pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 indlæg i dette emne

Iiiiiihhhhhh!!!! Hvor er det nogle fine kjoler du har fundet. Er vild med den med "bomberne"

Kan man finde den guldsmed, du har købt ringene af på nettet? Skal lige kigge lidt nærmere på, hvad de ellers kan lave.

Vi holder forresten Zilla komsammen d. 26/6 hos Jane i Kolind. Du kan se tråden i "skal vi mødes" Hvis du har tid og lyst, skal du være meget velkommen (siger jeg på Janes vegne, men er sikker på, det er OK)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiiihhhhhh!!!! Hvor er det nogle fine kjoler du har fundet. Er vild med den med "bomberne"

Kan man finde den guldsmed, du har købt ringene af på nettet? Skal lige kigge lidt nærmere på, hvad de ellers kan lave.

Vi holder forresten Zilla komsammen d. 26/6 hos Jane i Kolind. Du kan se tråden i "skal vi mødes" Hvis du har tid og lyst, skal du være meget velkommen (siger jeg på Janes vegne, men er sikker på, det er OK)

Tak :thumbsupsmileyanim:

Det lyder rigtig hyggeligt med zilla komsammen, men så vidt jeg lige kan regne ud, er vi på ferie i den uge... En anden god gang!

Og ja, tror da du kan finde ringene på nettet... God jagt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

bagfra...

post-37330-1246795849.jpg

Jeg synes, at denne frisure er vildt flot..! Gode billeder du har lagt ind - og velkommen til forresten :thumbsupsmileyanim: Sjov historie med jeres ringe, som ingen rigtigt har bemærket.. I må have fundet en måde at løfte sløret på - så at sige.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak :thumbsupsmileyanim:

Man kan blive helt ør af de lækre billeder, man støder på her og der... og ør over mulighederne!

Lige nu har vi gang i to projekter; feststedet og STD-kort. Feststedet vender jeg tilbage til, når det er faldet helt på plads.

STD-KORT

Der er ingen af os, der er specielt seje til computer-halløjet og alle dets muligheder, så har indhentet hjælp hos Pinkstudio/Angelina til at lave vores STD-kort, som vi gerne vil have lavet som magneter hos Vistaprint. Hendes computer er dog til reparation, så der går lige en uges tid ca.

Søde, piger, i mellemtiden kan I så måske hjælpe mig med teksten? Kom frisk med kommentar...

post-37330-1246961412.jpg

Vi skal velsignes

lørdag d. 7. august 2010,

så sæt kryds i kalenderen.

Indbydelse og detaljer følger senere

Kærlig hilsen

Britta & Jesper

Eller

Save the date

Vi skal velsignes

lørdag d. 7. august 2010

Kærlig hilsen

Britta & Jesper

0

Del dette indlæg

Tak :cheerleader3:

Man kan blive helt ør af de lækre billeder, man støder på her og der... og ør over mulighederne!

Lige nu har vi gang i to projekter; feststedet og STD-kort. Feststedet vender jeg tilbage til, når det er faldet helt på plads.

STD-KORT

Der er ingen af os, der er specielt seje til computer-halløjet og alle dets muligheder, så har indhentet hjælp hos Pinkstudio/Angelina til at lave vores STD-kort, som vi gerne vil have lavet som magneter hos Vistaprint. Hendes computer er dog til reparation, så der går lige en uges tid ca.

Søde, piger, i mellemtiden kan I så måske hjælpe mig med teksten? Kom frisk med kommentar...

post-37330-1246961412.jpg

Vi skal velsignes

lørdag d. 7. august 2010,

så sæt kryds i kalenderen.

Kærlig hilsen

Britta & Jesper

Eller

Save the date

Vi skal velsignes

lørdag d. 7. august 2010

Kærlig hilsen

Britta & Jesper

Først TILLYKKE båd med den borgerlige vielse, den forestående velsignelse og din tråd.

Fine inspirationsbilleder du har fundet over hele linien. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bedst om det sidste forslag til tekst...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at indflette nogle ord fra kortspil?

- Sammen er vi en royal straight flush...

- Det er ikke bluff.

- Vi har spillet kortene rigtigt og sidder kun med hjerter på hånden

- Vi har trukket det højeste kort i livets spil

0

Del dette indlæg

Først TILLYKKE båd med den borgerlige vielse, den forestående velsignelse og din tråd.

Fine inspirationsbilleder du har fundet over hele linien. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bedst om det sidste forslag til tekst...

Tak for det... :bearhug: Du synes ikke, det gør noget, der er engelsk i teksten? (alle vi skal have med kan engelsk, så det er ikke derfor jeg spørger, men for om det virker for "amerikaniseret")

Hvad med at indflette nogle ord fra kortspil?

- Sammen er vi en royal straight flush...

- Det er ikke bluff.

- Vi har spillet kortene rigtigt og sidder kun med hjerter på hånden

- Vi har trukket det højeste kort i livets spil

Hehe... Ja, det er nogle super gode ideer! Det må overvejes, for det kan fint gøres uden at afsløre for meget om vores tema :cheerleader3: Vi vil jo i invitationen starte ud med noget i denne stil

"... To gange ville vi stikke af og blive gift i Las Vegas, men skæbnen ville det anderledes, så derfor vil vi nu invitere jer..."

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: SÅ ER KIRKEN BOOKET! :cheerleader3:

Jeg véd ikke, hvorfor dette i den grad sender glædes-jitters igennem min krop... måske fordi det bliver mere nærværende? Og så er det bare skønt, at vi kan få den søde præst, som døbte vores drenge for godt et år siden -hvilket hun kunne huske, da jeg talte med hende! Dagen var endnu ikke booket af andre, så vi kunne vælge mellem de tre tidspunkter, de kørte med; kl. 13.30, 15.00 og 16.30. Vi valgte selvfølgelig kl. 13.30! På denne måde tænker jeg, vi får mest ud af dagen :carrot:

Lidt billeder af den ret trationelle kirke. Egentlig lidt en modsætning til vores bryllup, som på flere punkter vil afvige fra det forventede, men kirken er den, vi hører til og det er som sagt en skøn præst.

post-37330-1247679571.jpg post-37330-1247679642.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for responsen - I og med det stadig er hemmeligt, er det bare rigtig skønt at få noget input herinde!

Nyt udkast til STD-kort...

Reservér datoen

Vi har spillet kortene rigtigt

og sidder kun med hjerter på hånden,

derfor vil vi velsignes

lørdag d. 7. august 2010

Kærlig hilsen

Britta & Jesper

Hvordan lyder det?

0

Del dette indlæg

Tak for responsen - I og med det stadig er hemmeligt, er det bare rigtig skønt at få noget input herinde!

Nyt udkast til STD-kort...

Reservér datoen

Vi har spillet kortene rigtigt

og sidder kun med hjerter på hånden,

derfor vil vi velsignes

lørdag d. 7. august 2010

Kærlig hilsen

Britta & Jesper

Hvordan lyder det? Tænker på, om det måske bliver for langt...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke det er for langt, men PERFEKT!! ;)

:biggrin: Så kan man vist ikke ønske mere...

Perfekt, synes det lyder rigtig rigtig godt :cheerleader3:

Glæder mig mere og mere til at følge med i hvad du finder på..

Tak Mette. Bliver rigtig glad for sådan en kommentar, for jeg har fulgt lidt med i alt det flotte, du har lavet, og hvor er det bare gennemført! Dog super ærgerligt med foden, håber du snart er på højkant...

0

Del dette indlæg

FESTSTEDET

På det punkt har jeg vist været igennem hele følelsesregisteret; fra den flade skuffelse til ubeskrivelig begejstring!

Det sidste sted er dog dyrere (er det ikke bare typisk??!) end, vi egentlig havde regnet med at sætte af til fest/mad-delen, men bare helt perfekt med stort, moderne, lækkert lokale og byens mest fantastiske udsigt... Vores rundviser var også super, for han var helt anderledes "sælgende" end forrige sted, hvor de kun gjorde tingene på én måde, som vi måtte rette ind efter. Her så han muligheder og var helt med på ideen om Vegas-style; foreslog fx at vi kunne aftale med dekoratøren små disko-kugler på bordene osv. VI VAR HENFØRTE!!

Desværre matchede tilbuddet ikke helt, hvad han havde udtrykt - det er en anden, der står for det - så vi måtte lige sætte os og se, hvad vi ville gøre. Vi vidste, vi var solgt til stedet, men skulle vi så nøjes med en anden traktement? - f....! nej, vi vil have det som vi havde fået på nethinden og holder så nok eftermiddagsarrangementet hjemme i haven, selvom kæresten var lidt imod dette i første omgang... Det er reserveret, så nu skal det bare endelig bookes :biggrin::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stedet hedder 1a, det er lidt specielt, fordi der er både hotel (Radisson), restaurant - og privat selskabslokale (1a) og café (1.række) Jeg var inde for at se, om jeg kunne finde nogle billeder, men det var nu sparsomt - så det må komme med eget kamera.

Hende der står for det, er pt på ferie, så der er stadig nogle ting, der skal helt på plads - har som sagt kun reserveret det :biggrin: Så Oldie, jeg må vende tilbage med de diskokugler, når jeg engang får talt med den roste dekoratør - hun skulle i hvert fald være idérig

Fik jeg i øvrigt nævnt, at vi ville kunne få brudesuiten UB?? :cheerleader3:

Fandt dette ene lille billede af terrassen med udsigt over Gudenåen (slusen)post-37330-1247138453.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer