LouiseGP

Bryllup - 5. juni 2010

128 indlæg i dette emne

Æv kan ikke se de sidste billeder :kiss: De sidste jeg kan se er stregtegningerne af kirken.

Det er også de sidste jeg har lagt ind, var bare lige ved at gøre plads til det andet, og så kom jeg ikke videre :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan ikke se dem før stregtegningerne, hihi :)

Hvad er det for nogen du ikke kan se? Hvis det er farvetema og bryllupskage så er der heller ingen billeder endnu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv kan ikke se de sidste billeder :) De sidste jeg kan se er stregtegningerne af kirken.

Det er også de sidste jeg har lagt ind, var bare lige ved at gøre plads til det andet, og så kom jeg ikke videre :)

Hvad er det for nogen du ikke kan se? Hvis det er farvetema og bryllupskage så er der heller ingen billeder endnu :)

Haha det er det, og overraskelsen til Helge... :kiss: Ellers så syntes jeg at det er en SUPER smuk kjole du har fundet dig :thumbsupsmileyanim: Kan godt forstå at du bare måtte eje den :)

0

Del dette indlæg

Æv kan ikke se de sidste billeder :biggrin: De sidste jeg kan se er stregtegningerne af kirken.

Det er også de sidste jeg har lagt ind, var bare lige ved at gøre plads til det andet, og så kom jeg ikke videre :)

Hvad er det for nogen du ikke kan se? Hvis det er farvetema og bryllupskage så er der heller ingen billeder endnu :kiss:

Haha det er det, og overraskelsen til Helge... :) Ellers så syntes jeg at det er en SUPER smuk kjole du har fundet dig :thumbsupsmileyanim: Kan godt forstå at du bare måtte eje den :)

Tak - jeg skal nok få dem opdateret nu her lige om snart, når jeg lige har lavet mig en brainstorm over mine faglige og personlige kompetencer.. Skal nemlig til jobsamtale imorgen :)

0

Del dette indlæg

Shopping:

Så er jeg sørme kommet til at shoppe igen :thumbsupsmileyanim:

Har idag modtaget denne pakke - de skal bruges til risposerne, når de engang skal laves. Jeg fik ideen herinde fra. Synes det var så sødt...

Hvor er de bare fine! ser frem til at se dem på risposerne.

Mht til mit vægttab så lavede jeg kostændring, og får motioneret noget mere, I har da også allerede tabt jer vildt flot!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik ejg kigget hele din tråd igennem ... *SUK* hvor er det bare nogle fede ting du har lavet, og må sige du godt nok får noget fra hånden :)

Glæder mig til at se hvad du ellers vil finde på :kiss:

Tak for det - jamen det er jo med at få noget for hånden, så længe jeg er arbejdsløs. Meget heldigt jeg ingen børn har endnu, de ville godtnok blive forsømt :)

Og Helge har for det meste aftenvagter, så kan jeg ligeså godt være bryllupsaktiv :thumbsupsmileyanim:

Min familie synes godtnok jeg er totalt zilla tosset, og i alt for god tid. Men jeg har det bare bedst med at have styr på tingene.... Jeg er desværre lidt den type der allere kan gå helt i panik over, at jeg ikke aner hvornår og hvad der skal ske til mit polterabend...

0

Del dette indlæg

Så er tråden opdateret og der er kommet flere billeder :thumbsupsmileyanim:

Nu vil jeg gå i seng, og være klar til jobsamtalen imorgen tidlig :)

Det er egentlig ret sjovt, for det er samtale om en stilling, hvor de overhovedet ikke søger socialrådgivere. Men jeg skrev i min ansøgning at jeg mente jeg havde faglige og personlige kompetencer der gør at jeg kan varetage jobbet, derudover også erfaring indenfor området.

Spændende - men er også lidt nervøs, nok mest fordi jeg ikke er kommet mig over mine 4 afslag efter samtalerne i sidste uge. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeeeeeeelsker bare de små charms.... så nu har jeg lige tyv-stjålet ideen :)

Knus

Du stjæler bare alt det du har lyst til - ideén er nemlig også tyvstjålet herinde fra :thumbsupsmileyanim:

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Så fik jeg overstået jobsamtalen idag, puha hvor havde jeg dårlig mave imorges :)

Men det var en super fed jobsamtale, og det lyder så spændende. Det er et bosted for voksne med psykiske lidelser, som har en dom. Det lød bare voldsom spændende, og lige det jeg gerne vil arbejde med.

De havde ikke søgt socialrådgivere, men var bestemt ikke afvisende overfor at ansætte en, da de i forvejen har en meget tværfaglig personalegruppe.

Jeg får besked engang i næste uge :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af LouiseGP
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus

Du stjæler bare alt det du har lyst til - ideén er nemlig også tyvstjålet herinde fra :)

Knus Louise

Uuuuha - nu har jeg lige bestilt 100 charms på E-Bay..... :)

knus

0

Del dette indlæg

Knus

Du stjæler bare alt det du har lyst til - ideén er nemlig også tyvstjålet herinde fra :)

Knus Louise

knus

Spændende. Har du bestilt dem i hjerter eller hænderne?

ja jeg er nok også nødt til at bestille nogle flere. Bestilte kun 50 sidste gang, men er kommet i tanke om at det jo er alt for lidt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus

Knus Louise

knus

ja jeg er nok også nødt til at bestille nogle flere. Bestilte kun 50 sidste gang, men er kommet i tanke om at det jo er alt for lidt...

Jeg har bestilt hjerteformede, hvor der står "made with love" og så er der et hjerte i hjertet.

Jeg har givet ca 35 kr incl porto

0

Del dette indlæg

Knus

Knus Louise

knus

Jeg har bestilt hjerteformede, hvor der står "made with love" og så er der et hjerte i hjertet.

Jeg har givet ca 35 kr incl porto

Jeg glæder mig til at se dine resultater med dem på....

Jeg har lige bestilt 50 hænder hvor der også står handmade på :)

0

Del dette indlæg

Jubii - vi modtog igår et svar på mail fra Helges onkel, som vi havde spurgt om han ville være Toastmaster :)

Hej Louise og Helge

Jeg tager imod udfordringen om at være toastmaster til jeres bryllup – så må vi jo få lavet en plan, når den tid kommer.

Kærlig hilsen – og fortsat god weekend

Ivan

Jubii.... :)

0

Del dette indlæg

:denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tak til alle jer der krydsede fingre for mig efter jeg var til jobsamtale :)

Jeg fik nemlig jobbet!

Jeg glæder mig bare så enormt meget, og det er en fed udfordring tror jeg.

Det er et bosted for voksne med psykiske lidelser, som har en dom. Det lød bare voldsom spændende, og lige det jeg gerne vil arbejde med. De havde ikke søgt socialrådgivere, men var bestemt ikke afvisende overfor at ansætte en, da de i forvejen har en meget tværfaglig personalegruppe.

De kunne desværre ikke sige hvornår jeg skal starte, da de skal have en betalingsaftale i stand med kommuinen ift. en ny beboer. Men indtil da skal jeg være vikar på et andet bosted for psykisk syge.

Hun ville sende et lønforslag idag - det er så spændende.... Men det fedest var at de ikke havde været i tvivl, om at det skulle være mig :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ny pakke:

Så kom jeg alligevel til at bestille flere charms til risposerne, da jeg fandt ud af at 50 jo ikke var nok :)

Og så modtog jeg disse sukkerhjerter til at være en del af indholdet i risposerne, som skal bruges til pynt på bordene.

post-37680-1252598444.jpg

post-37680-1252598491.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer