Guest Hau77

Christina og Tommy 29.05.2010

80 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Så kom min kære kæreste på knæ og et helt nyt univers har åbnet sig for mig. :toot:

Jeg har smugkigget lidt på BK og ville ikke rigtig erkende det, men nu er det ganske vist ....jeg er totalt afhængig. :hug:

Jeg er ikke den store IT-nørd..... faktisk slet ikke, men jeg vil forsøge mig ad og prøve om også jeg kan lave en planlægningstråd. En stor tak skal i øvrigt lyde til misspuzzycatz - dine forklaringsevner rækker vidt såfremt jeg har knækket koden til dette projekt.

Det har været en stor fornøjelse at læse jeres planlægningstråde - det har virkelig sat tankerne i gang vedr vores bryllup.

Kommentarer og hilsner er i øvrigt meget velkommen.

:hug::hug::(:loveflag:

Tak for nu

Christina :heart:

INDEX

CHRISTINA & TOMMY

Os og frieriet

VIELSEN

Kirken

RECEPTION OG FEST

Transporten

Reception hjemme i haven

Musik

GOMMEN

BRUDEBØRN

INSPIRATION

Kjoler - inspiration

Klik for lidt flere her

Mer' mer' her

Hår - inspiration

Klik for lidt flere her

</div>

Brudebuket - inspiration

klik for lidt flere her

Borddækning- inspiration

Klik her for flere

Invitationer, bordkort mm. - inspiration

LISTER

Huskelister- What 2 do

Huskeliste- Feststedet

NYTTIGE LINKS

Udregning for øl/vin og vand

CChobby.dk

Bryllupsgalleri

[/size]

Redigeret af Hau77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til BK! - Der er ingen tvivl - du skal nok blive endnu mere afhængig!!

Jeg fik lavet planlægningstråd ALT for sent - men har dog fået masser af inspiration herinde alligevel.... :hug: Sug til dig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg vil da også sige hej og velkommen :rolleyes:

Jeg er selv ret ny herinde, men man bliver altså hurtigt afhængig.

Det jeg elsker ved dette forum, modsat mange andre, er at der er bare sådan en god stemning. Alle er venlige ved hinanden og giver gode råd og bakker op. Herligt herligt.....

Håber du bliver glad for at være her :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg kan da lige fortælle lidt om mig selv......

Jeg hedder som sagt Christina og er 32 år gammel. Min skønne kæreste Tommy (35 år) og jeg har været sammen i lidt over 4 år og har 2 vidunderlige børn. Vores dreng er 2 år og vores pige er 7 mrd.

:balloons:

Min kæreste friede den 24 Marts på vores 4 års dag. Det var MEGET romantisk og jeg føler mig megt heldig og lykkelig. Han havde planlagt hele dagen, ned til den mindste detalje. Tommy havde taget fri fra arbejde uden jeg vidste det.... Bare det var en skøn overraskelse (Jeg går hjemme på barsel)

Dagen startede med brunch og gaver til børnene og mig. Herefter stod den på shopping...( :rolleyes: ) Efterfølgende bød dagen på mega hygge med børnene....leg, latter og lykkelig.

Om aftenen var vi alle ude at spise og det skal siges.... jeg havde stadig ikke luret ham! :griner:-

Men da børnene var lagt i seng gik han på knæ og sagde de smukkeste ord om mig, vores børn og os. Han havde været mega nervøs (dette havde jeg ikke bemærket...travl mor - bleer, snottet næser, amning..etc..) hvilket jeg ikke kunne forstå, da han og det vi har sammen er min store kærlighed. Så det blev selvfølgelig et STORT og rungende (de de de) JAAAAA! Han havde på forhånd spurt min far "om lov", hvilket jeg synes er mega romantisk og ædelt. JA sådan er han og nu blir han "mere" min. :rolleyes:

Slam... tilbage til vikeligheden.... :bearhug:

Vi er, som mange andre, en travl børnefamilie som oven i det hele selvfølgelig også er ved at renovere vores nedlagte landbrug. Derfor skal vores bryllup holdes næste år. Vi har endnu ikke helt bestemt hvilken dato, dog bliver det i Juni.

Der er jo laaaaaang tid til, men det er meget praktisk i og med at der er såååååååååå meget jeg skal nå igennem herinde.

Så status i planlægningen er som følger:

- VI SKAL GIFTES!!!!!!!

Redigeret af Hau77
0

Del dette indlæg

Så er datoen fastsat.... Vubiiiii

Den 26 Juni 2010. : ()()

Vi er blevet gjort opmærksomme på at vores kobberbryllup bliver 2. juledag, men det tager vi gerne med... :kiss:

Planlægningen er selvfølgelig i sin spæde start, indtil videre har vi fundet frem til følgende.

Vielsestidspunkt: Kl 13.30

Efterfølgende reception i vores have. (Bor på landet med den skønneste udsigt ud over markerne)

Her serveres bryllupskage med champagne, sandwich og frugt, kaffe, øl og vand.

Vi vil gerne have taget billeder i vores egen have. Har lige renoveret vores nedlagte landbrug og det er blevet skønt skønt skønt...så det vil vi gerne bruge som baggrund.

Fest fra kl 17.30- til ????????????????

Hvor er endnu ikke fastsat, vi skal snart ud og lure.

Det er planen i store træk indtil videre... men vi heldigvis først lige begyndt. :rolleyes:

Vi håber på en dag med hygge, fest, stemning og fællesskab - ikke for højtidelig men stadig med plads til de skønne bryllupstraditioner.

Nøøøøøøj hvor vi glæder os :balloons::biggrin::):rolleyes::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration: Kjoler

Er så småt begyndt at lure lidt på kjolerne. Lidt inspiration er altid godt.

Jeg er til en enkel, feminin og klassisk kjole... tror jeg - har ikke prøvet nogen i nu og forholder mig åben.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Synes den her er fantastisk... men tror ikke jeg tør bestille over nettet. Er nok lidt gammeldags....

0005c.jpg

Har en ide om at en halterneck vil gøre mine skuldre smallere..... (ved ikke om jeg har ret?????)Er gammel elitehåndboldspiller så er ikke i besiddelse af "tændstikarme"

0015.jpg

0053.jpg

At ligne en græsk gudinde ville heller ikke være dårligt...

:)

0082.jpg0009.jpg

Jacquelin%20Bridals%20Wedding%20dress001Jacquelin%20Bridals%20Wedding%20dress002

Redigeret af Hau77
0

Del dette indlæg

HUSKELISTER

Er planlagt

Er i gang med planlægningen

JA det er vi så ikke nået til endnu...

Huskeliste 6-12 måneder før brylluppet

Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet

Kirke skal reserveres

Festlokale skal reserveres

Maden skal arrangeres

Book fotograf og/eller videooptagelse:

Arranger transportmiddel til dagen:

Bestil tid hos frisøren:

Bestil tid til makeup

Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret:

Book brudesuiten:

Book musik til festen

Huskeliste 3-6 måneder før brylluppet

Indhent og udfyld en ægteskabserklæring som I får fra jeres kommune (Bemærk at prøvelsesattesten tidligst må være dateret 4 måneder før vielsesdatoen)

Brudekjolen, skoene og tilbehøret er købt (evt. tilretning af kjolen er i gang)

Køb tøj til brudgom:

Køb tøj til evt. brudepiger og –svende:

Skriv en ønskeliste:

Skriv en gæsteliste:

Send invitationerne ud:

Vælg forlover (ved kirkelig vielse):

Vælg 2 vidner (ved både borgerlig og kirkelig vielse):

Vælg brudepiger og –svende:

Vælg en toastmaster:

Fastsæt/bestil bryllupsmenuen :

Bestil bryllupskagen:

Vælg farvetema (på f.eks. blomsterne, pynten, invitationerne):

Huskeliste 2-3 måneder før brylluppet

Tjek at prøvelsesattesten er kommet fra kommunen og afleverer den til vielsesstedet

Bestem hvilke salmer der skal spilles i kirken

Forbered tale/event til din tilkommende:

Sy risposer eller design anden pynt:

Lær at danse brudevals:

Planlæg skifte af efternavn, hvis dette er tilfældet:

Huskeliste 1 måned før brylluppet

Gennemgå vielesritualet og andet med præsten:

(salmer, udsmykning af kirken, regler for fotografering, regler for at kaste med ris/fuglefoder foran kirken)

Brudekjolen er færdig:

Tjek at brudgommens tøj er ok:

Tjek at vielsesringene passer:

Gå brude skoene til så de ikke klemmer på dagen:

Aftal detaljer med fotografen:

Aftal detaljer med frisøren:

Aftal detaljer med transporten:

Aftal aftenens forløb med toastmasteren:

Lav bordplan/Planche:

Lav et detaljeret skema der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter brylluppet:

Huskeliste 1-2 uger før brylluppet

Prøv tøjet en sidste gang måske det skal finjusteres:

Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden:

Huskeliste dagen før brylluppet

Pak en taske med det tøj, som I skal have på dagen efter brylluppet (sørg for at det bliver transporteret til overnatningsstedet):

Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske:

Brudgommen lakerer sine tånegle så de ser smarte ud når hans sokker klippes:

Gå tidligt i seng så I er udhvilede til jeres store dag

Redigeret af Hau77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Borddækning- inspiration

Nu er der jo heldigvis lææææææænge til vi skal giftes, så behøver ingen snarlige beslutninger vedr. farvetema. Men men men man overvejer jo løbende... :) Er enten til et hvidt og grønt farvetema eller måske skal der lidt "farve på drengen" pink, grønt og hvidt.

"Any....hu"

Jeg vil indtil videre lade mig inspirerer af flg..

[ihttp://bryllupsklar.dk/forum/uploads/monthly_11_2007/post-28050-1194714083.jpg[/img]

24b.jpg

borddeko.jpg

thuntab.jpg

green_wedding_2_med.jpg

post4941141763693oa6.jpg

IMG_1199.jpg

Redigeret af Hau77
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer