annikajohansen

Hvad koster jeres kjoler?

89 posts in this topic

Hejsa

Jeg ved ikke om der har været en ligende tråd før, men jeg kunne godt tænke mig og hører hvad jeres kjoler koster eller hvor meget i vil gi.

Min kjole kostede 13.800,- det ville bare være rat og vide om det kun er mig der er dum nok til at købe en så dyr kjole. :)

Den er i øvrigt fra La Sposa, har desværre ikke noget billed endnu.

0

Annonce ♥

jeg købte min kjole på tilbud og fik den for 3200 kr. det var lige i overkanten for mig da jeg havde regnet med max et par tusinde men det var heller ikk meningen at det skulle være en brudekjole men "bare" en galla kjole. Kunne personligt aldrig finde på at bruge over 10.000 på en kjole. det er halvdelen af vores budget for hele festen.. hehe kan bare ikk lade være med at tænke hva man ellers kan få for 14.000 kr. men jeg er rigtig glad for min kjjole og ved at det bare er kjolen for mig. det er fra w1 white one.

sys det er okey at andre bruger så mange penge på en kjole men personligt kunne jeg aldrig finde på det :)

hilsen minniemig

0

Min kjole kostede 6950 kr.

Ja, det er mange penge, men det vigtigste (i mine øjne) er, at man føler, at det er den rigtige kjole man har valgt.

Jeg er helt sikker på, at min er den rigtige :)

Fik en tanke igår (vi var ude og se på ringe) - Min kjole (som jeg skal have på en dag) koster det samme som den ring jeg skal have på resten af mine dage. :(

Min vielsesring ender formentlig også med at være billigere end min forlovelsesring. Ja nogle gange er man heldig.

0

Min kjole kostede 7999,- og mit slør 1999,-

Tror det er oki. :( Elsker min fine kjole, glæder mig sådan til at skal have den på igen. :)

Ved endnu ikke hvad det kommer til at løbe op i ved skrædderen.

Hvad har i betalt der??

Edited by Lund/Randrup
0

Annonce ♥

Min kjole inkl skørter (har 2 stk) koster ca. 2500,- Jeg regner så med at bruge max 500,- på tilretning til oktober :)

At jeg så har købt og solgt, købt igen, fået lidt rabat og solgt, og købt og solgt og... gør at min kjole inkl skørter, slør, sko, bolero reelt ikke har kostet mig mere end ca. 7 kroner.

post-36326-1242384381.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Min kjole inkl skørter koster ca. 2500,-

At jeg så har købt og solgt, købt igen, fået lidt rabat og solgt, og købt og solgt og... gør at min kjole inkl skørter, slør, sko, bolero reelt ikke har kostet mig mere end ca. 7 kroner.

Den er bare så flot din kjole :)

0

Hej

jeg tror det er meget individuelt hvad man vil give for en kjole, det kommer vel også meget an på hvad budget man har for hele festen. og om man er til meget enkle kjoler eller nogle med mange perler osv.

jeg havde et budget der hed 8000 men da jeg stod i MIN kjole måtte jeg bare eje den, den er såååå fin. jeg kom af med 12700 for kjole plus alt tilbehør.

over budget men min mor ville heldigvis skyde resten af pengene i den, hun var rørt til tårer da jeg var ude at prøve den :-)

Skræderen skal have 1250 kr.

0

Annonce ♥

Min kjole inkl skørter koster ca. 2500,-

Den er bare så flot din kjole :(

Tak skal du have... Har faktisk 2 :)

0

jeg har givet 7000 kr for min sincerity brudekjole, og skal give ca 350 kr. pr. time for tilretningen. Og har fået af vide, at jeg skal regne med 2 tilretninger

0

Annonce ♥

Min Kjole kostede 4900 kr da der var 50% jeg skal give 500 i tilretning og jeg lejer et skørt til 200 kr. Jeg ville have give hvad det en kjole nu engang koster som gør mig glad den dag.. ja jeg kunne måske have brugt 15.000 kr og tænkt at jeg kunne have købt meget andet for dem, men men men jeg mener man skal give det man har råd og lyst til for det bør jo kun være denne ene gang man skal giftes og minderne og glæden over at ligne en million den dag er det vigtigste.

Jeg må indrømme jeg er lidt træt af den kommentar altid at andre ikke ville være så dum at bruge et hvis antal penge på en kjole for de kunne være brugt til noget andet.. Ja man kan også komme i cowboybukser så sparer man da en masse.. Sorry mit sure indlæg til sidst.

Her kommer et billed af min smukke kjole.

post-35393-1242388463.jpg

0

Jeg skal give 5500kr for selve kjolen, så kommer en underskørt hvilket jeg får gratis da jeg har vundet et gavekort på 1000kr til en brudebutik. Også skal jeg betale for tilretning af kjolen som nok bliver en 1500kr så ialt ca 7000kr. Havde fra starten ikke regnet med meget mere men har ikke haft noget loft på hvad kjolen skulle koste.

viser et billede af kjolen.

post-33188-1242388906.jpg

post-33188-1242388912.jpg

0

Jeg må indrømme jeg er lidt træt af den kommentar altid at andre ikke ville være så dum at bruge et hvis antal penge på en kjole for de kunne være brugt til noget andet.. Ja man kan også komme i cowboybukser så sparer man da en masse.. Sorry mit sure indlæg til sidst.

Hmmm... er der da tit sådanne bemærkninger???

Personligt er jeg glad for, at jeg fandt en billig kjole, men jeg kunne nemt også have købt mig en dyr - jeg er sådan lidt typen, der gerne vil spare og spare for at få noget jeg virkelig gerne vil have. Så havde jeg haft én drømmekjole til 20.000,- havde jeg lige nu kun haft en mission... og det ville være at spare penge sammen (havde gladeligt taget en avisrute ;) )

Jeg hader i øvrigt også når folk kommentere meget negativt på hvad jeg betaler meget for (fx designer lamper)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Personligt er jeg glad for, at jeg fandt en billig kjole, men jeg kunne nemt også have købt mig en dyr - jeg er sådan lidt typen, der gerne vil spare og spare for at få noget jeg virkelig gerne vil have. Så havde jeg haft én drømmekjole til 20.000,- havde jeg lige nu kun haft en mission... og det ville være at spare penge sammen (havde gladeligt taget en avisrute ;) )

Jeg hader i øvrigt også når folk kommentere meget negativt på hvad jeg betaler meget for (fx designer lamper)

Ja jeg har set den bemærkning mange gange og er meget træt af den.. Jeg syntes det er fint du har købt en kjole du er glad for og jeg overvejede også meget at købe den i kina men så fandt jeg den jeg kunne lide, og det er der jeg gerne vil hen for bare folk er glade for kjolen så er det lige meget om den har kostet 7 kr eller 15.000 kr. Jeg syntes bemærkningen er så negativ.

Jeg skulle vist bare af med min sure mening :)

0

Ja jeg har set den bemærkning mange gange og er meget træt af den.. Jeg syntes det er fint du har købt en kjole du er glad for og jeg overvejede også meget at købe den i kina men så fandt jeg den jeg kunne lide, og det er der jeg gerne vil hen for bare folk er glade for kjolen så er det lige meget om den har kostet 7 kr eller 15.000 kr. Jeg syntes bemærkningen er så negativ.

Jeg skulle vist bare af med min sure mening :)

Jeg er stadig ikke helt med om der er en bestemt bemærkning du hentyder til???
0

Annonce ♥

1600 kroner for en fantastisk eBay kjole. Jeg er ret nærrig og især kjolen betyd ikke det store, det vigtige var at finde en der passer til størelse meget lille og som var i grøn så eBay hvor man nærmest kan få det lige som man vil have det overalt var et hit for mig. Ellers var jeg ude i selvsygning. Ville nok maks give 5000 for min kjole.

0

Jeg gav 8100,- for min kjole, som jeg egentlig synes var en okay pris. Det var værre for mig at jeg gav 2000!!! for sløret. Men jeg elsker min kjole og jeg følte mig som en prinsesse på min bryllupsdag :)

post-31300-1242412126.jpg

0

Jeg gav 8100,- for min kjole, som jeg egentlig synes var en okay pris. Det var værre for mig at jeg gav 2000!!! for sløret. Men jeg elsker min kjole og jeg følte mig som en prinsesse på min bryllupsdag :(

post-31300-1242412126.jpg

Jeg har forelsket mig i et slør der koster 3800,- det er vildt syntes jeg, men det ender nok med jeg køber det alligevel, jeg kan ikke finde et der ligner det. Det har en bred blondekant og er ca. 2 m. langt, supersmukt :)

0