jiller

Fest i Parken

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Det har hele tidenn været meningen af vi vil holde vores bryllup til september i Gørløse forsamlingshus, meeeeeeeeeen vi har i flere år haft en lille drøm om at holde det i nogle af Parkens lokaler (min kæreste er super FCK-fan) og nu overvejer vi lidt om vi skal rykke brylluppet et halvt år og så holde der.

Men nu sidder vi så og tænker på, hvad der vil ske med vores bryllup, hvis der skal spilles kamp, for det er jo V.I.P lokaler med udsigt over plænen, dækker de så vinduerne af, eller holder de slet ikke fester i fodboldsæsonen??????

Hmmmmm, er der nogen af jer der ved det?

Hilsen Jill

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke så meget til arrangementer i Parken, men jeg vil tro, at lokalerne kan lejes i alle de dage, hvor der ikke er arrangementer i Parken, så hvis I vælger en weekend, hvor FCK spiller på udebane, vil I formentlig kunne leje lokalerne (dette er kæresten msske ikke så interesseret i, når han er FCK-fan).

Jeg tror ikke, at I vil kunne leje VIP-lokalerne i de weekender, hvor FCK spiller på hjemmebane, da lokalerne til kampene som regel anvendes af klubbens sponsorer.

0

Del dette indlæg

Jeg kender ikke så meget til arrangementer i Parken, men jeg vil tro, at lokalerne kan lejes i alle de dage, hvor der ikke er arrangementer i Parken, så hvis I vælger en weekend, hvor FCK spiller på udebane, vil I formentlig kunne leje lokalerne (dette er kæresten msske ikke så interesseret i, når han er FCK-fan).

Jeg tror ikke, at I vil kunne leje VIP-lokalerne i de weekender, hvor FCK spiller på hjemmebane, da lokalerne til kampene som regel anvendes af klubbens sponsorer.

Ja det var også det vi tænkte.

Men det bliver bare rigtig svært at planlægge, for de kan jo rykke kampene - jeg mener det er op til 3 uger før - og så kan det jo hurtig falde sammen med vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er det ikke bare, at kontakte dem, som står bag festlokalet, og høre, om i overhovedet kan leje lokalerne den og den dag. Og så snakke med dem om, hvis der nu sker noget. De kan jo ikke sige, 3 uger inden brylluppet, at i ikke må leje lokalet alligevel, hvis i har det på kontrakt.:-)

0

Del dette indlæg

Jeg skrev en mail til dem i fredags og fik hurtigt svar igen. Fodbolden kunne vi planlægge os ud af, hvis vi valgte en dag hvor der spilles ude, men hun sagde at problemet lå i hvis de pludselig fik en koncert med kort varsel, så blev de nemlig nødt til at aflyse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også selv total splittet. Der er heldigvis et stykke tid til vi skal beslutte os, så vi kan rigtig få tænkt tingene igennem og snakke med dem og høre hvor sent de kan risikere at få en koncert osv. for det nytter jo ikke at vi skal ud og finde nyt feststed en måned før brylluppet...

Kæresten og jeg må i tænkeboks :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Øv øv, har lige fået en mail fra hende jeg har snakket med i Parken:

Hej Jill. Som regel ved vi det 3-6 mdr. inden, mn det er desværre sket at vi kunfår 1 måneds varsel, så jeg kan desværre ikke give jer nogen garantier.

Det tør vi ikke satse på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer