Sign in to follow this  
Followers 0
MayQ25

Hvad nu hvis?

10 posts in this topic

Annonce ♥

Hvad nu hvad man vil have nogen med til sit bryllup, men ved de ikke er de bedste venner og måske ikke kan sammen i samme rum... Hvad gør man så for at der ikke skal blive ballade?

...beder dem om at opføre sig ordentligt, hvis de vil inviteres med og sørger så for, at de i hvert fald ikke sidder overfor eller ved siden af hinanden.

Sådan har vi gjort det. Og vi var heldigvis fri for at bede dem opføre sig ordentligt, da vi så dem i samme rum forinden.

0

Sæt dem ved hver deres bord og med ryggen til hinanden - så de ikke kan se hinanden under middagen.

Og ellers er de fleste jo voksne nok til at lægge stridighederne bag sig for en aften, især når det kommer til bryllupper!

0

Ja hvad gør man?

Vi har det samme problem med mine forældre der ikke kan sammen og mine to ældste søstre der ikke kan sammen vi deler dem op i 2 lejre som vi kalder det i vores famile.. Og beder dem om at opføre sig pænt ellers bliver de bedt om at forlade festen, det skal ikke ødelægge vores dag!

Held og lykke med det! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvad nu hvad man vil have nogen med til sit bryllup, men ved de ikke er de bedste venner og måske ikke kan sammen i samme rum... Hvad gør man så for at der ikke skal blive ballade?

hej Camilla...

ja nu har jeg så afsløret mig selv....

men ved hvilke tanker der tænkes, og vi håber bare på at få en hyggelig dag...

vi håber på trods af alt at alle vi invitere kommer.

men forsat god fornøjelse med planlægningen..

0

Man hyrer et vagtværk der kan lægge dem i håndjern :thumbsupsmileyanim: Nej som det bliver sagt: Placer dem så de ikke sidder op og ned af hinanden og allier jer med nogle af de "gode" (neutrale) venner m.v. og få dem til at have et øje i nakken hvis der skal lægges en dæmper på forholdene. Det er de færreste der vil spille op til ballade ved en bryllupsfest hvor der er flere som siger fra. Faktisk oplever man stort set aldrig ballade eller verbale tumulter ved en bryllupsfest. Fordi folk ved hvor ødelæggende det kan være for brudeparrets fest.

0

hej Camilla...

Det er familien på min side jeg tænker på :thumbsupsmileyanim: der vil nok være et par stykker som nok ikke kan sammen, men skal nok finde en løsning i sidste ende.. Men kan bare ikke lade være med at tænke tanken hvad nu hvis det skulle ske.

0

Man hyrer et vagtværk der kan lægge dem i håndjern :thumbsupsmileyanim: Nej som det bliver sagt: Placer dem så de ikke sidder op og ned af hinanden og allier jer med nogle af de "gode" (neutrale) venner m.v. og få dem til at have et øje i nakken hvis der skal lægges en dæmper på forholdene. Det er de færreste der vil spille op til ballade ved en bryllupsfest hvor der er flere som siger fra. Faktisk oplever man stort set aldrig ballade eller verbale tumulter ved en bryllupsfest. Fordi folk ved hvor ødelæggende det kan være for brudeparrets fest.

Det er oz bare en tanke der fór gennem mit hoved, lidt skræmmende at tænke den tanke :griner:-

0

Annonce ♥

hej Camilla...

Det er familien på min side jeg tænker på :griner:- der vil nok være et par stykker som nok ikke kan sammen, men skal nok finde en løsning i sidste ende.. Men kan bare ikke lade være med at tænke tanken hvad nu hvis det skulle ske.

det er skam også min egen familie jeg tænker på.... min mor og farmor kan bestemt ikke sammen, så de skal sidde i hver deres ende af lokalet tror jeg... :thumbsupsmileyanim:

0

Takker pænt mange gange til jer der har givet jeres mening :thumbsupsmileyanim:

Har oz rundet tanken om de overhovedet skal med, men er blev enig med mig selv, at jeg vil tage en stille og rolig snak med hver især, om de ikke vil ligge stridighederne på hylden den ene enkelte dag.

Jeg håber og be´r til om de ikke vil

0