Sign in to follow this  
Followers 0
Guest toxp

Hr og Fru Bastrup

36 posts in this topic

Herfra og frem til jeg skriver det, er alle billederne taget af FOTOHAJERNE - Superfede billeder, vores varmeste anbefalinger!!!!!

Nå men vi kørte lidt videre og holdt så ind til siden for at få tiden til at gå, indtil vi turde vende tilbage til kirken. Tiden gik meget langsomt og jeg skulle selvfølgelig tisse – hvor typisk er det lige! Nå men der var jo ikke rigtig noget at gøre ved det, så jeg måtte tage mig sammen og vente til efter vielsen…

post-33530-1244746490.jpg

Det var meget surrealistisk at stå foran kirkedøren og vente på, at orgelet skulle sætte i gang. Jeg havde det lidt sådan, at det måtte ikke være nu, for hvad skulle jeg så glæde mig til bagefter. Turen op af gulvet var virkelig noget af det, jeg havde glædet mig mest til, og nu var det altså nu.

Dørene blev åbnet og vi skridtede ned ad gulvet.

post-33530-1244746538.jpg

post-33530-1244746559.jpg

post-33530-1244746579.jpg

post-33530-1244746597.jpg

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan gik det med præsten? Holdt han sit ord og prædikede på dansk???

Edited by Lus
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er simpelthen nød til at sige, hold da fast, hvor er du bare smuk. Intet mindre kan beskrive skrive dig :-)

Glæder mig til at læse mere

Jeg kan kun tilslutte mig Vannis ord - du er simpelthen bare billedskøn :) - og I er et super flot par, du og din Poul :cheerleader3: - og super fantastisk flotte billeder, I har fået taget.

Glæder mig også til at læse mere.

Knus fra Anja

0

Hej.. vil bare lige sige at jeg synes du er ufatteligt smuk, fantastisk kjole til dig..

Jeg er SÅ inspireret af jeres bryllupsbilleder, må man spørge, hvor lang tid brugte i ca? Brugte fotografen alt muligt særligt udstyr udover kameraet, her tækner jeg på udfordringen der må ligge i hvid kjole - solskin - og vandets genspejl...

Mette :)

0