LouiseGP

Bryllup - 5. juni 2010

128 posts in this topic

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: TILLYKKE MED JOBBET :cheerleader3: Hvor skønt, de vidste, du ville være perfekt til stillingen - det må da varme selvtilliden.

- Og lige en sidebemærkning; super søde charms!

Tusind tak for lykønskningen :thumbsupsmileyanim: Ja det var super fedt, men har ikke hørt mere fra dem, så ringer lige derud imorgen.

Ja synes også de charms er søde, så glæder mig til tylcirklerne kommer i næste uge, så jeg kan få lavet risposerne, eller i hvert fald en prøve - for der er jo lææææænge til endnu :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tip en 10ér:

Vores fine tip en 10ér som gæsterne skal have - Hey gæster der kigger med herinde, må ikke snyde :thumbsupsmileyanim:

Ja det blev kun 10 spørgsmål, da jeg ikke kunne få 13 ind i skemaet - så ingen tip en 13ér her :thumbsupsmileyanim:

post-37680-1253485448.jpg

Edited by LouiseGP
0

Bryllupsdagene:

1 år Papirbryllup

2 år Bomuldsbryllup

3 år Læderbryllup

4 år Blomsterbryllup

5 år Træbryllup

6 år Sukkerbryllup

7 år Uldbryllup

8 år Bronzebryllup

9 år Pilbryllup

10 år Tinbryllup

11 år Stålbryllup

12½ år Kobberbryllup

13 år Kniplingsbryllup

14 år Elfenbensbryllup

15 år Krystalbryllup

16 år Månebryllup

17 år Ametystbryllup

18 år Magueritbryllup

19 år Granatbryllup

20 år Porcelænsbryllup

21 år Turkisbryllup

22 år Alliancebryllup

23 år Tulipanbryllup

24 år Karatbryllup

25 år Sølvbryllup

30 år Perlebryllup

35 år Koralbryllup

40 år Rubinbryllup

45 år Safirbryllup

50 år Guldbryllup

60 år Diamantbryllup

65 år Krondiamantbryllup

70 år Jernbryllup

75 år Atombryllup/

Stålbryllup

Edited by LouiseGP
0

Sjove ordensregler:

• Man spiser KUN af sin egen tallerken.
  • Læn dem IKKE over naboen, når det begynder at gynge.
  • Undgå trængsel under bordet; kravl til højre.
  • Hvide elefanter, afleveres diskret i garderoben.
  • Lyserøde krokodiller, skylles ud i toilettet. Husk at lukke låget, for en sikkerheds skyld.
  • Servietter er IKKE en del af måltidet.
  • Det anses for upassende at klø sig i håret med sin gaffel (det er kun bruden der må klø med en strikkepind)
  • Snyd IKKE næsen i servietten.
  • Af hensyn til omkringsiddende, bør man ikke kilde sin sidemand, mens denne drikker.
  • Hvis du gaber under talerne - så vær dannet og lad som om du stanger tænder.
  • Lad vindene gå så diskret som muligt.
  • Små blå høns og grønne fisk, må ikke forefindes i lokalet. De skal straks indfanges og afleveres i køkkenet.
  • Hvis du glider under bordet, så bliv fra damernes ben.
  • Sadistisk optræden overfor de lune retter, må ikke finde sted.
  • Levende lys hører ikke med til menuen. Heller IKKE blomsterne.
  • Efter indtagelse af 15 genstande, er det strengt forbudt, at ånde på sidemanden.
  • Det anses for upassende at anvende gaflen under bæltestedet, ligegyldigt til hvilket formål.
  • Snaps er til indvortes brug og IKKE til at pudse briller i.
  • Forbyttede koner/mænd, bedes afleveret tilbage til rette ejermand senest i morgen.
  • Kom tilbage hvis de ikke kan finde hjem. Det er ingen skam at vende om.
  • Nyd turen, hvis du selv kører hjem, der går måske 2-3 år før du må igen.

0

Annonce ♥

Hejsa min egen lille bridezilla

Så kunne jeg ikke nære mig længere og hold da op, søde, du har da virkeligt lagt kræfter i det her. :thumbsupsmileyanim:

Det er virkeligt nogle fede ting, som du har købt eller har i kikkerten, så nu glæder jeg mig da bare endnu mere til at dele dagen med Jer.

Din kjole er umådelig smuk og du kommer til at stråle helt vildt. :hug: Skoene synes jeg bare du skal bestille, for de er da så fede. Med hensyn til taske, så er jeg helt vild med nr. 2, altså den med sløjfen.

Jeg er sikker på at Helge opfatter alle dine småhints, men husk nu at det er ham, der bestemmer med buketten, noget skal han jo lave :griner:-

Jeg håber virkeligt for Jer begge at dagen bliver alt hvad I drømmer om.

:bearhug:

Brinnie

0

Hejsa min egen lille bridezilla

Så kunne jeg ikke nære mig længere og hold da op, søde, du har da virkeligt lagt kræfter i det her. :thumbsupsmileyanim:

Det er virkeligt nogle fede ting, som du har købt eller har i kikkerten, så nu glæder jeg mig da bare endnu mere til at dele dagen med Jer.

Din kjole er umådelig smuk og du kommer til at stråle helt vildt. :) Skoene synes jeg bare du skal bestille, for de er da så fede. Med hensyn til taske, så er jeg helt vild med nr. 2, altså den med sløjfen.

Jeg er sikker på at Helge opfatter alle dine småhints, men husk nu at det er ham, der bestemmer med buketten, noget skal han jo lave :)

Jeg håber virkeligt for Jer begge at dagen bliver alt hvad I drømmer om.

:griner:-

Brinnie

Tusind tak søde, for de dejlige ord. Jeg blev simpelthen så rørt at jeg fældede en lille tåre, da jeg læste dit indlæg.

Vi glæder os også rigtig meget til den store dag :)

Og der er bestilt taske :bearhug: , og det er ikke nogen af dem der er billede af, men I må vente og se til den kommer hjem :grin2:

:hug:

Endnu engang - TAK for din hilsen, det betyder meget for mig.

0

Jeg har opdateret lidt, tilbage i tråden :thumbsupsmileyanim:

og jeg har fået job idag :bearhug: I en handicaprådgivning, på en kommune, hvor jeg hovedsageligt skal arbejde med voksne med diagnosen ADHD.

Jeg havde fået det andet job indenfor retspsykiatrien, som jeg fik. Men de kan stadig ikke sige hvornår jeg kan starte, så derfor tog jeg til en jobsamtale, og fik det :griner:-

Skal starte 1/10 - JUBII :hug:

Godt jeg er i god tid med bryllupsplanlægningen, for nu får jeg jo ikke lige så meget tid mere :)

Edited by LouiseGP
0

Vores Monogrammer:

Jeg har fået lavet et par forskellige monogrammer med vores bogstaver. Det med datoen på, er det vi har brugt til indbydelsen osv, og et af dem kun med bogstaver er det jeg bruger som baggrund til mange af vores dokumenter.

post-37680-1253870571.jpg

post-37680-1253870598.jpg

post-37680-1253870711.jpg

Edited by LouiseGP
0

Annonce ♥

Gud hvor fantastisk .. Stort tillykke med det andet job også ... Så skal vi starte nye jobs samme dag .. Nervepirrende, men jeg glæder mig afsindigt :hug:

I øvrigt den der top 10, hvad går den ud på om jeg må spørge, den har jeg ikke set før :)

Ja det er vildt fantastisk :thumbsupsmileyanim: hvad skal du arbejde med? Jeg skal med på konference i Herninghallerne den første dag :griner:-

Den tip en 10´er, det er en quiz til vores gæster med spørgsmål om os :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg har vist ikke set din tråd før, men har nu slugt alle siderne med stor fornøjelse. Hvor har du dog mange gode ideer. Er kommet til at hapse lidt :D Håber det går...

Vil ønske dig held og lykke med det nye job :griner:-

Mange tak :thumbsupsmileyanim: Du snupper bare alle de ideér du kan bruge, jeg har også taget mange af dem fra rundt omkring :bearhug:

Har du ingen planlægningstråd?

0

Annonce ♥

Gud hvor fantastisk .. Stort tillykke med det andet job også ... Så skal vi starte nye jobs samme dag .. Nervepirrende, men jeg glæder mig afsindigt -HAHA-

I øvrigt den der top 10, hvad går den ud på om jeg må spørge, den har jeg ikke set før :thumbsupsmileyanim:

Ja det er vildt fantastisk :) hvad skal du arbejde med? Jeg skal med på konference i Herninghallerne den første dag -HAHA-

Den tip en 10´er, det er en quiz til vores gæster med spørgsmål om os :)

Jeg har fået en nyoprettet stilling i IKEA som sælger ... Skal være med til at udvikle en afdeling der ikke tidligere har haft sælger på. :thumbsupsmileyanim:

Hvordan afgøres den Quiz? .. Jeg er måske lidt blond i hvordan den skal foregå :thumbsupsmileyanim: Jeg vil rigtig gerne vide det, da det kunne være sjovt med lidt underholdning :cheerleader3:

0

Gud hvor fantastisk .. Stort tillykke med det andet job også ... Så skal vi starte nye jobs samme dag .. Nervepirrende, men jeg glæder mig afsindigt :thumbsupsmileyanim:

I øvrigt den der top 10, hvad går den ud på om jeg må spørge, den har jeg ikke set før :cheerleader3:

Ja det er vildt fantastisk :) hvad skal du arbejde med? Jeg skal med på konference i Herninghallerne den første dag -HAHA-

Den tip en 10´er, det er en quiz til vores gæster med spørgsmål om os -HAHA-

Jeg har fået en nyoprettet stilling i IKEA som sælger ... Skal være med til at udvikle en afdeling der ikke tidligere har haft sælger på. :shopping:

Hvordan afgøres den Quiz? .. Jeg er måske lidt blond i hvordan den skal foregå :badgirl: Jeg vil rigtig gerne vide det, da det kunne være sjovt med lidt underholdning :c166:

Det lyder super spændende - og så Ikea wooow :) Mit yndlings shoppe sted :thumbsupsmileyanim:

Min svigermor har drillet med et der skal espalier af ikeaflag til vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Det er meningen at alle gæsterne skal have udleveret quizzen, og så har vi selv et eksemplar hvor de er huller ved det rigtige svar, så er de nemme at tjekke om de er korrekte. Og så skal vinderne have en præmie - som vi ikke ved hvad er endnu... Forstod du det?

0

Tillykke med jobbet! Det er da bare skønt :)

Èn af mine elever har vi øje på med henblik på, at der måske er noget ADHD, der forstyrrer... Puha, men det lyder som et spændende job, du skal i gang med!

Tusind tak :)

Ja jeg synes også det lyder vildt spændende, jeg kender nemlig intet til området.. Vildt at tænke på jeg skal sidde med det som specialområde, og intet kender til det... Men jeg kan vel også lære, det gav jeg i hvert fald indtryk af til jobsamtalen -HAHA-

Jeg havde ret ondt i maven over at skulle ringe ud til det job jeg havde fået, og fortælle at jeg ikke kunne starte derude. De tog det nu rigtig pænt, og de kunne godt forstå mig. Men jeg har tilbudt mig selv som vikar derude, så det skal jeg engang når jeg kommer ordentligt igang med mit rigtige arbejde -HAHA-

0

Gud hvor fantastisk .. Stort tillykke med det andet job også ... Så skal vi starte nye jobs samme dag .. Nervepirrende, men jeg glæder mig afsindigt :cheerleader3:

I øvrigt den der top 10, hvad går den ud på om jeg må spørge, den har jeg ikke set før :shopping:

Den tip en 10´er, det er en quiz til vores gæster med spørgsmål om os -HAHA-

Jeg har fået en nyoprettet stilling i IKEA som sælger ... Skal være med til at udvikle en afdeling der ikke tidligere har haft sælger på. :badgirl:

Hvordan afgøres den Quiz? .. Jeg er måske lidt blond i hvordan den skal foregå :c166: Jeg vil rigtig gerne vide det, da det kunne være sjovt med lidt underholdning :)

Det lyder super spændende - og så Ikea wooow :) Mit yndlings shoppe sted :thumbsupsmileyanim:

Min svigermor har drillet med et der skal espalier af ikeaflag til vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Det er meningen at alle gæsterne skal have udleveret quizzen, og så har vi selv et eksemplar hvor de er huller ved det rigtige svar, så er de nemme at tjekke om de er korrekte. Og så skal vinderne have en præmie - som vi ikke ved hvad er endnu... Forstod du det?

Ja, jeg er også bange for at jeg måske ender med at skal have penge med på arbejde ;)

Jo, den forstod jeg godt. Lyder sjovt syntes jeg :thumbsupsmileyanim: Overveje, overveje, overveje :thumbsupsmileyanim:

0