidt mere kyndig på opgaven. :)

Underligt de tør have hende ansat er min tanke.

Tak skal du have :thumbsupsmileyanim:

Ja det var rigtig ærgerligt, specielt fordi at jeg regnede med at den var færdig og bare sad som den skulle :kiss: Og ja det er lidt underligt at man har en ansat der ikke helt kan finde ud af det hun skal :) Det skal dog lige siges at de sagde inde i forretningen igår at kjoler med draperinger er svære at ligge op fordi de sådan nærmest går skråt. Men altså igen.. jeg har betalt penge (mange) for kjolen og så skal det sku også være iorden.. :)

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Surt med tilretningen, men godt det bliver ordnet - ingen ko på isen ;)

Din kjole er vild smuk. Jeg synes de kjoler med skrå drapperinger er set så tit, og derfor meget almindelige (ikke at det er negativt). Men der er nu alligevel noget over din kjole. Noget der gør den helt og aldeles ekstra smuk - tror det er stoffet og de diskrete perler.... Og ja, så undrer jeg mig endnu engang over flere på forhånd afskriver Lilly.

:)

0

Del dette indlæg

Surt med tilretningen, men godt det bliver ordnet - ingen ko på isen ;)

Din kjole er vild smuk. Jeg synes de kjoler med skrå drapperinger er set så tit, og derfor meget almindelige (ikke at det er negativt). Men der er nu alligevel noget over din kjole. Noget der gør den helt og aldeles ekstra smuk - tror det er stoffet og de diskrete perler.... Og ja, så undrer jeg mig endnu engang over flere på forhånd afskriver Lilly.

Tusind tak skal du have :) Jeg er også rigtig glad for MIN kjole. For selvom, som du skriver, at kjoler med draperinger er meget almindelige så syntes jeg stadig at min er speciel netop pga stoffet og de få diskrete perler :) Den er meget enkel, ikke for meget tyl og tingel tangel og det er lige mig. Og heldigvis for at folk har forskellig smag ellers lignede vi alle hinanden ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lavet et udkast til det maleri som jeg havde tænkt at gæsterne skulle skrive deres navn på. Det skal ikke fungere som gæstebog for sådan en har vi også men som et minde om dagen og hvem der var med. Guldbogstaverne og tallene er altså lidt mere guldagtige i virkeligheden. Gæsterne skal så iøvrigt skrive med en guld tusch eller en brun tusch.

post-37190-1252090799.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:):):):cheerleader3::cheerleader3:20 DAGE :cheerleader3::cheerleader3::bearhug::cheerleader3::cheerleader3:

Hurra for søndagsåbent :cheerleader3: Tager sku til Lyngby og shopper lidt i Panduro. Jeg mangler nemlig stadig et par småting.. :shopping: Og bagefter tager kæresten og jeg i biffen og ser Harry Potter og halvblodsprinsen mens bassen bliver passet hos mormor :)

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg

Hvor dejligt med en kæreste-tur!!!!

Iiiiiihhhh altså de svigermødre..... Jeg må sige, at en gang imellem kan jeg have det ligesom dig mht svigermor!!! :) Hun mente da ikke jeg skulle have en hvid kjole på, når det er anden gang jeg skal giftes og i den dur..... Puha - der var jeg altså også lige ved at få et føl!!!!

Ellers er hun såmænd god nok....

Mange knus

0

Del dette indlæg

altid dejligt at få lidt luft... Kender godt det med en sviger som ikke bruger overdrevet meget tid på børnebørnene.... S far har ikke været her i 7 måneder nu. Og vi vil ikke længere kontakte ham for han melder afbud hver gang hvilket er endnu mere synd for ungerne... Hans mor er heller ikke for god så tro mig. Kender det...

God fornøjelse, lyder som en super hyggelig dag!!!

0

Del dette indlæg

:denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:18 DAGE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jo tak vi havde en hyggelig tur i biffen :)

Igår fik jeg lavet de aller sidste bordkort færdige så nu er de krydset af på listen og så har jeg idag lavet lidt flere silkepapirsblomster så nu mangler jeg heller ikke så mange af dem :ilovebryllupsklar: Fik iøvrigt også lavet maleriet helt færdigt og har købt sukkerperler i perlemor til kagen så nu falder tingene langsomt på plads.

Mangler dog stadig at finde duge til bordene, vi er i tvivl om vi skal købe meter varer i Ikea eller om vi skal leje dem. Det er ca halv pris at købe i Ikea men så skal de jo til gengæld syes op i kanterne - hmmm. Hvad ville i gøre?

Mangler også at bage ca 100 pølsehorn óg det har jeg planer om at bruge min lørdag til, der skal kæresten alligevel på polterabend.

Imorgen skal jeg have lagt min prøve makeup og det er jeg lidt spændt på :cheerleader3: Sidst jeg var der (det er også min ansigtsdame) snakkede hun noget om lyserød/lilla... Hmm bare det ikke bliver alt for farvet men glæder mig til at se hvad hun finder på.. Tror nu jeg tager min bærbare med så hun kan se mine inspirationsbilleder :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer