Guest Miss dixie

Solist til kirken.

10 indlæg i dette emne

Hej alle i søde brides to be....

Vi søger en der kan synge for os i kirken, men indtil videre har google ikke givet gevinst.

Vores bryllup skal være på Fyn, så det ville være optimalt hvis det var en der ikke skulle køre helt fra Nordjylland af.

Er der nogen af jer der kender nogen eller har link til solister?

Alle forslag modtages med kyshånd, da det for mig er den aller vigtigste del af vores bryllup.

Håber i kan hjælpe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I forsøgt at hænge opslag op på konservatoriet i Odense? Hvis ikke (og det har interesse) så skal I nok skynde jer - de går jo nok snart på sommerferie og kommer måske først tilbage i september...

0

Del dette indlæg

hej.. nu skal vi godt nok giftes på sjælland men vi har fået ***IKKE TILLADT*** til at komme ud og synge vores sang i kirken, synes det lyder super godt det hun synger.. hun har sin egen hjemmeside hvor man kan høre hende..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ville kontakte IN Music, som har skrevet ovenover, og bede dem sørge for en sanger. Det har jeg selv gjort, det koster mig sølle 2000 kr. og så skal jeg ikke tænke mere på det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres besvarelser. Jeg faldt tilfældigvis selv over en der hedder Jason og har valgt at han skal synge til vores bryllup. Hans stemme er fantastisk.

http://www.sangeren.dk/index.php?page=1

Hej

Vi leder selv efter en mandelig solist til vores vielse så jeg prøvede at trykke på dit link- men det virker ikke... kan jeg lokke dig til at prøve at skrive det her igen? :thumbsupsmileyanim:

På forhånd tak

MM

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer