zpitzen

C og M i Hørsholm kirke d. 22.05.2010

30 indlæg i dette emne

Så er det vel tid til lidt planlægning...

Synes godt nok det er svært at få samling på det hele, og finde ud af hvad det egentligt er vi vil...

Vi har de store træk fastlagt..

Hørsholm kirke d. 22.05.2010, kl. 13.30.

Derudover svæver resten stadig meget...

Hvor mange gæster? hvorhenne, hvordan vil vi arrangere reception og fest, vil vi have både reception og fest? Hvor nærige er vi, og vil vi egentligt hellere bruge pengene til en super lækker bryllupsrejse?!

Vi er enige om at det skal være afslappet, hyggeligt og børnevenligt... Dvs. ingen kro, restaurant og lign..

Vi har nu booket havarthigården, til fest og hygge... Vi dropper receptionen, og holder så selve festen i receptionsniveau.. For ingen af os gider at sidde ned i 4 stive timer og spise og lytte til taler.. Synes selv det plejer at være SUPER kedeligt som gæst... Så vi holder en fest med lege, spas og løjer... :-)

Resten har jeg rigtig svært ved at gå igang med.. Synes det er for tidligt at kigge kjole (mangler også lige 5-10kg), lave invitationer, bestemme mad osv..

Redigeret af zpitzen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Jeg så lige at du skal giftes i Hørsholm kirke den 22.5.2010... Det skal jeg også, bare kl. 12.00.

Så må vi sammen krydse fingre for et smukt bryllupsvejr:-)

Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at starte en planlægningstråd, men håber overskudet kommer snart...

K.H

Sandra

0

Del dette indlæg

Ihh tak for alle hilsenerne... :thumbsupsmileyanim: Hvor er det dejligt...

Hej,

Jeg så lige at du skal giftes i Hørsholm kirke den 22.5.2010... Det skal jeg også, bare kl. 12.00.

Så må vi sammen krydse fingre for et smukt bryllupsvejr:-)

Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at starte en planlægningstråd, men håber overskudet kommer snart...

K.H

Sandra

Arj hvor sjovt... Nå, men håber i er hurtigt færdige så andre kan komme til.. ;-)

Glæder mig til at følge jeres planlægning.. (kan du så komme igang hint hint..)

Jeps.. Super vejr d. 22 maj..

Marie

0

Del dette indlæg

Ej hvor sjovt, jeg har lige bidt mærke i at i er 2 herinde som skal giftes samme dag i Hørsholm kirke, det er da meget pudsigt.... Har du selv set det????

Nå men syntes bare det var lidt pudsigt...

glæder mig til at følge dig i din planlægning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststedet

har vi nu bestemt, og har lavet helt om på det jeg skrev i første indlæg.. :c166:

Men festen bliver holdt på Havartigården i Holte.. Vi var derude forleden, og der er bare super hyggeligt, og de virker rigtig søde og imødekommende.. At jeg så ikke fik lov at få det STORE lokale til 130 personer, men blot 70, er jo ikke deres skyld med Carstens.. :17: Arj, jeg var virkeligt lige ved at gå i bridezilla mode, men sådan en stor kæmpe fest har aldrig været planen, men forelskede mig blot i lokalet.. Og så er en forskel i prisen på 6000,- også en smule... :bearhug:

Vi har så også droppet receptionen, og laver festen om til een stor reception.. Så det ikke ender op i en stillesiddende 3 rettersmenu fest.. For det er vi ikke til... Så vi inviterer 65 ca, og hygger så hele dagen, med at spise, lege, danse og spise..

Det er ret rart at det er på plads, for så kan vi slappe lidt af på bryllupsfronten.. Carsten var lige ved at få kolde fødder at al den bryllupsstress.. :)

Så nu taler vi ikke bryllup et par uger... ..

Redigeret af zpitzen
0

Del dette indlæg

Et lidt forsinket velkommen til dette yderst vanedannende forum.......man kan hurtigt blive ret afhængig, så er du advaret!!! :bearhug:

Dejligt at I har både kirken og feststedet på plads, så er de mest grundlæggende rammer jo lagt.

Det er også sådan ca. der vi står lige pt. Vi mangler så stadig at finde ud af om vi vil holde reception eller ej, men det er så også fordi vi selv må bestemme tidspunkt for kirken.

Jeg glæder mig til at følge dig :c166:

Knus fra Unna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg købt kjole.. :-) Den skal lige rettes til, lægges op, syes ind i barmen, og hæftes en halterneck på.. :-)

Jeg er faktisk pænt forelsket i den, og det er lidt sjovt, da jeg aldrig har drømt om brudekjole og stor fest...

Jeg skal dog ud og finde mig et par sko, med lidt gang i.. Og de skal IKKE være hvide.. Jeg satser heller ikke på at skulle have slør på..

Udover det, så er vi også ved at have maden på plads, mangler dog invitationerne.. Synes godt nok det er svært at bestemme sig...

Redigeret af zpitzen
0

Del dette indlæg

Den er faktisk "bare" fra Lilly.. ;-)

Jeg kan dog se jeg skal arbejde lidt på mine arme og holdning.. kan ikke rigtig lide mit spejlbillede af ryggen på det ene af billederne.. Ih hvor er man selvkritisk.. Jeg skal ihvertfald ha' tabt mig lidt inden jeg skal have den rettet til....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer