lykke77

Kamilla & Jesper 26.09.2009

261 posts in this topic

Orv, og så har jeg iøvrigt igår modtaget min pakke fra Somethingblueshop. Æsker, mandler, topfigur og toastmasterklokke. Glæder mig til at komme igang med æskerne, tror de bliver fine :)

Billeder kommer senere :thumbsupsmileyanim:

Jaaaaah..... Billeder.... :):tunge::)

0

Annonce ♥

Efter mange overvejelser og 2 mdr på hylden, kom jeg endelig frem til hvordan vores gæstebog og bryllupsbog skulle se ud. Her er resultatet og syntes egentlig selv at de er blevet fine :pokey:

Jeg ved ikke helt endnu hvordan jeg skal "pynte" dem indvendigt så billeder af det må vente lidt endnu ;)

post-37190-1248541419.jpg

Edited by lykke77
0

Hej Kamilla,

Måtte jo lige forbi din tråd! Hvor er din søn skøn!! Totalt lille charmør.

Din gæstebog og bryllupsbog er også helt vildt flotte.

Glæder mig til at følge med her, vi skal jo følges ad til den store dag, ser det ud som - og så siger vi ja ikke så langt fra hinanden ;)

0

Hej Kamilla,

Måtte jo lige forbi din tråd! Hvor er din søn skøn!! Totalt lille charmør.

Din gæstebog og bryllupsbog er også helt vildt flotte.

Glæder mig til at følge med her, vi skal jo følges ad til den store dag, ser det ud som - og så siger vi ja ikke så langt fra hinanden ;)

Ja, aj hvor sjovt vi skal vies samme dag og næsten samme sted :pokey: Tak for dine komplimenter, det er jo altid dejligt at få af vide at ens barn er lækker :cheerleader3: Men tro mig han er super fræk, en rigtig 4 årig :cheerleader3:

Edited by lykke77
0

Annonce ♥

Hov, jeg bemærkede da også lige at der nu kun er 2 mdr. til den store dag. Puhaa kan godt mærke at jeg begynder at få STORE sommerfugle i maven :loveboard:

:pokey::cheerleader3::cheerleader3: MILEPÆL :cheerleader3:-HAHA--HAHA-

Edited by lykke77
0

Jeg har her til formiddag leget lidt med ideen om hvordan lysene skal se ud på bordet og jeg tror det bliver noget i stil med det her:

Og så med disse her rundt om:

post-37190-1248608285.jpg

post-37190-1248608464.jpg

Edited by lykke77
0

Iøvrigt modtog jeg også æsker og mandler men dem venter jeg med at vise til de er helt færdige :cheerleader3:

Kreativ har jeg også været her til formiddag for jeg havde tænkt at jeg ville lave en masse silkepapirs blomster til at sætte op på væggen som pynt. Nogle sat op som enkle og andre sat op med 3 sat sammen. Jeg vil lave dem i to forskellige farver, nogle i creme & grøn og nogle i fersken & grøn. Det skal lige siges at den fersken farvede minder lidt om guld farvet og da vores farvetema jo er creme, grøn og guld passede farven perfekt :pokey: Jeg vil så pynte dem med lidt guldglimmer foroven. Har tænkt at jeg skal lave ca 150 stk. :cheerleader3: Nå men jeg har lavet en enkelt i fersken & grøn og her er resultatet:

post-37190-1248608980.jpg

Edited by lykke77
0

Annonce ♥

Wau, - ambitiøst!! :thumbsupsmileyanim: Men den ser godt ud og det bliver garanteret SMUKT når de kommer op og pynte :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg ved godt at det er lidt ambisiøst men jeg ELSKER at være kreativ og jeg har regnet ud at jeg bare skal lave et par stykker om dagen så når jeg det ;)

0

Ja så fik jeg igen tilfredsstillet mit shoppegen :thumbsupsmileyanim: Har købt de fineste (syntes jeg selv) salt & peber bøsser til bordene. De passer bare perfekt til vores fyrfadsstager og så kostede de kun knap 4,- stk :carrot:

post-37190-1248934007.jpg

Edited by lykke77
0

Ja så blev det min tur til at blive poltet :heart::heart::heart:

Da jeg stod op igår morges var det skøøønt vejr så jeg lavede mig en kop kaffe og satte mig ud på altanen sammen med min dejlige søn. Min kommende mand havde været meget tidligt op og var derfor gået ind for at sove lidt mere - troede jeg. For alt imens jeg sad og eksperimenterede med min nye lilla neglelak havde han været nede og lukke 3 dejlige veninder ind i opgangen, så i kan nok forstå at jeg blev noget overrasket da de lige pludselig stod der og hujede :heart:

Med tårer i øjnene, bankende hjerte og en søn der også var meget overrasket, fløj tankerne igennem hovedet på mig og jeg tænkte bare at det her er da løgn, hihi :) Jeg smuttede i bad og fik tøj på og så skulle vi ud af døren.

Vi skulle over til min mor hvor 6 andre piger ventede på at vi skulle komme. Her var der disket op med alt hvad hjertet kunne begære af frugt, brød, kager vin osv. Jeg fik så bind for øjnene og blev ført ind i et værelse hvor jeg skulle have lagt make up og have sat hår. Det blev rigtigt fint og så er det jo dejligt at blive kræset om :iloveyou:

Da vi var færdige hos min mor gik vi ned ved vejen hvor en sømand (en gammel klassekamerat) i parade tøj, roser til mig og en åben folkevogn pyntet med tyl og roser, hentede mig. Vi kørte en tur gennem Lyngby og jeg blev sat af nede ved bådfarten hvor tøserne ventede på mig. I kan tro at folk gloede og smilede til os.

Vi blev derefter sejlet med bådfarten til Sophienholm hvor vi fik virkelig dejlig frokost mine veninder havde lavet. Med bådfarten var der også nogle motercykelgutter og på et tidspunkt mens vi spiste kom to af dem hen og så ud som om at de skulle hente mig, så jeg råbte bare: Ej det her det gør i bare ikke, hihi. Men heldigvis var de også på polterabend så de ville bare hilse på os og sige tillykke - PYYYYHAAAA ;)

Til gengæld gik der ikke ret lang tid så dukkede der en pige op med en kuffert. I kufferten havde hun en cd afspiller og så skulle vi ellers allesammen lære at danse den græske nationaldans. De var ret morsomt og alle andre der også var taget til Sophienhom denne eftermiddag, fik sig vist et billigt grin :)

Da vi havde lært at danse græsk, gik turen tilbage med bådfarten til Lyngby hvor vi skulle på bar og jeg skulle lære at lave mojitos til alle tøserne. Det var sjovt og så smagte de deeeejliiigt :iloveyou:

Så gik turen med toget til Nørreport station hvor 5 cykeltaxier ventede på os. De kørte os en tur rundt omkring i byen og satte os af ved en lille hyggelig græsk restaurante. Her skulle vi nyde lækker lækker lækker græsk mad og da vi havde spist og vi sad og hyggede os dukkede vores "danselærer" lige pludselig op igen. "DET GØR JEG BARE IKKE", fløj det bare ud af munden på mig og alle syntes det var meget morsomt :griner:- Hun havde også denne gang taget sin kuffet med og denne gang var der græsk nationaltøj i. Det skulle vi så alle sammen have på og så skulle vi danse for alle restaurantens gæster - også enkeltvis og jeg skulle selvfølgelig være den første :rolleyes:

Traditionen tro blev der smadret tallerkener, kastet med stole og tændt ild - en rigtig græsk fest. Det var virkeligt sjovt og underholdende.

Efter dejlig mad og en virkelig sjov dag og aften tog de gamle og gravide hjem, og vi andre tog videre på bar og fik lidt flere drinks :smolf:

Jeg blev sendt hjem i en taxi, glad og træt da kl. var ca 01.00

Det var virkelig en dejlig og uforglemmelig dag :iloveyou:

Edited by lykke77
0

Annonce ♥

Ja så fik jeg igen tilfredsstillet mit shoppegen :iloveyou: Har købt de fineste (syntes jeg selv) salt & peber bøsser til bordene. De passer bare perfekt til vores fyrfadsstager og så kostede de kun knap 4,- stk :carrot:

Hvor har du funder dem henne? De er søde og fine!

0

Ja så fik jeg igen tilfredsstillet mit shoppegen :iloveyou: Har købt de fineste (syntes jeg selv) salt & peber bøsser til bordene. De passer bare perfekt til vores fyrfadsstager og så kostede de kun knap 4,- stk :carrot:

Hvor har du funder dem henne? De er søde og fine!

Tak og ja jeg syntes også de er fine :iloveyou: Jeg har købt dem i Søstrene Grene i Lyngby Storcenter.

0

Annonce ♥

Ja det var bestemt også en PA lige i min smag og det er uden tvivl en af de bedste dage i mit liv :iloveyou: Ja jeg har de mest fantastiske veninder og jeg elsker dem af hele mit hjerte :heart:

Glæd jer til det bliver jeres tur, det er dejligt at blive forkælet på den måde :iloveyou:

0

Hvilken skøn polterabend dine veninder havde arrangeret for dig! Jeg krydser fingre for at min egen bliver lige så skøn :iloveyou:

Ja det var en super dejlig dag og nogle super fantastiske veninder. Jeg håber at din PA bliver lige så dejlig :iloveyou:

0

Kan ellers mærke at nerverne begynde at presse sig på :cheerleader3: Jeg sad igår aftes og kunne pludselig slet ikke finde hoved og hale i hvad jeg skulle have styr på inden den store dag. Husk at lave isterninger, var det eneste jeg kunne tænke :cheerleader3: Virkelig skørt... Har hele tiden haft en følelse af at jeg havde styr på det hele men nu kom det hele bare væltende. På torsdag skal vi så have aflevet vores prøvelsesattest, det må vi vist hellere se at få iorden :blush:

Men fordi det hele virkede så uoverskueligt besluttede jeg mig for at lave en kæmpe lang huskeliste som jeg vil printe ud og så krydse af med det samme. Den skal så have plads på køleskabet og jeg tror det vil hjælpe at den er fremme og ikke kun på computeren. Jeg syntes det virker mere overskueligt. :denmarkflag:

Bortset fra det så glæder jeg mig som et lille barn til imorgen :thumbsupsmileyanim: Jeg skal nemlig ind og have min fantastiske kjole på igen... weeeee :griner:-

Hov er iøvrigt også blevet færdig med min sang til Jesper og syntes den er blevet god. Min gode veninde læste teksten til den idag og syntes også at den var super så nu er det også på plads. Nu skal den selvfølgelig bare printes mm. :heart: Pyhaaa...

0

Annonce ♥

Så fik jeg langt om længe prøvet min kjole igen og hvor var det dejligt at få den på igen :thumbsupsmileyanim: Da jeg først var inde og prøve kjolen anbefalede de mig at købe en stropløs BH da jeg har en stor barm, så det har jeg selvfølgelig gjort. Da jeg så kom ind til tilretning i onsdags mente syersken bestemt ikke at jeg behøvede at have den på, hun kunne sagtens sy den til så de (babserne) bliver hvor de skal. Og det er jo bare fint, det var helt sikkert også rarest uden BHen. Det eneste ærgerlige er så at de i Emma Lingeri (der hvor den er købt), ikke vil tage den retur fordi der er gået mere ned en måned. 600,- bobs havde jeg brugt på den...

Nå men skidt pyt, min kjole var stadig rigtig fin til mig (syntes jeg selv), og det ER jo det vigtigste :thumbsupsmileyanim:

Så har jeg her til aften kastet mig ud i lidt mere kreativitet... Jeg har tænk mig at jeg vil male et maleri som symboliserer Jespers og min kærlighed til hinanden :ilovebryllupsklar: , og så skal alle gæsterne skrive deres navne på. Som et minde fra den store dag. Jeg håber det lykkedes mig men har aldrig rigtig prøvet det før så jeg skal lige øve mig lidt. :hug:

Edited by lykke77
0

Så er det idag vi skal hjem til min søde veninde og prøvesmage bryllupskage - uhmmmm, jeg glæder mig :) Det er nemlig hende der skal lave den og det er bare så sødt af hende :cheerleader3: Vi har valgt (indtil videre) at der skal være et lag med en slags hindbær mousse, et lag med chokolade med et touch af orange, og et lag af knuste makroner med en lille sjat sød sherry i. Og så er det hjemmebagte bunde. Jeg glæder mig såååå meget til at smage :)

Udover det så er jeg ved at være ved vejs ende med nogle af mine kreative sager, og her er lidt billeder...

Først lidt billeder af gaveæskerne hvor der skal være 5 cremefarvede mandler i hver, samt et lille digt.

post-37190-1250933202.jpg

post-37190-1250933222.jpg

Edited by lykke77
0

Sådan her ser vores cd'er til billeder ud indtil videre. Jeg håber at jeg kan finde ud af at lave og printe labels ud til at sætte på selve cd'en. De skal så alle sammen så i en hvid kurv med lysegrønt silkepapir..

post-37190-1250933749.jpg

Edited by lykke77
0