missekat0609

Sandra og Jesper 22.05.2010

194 indlæg i dette emne

Hey! Og velkommen til :17: har slet ikke set din tråd før nu! Uuuh maldiverne lyder bare så skønt. virkelig også noget jeg kunne tænke mig engang - evt bryllupsrejse hvis det ikke bliver hawaii :bearhug: ... og super farvetema i har valgt! I like :c166:

Og som Pilgrim siger - billeder af skoene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har desværre kun mn iphone her på ferien, og den kan jeg desværre ikke få til at makke ret med hensyn til at vedhæfte billeder af de fine pink sko, så det må blive når jeg kommer hjem fra ferien.

0

Del dette indlæg

Hej alle,

Ville bare lige skrive, hvorfor jeg pludselig er sunket lidt i jorden. det er desværre sådan, at min mor er blevet alvorlig syg af tyktarmskræft, og derfor blev opereret for to uger siden. Der har desværre været kritiske komplikationer sidenhen, og hun har nu ligget på intensiv afdeling i respirator i snart to uger.

Så derfor kom bryllupsplanlægningen lige i baggrunden, da al min vågne tid går med at komme igennem jobbet og tage på hospitalet.

Men ellers vil jeg gerne lægge billeder ind af mine fine pink sko, men billedet er for stort og kan desværre ikke huske hvordan man formindsker det?

0

Del dette indlæg

Hej alle,

Ville bare lige skrive, hvorfor jeg pludselig er sunket lidt i jorden. det er desværre sådan, at min mor er blevet alvorlig syg af tyktarmskræft, og derfor blev opereret for to uger siden. Der har desværre været kritiske komplikationer sidenhen, og hun har nu ligget på intensiv afdeling i respirator i snart to uger.

Så derfor kom bryllupsplanlægningen lige i baggrunden, da al min vågne tid går med at komme igennem jobbet og tage på hospitalet.

Men ellers vil jeg gerne lægge billeder ind af mine fine pink sko, men billedet er for stort og kan desværre ikke huske hvordan man formindsker det?

Rigtig rigtig god bedring til din mor. Håber hun kommer ovenpå igen hurtigt! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle,

Rigtig god bedring til din mor. Jeg håber hun har fået det bedre :)

0

Del dette indlæg

Hej alle,

Tak for alle jeres hilsener. Min mor har det heldigvis lidt bedre og koncenterer sig nu om genoptræning, så jeg har igen fået lidt energi til at kigge lidt på brylluppet.

Jeg var idag til lagersalg i København, men syntes ikke der var noget a la det jeg søger i min størrelse, så det var ikke et hit...

Til gengæld har jeg lige fundet en hjemmeside med skræddersyede brudekjoler, hvor flere af dem og specielt én bestemt kunne være en mulighed.

Jeg kan desværre ikke få vedhæftet et billede af kjolerne, men prøver istedet med et link.

Den første er den jeg umiddelbart tror ville klæde mig bedst og den jeg ville føle mig bedst tilpas i:

http://www.customcouturebridal.com/Empire-...ess-p/cb492.htm

Den næste er lidt mere formel, men tror nu også at formen ville sidde pænt på mig og elsker at den har lommer:-):

http://www.customcouturebridal.com/Wedding...ets-p/cb112.htm

Den sidste har umiddelbart de egenskaber jeg føsrt drømte om, tyl og blonder, men ved ikke helt med faconen:

http://www.customcouturebridal.com/Tulle-B...ess-p/op307.htm

Hjemmesiden synes jeg virker meget troværdig og jeg kan godt lide at kjolerne ikke er kopikjoler, samt man har muligheden for helt selv at få desginet en kjole eller ændret på designet på en af de eksisterende. Derudoevr kommer der ikke told på pakken, da det er forudbetalt af firmaet.

Troede ikke umiddelbart at jeg ville turde bestille via nettet, men må indrømme at jeg er meget fristet nu:-) Også er dollaren jo dejlig lav nu:-)

Håber I har lyst til at komme med jeres meninger om kjolerne og netbutikken...skal også lige sige at kjole 1 og 3 ville jeg bestille uden perler og sten, da jeg ikke er så meget for alt for meget pynt på kjolen, helst bare blonder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre din mor er i bedring - troede jeg havde fået skrevet god bedring i min sidste besked, men den sidste linie har jeg af en eller anden grund fået slettet - så et forsinket god bedring til hende herfra. Dejligt at det går fremad.

Ang. kjolerne er de alle rigtig flotte og meget forskellige, så da helt svært at vælge :) Synes nr. 2 er vildt flot, men nr. 3 er også bare skøn! Nr. 2 er lidt anderledes, så kommer nok an på om du er til det mere klassiske eller det lidt anderledes... Men synes da de virker meget troværdige, men har ingen erfaringer med køb af kjole via nettet, så ved ikke hvad man skal være opmærksom på.

Spændt på om det bliver en af dem :D

0

Del dette indlæg

Tak for din mening Trine:-) Altid rart at høre hvad andre mener, men det er jo selvfølgelig også lidt svært, når man ikke kender hinandens kropstype.

Synes også det er svært....Men jeg kan skam godt lide kjoler der er lidt anderledes og ikke alt for mainstream. Det vigtigste er dog at den klæder min kropstype og jeg føler mig veltilpas i kjolen på dagen, så jeg ikke føler eksempelvis at jeg skal sidde og trække maven ind:-)

Min kropstype er jo nok som man ville beskrive som med former:-) lidt for store former, så satser bestemt på at få tabt mig lidt kilo inden brylluppet....

relativt stor barm (75E), Ok talje, men med lidt for meget mave efter min egen mening ( så den må gerne skules en smule) og en smule bred ved numse og hofte og jeg er ca. en str. 42. Og ja ikke alt for høj 164 cm. Hmm det lyder sgu ikke alt for frækt på skrift:-) Nå men det skal jeg nok få gjort noget ved, når min mor bliver raskere og jeg kan få trænet igen (har haft ca. 2 måneders pause).

Kjole 1 har en form, jeg ved klæder min kropstype og synes den har fine detaljer med flæserne bagpå og blonderne ved brystet, men ved ikke om den er for sikker...i form af at det oftest er den facon jeg vælger til kjoler.

Kjole 2 synes jeg er ret fin og elsker lommerne, men har lidt svært ved at forestille mig om faconen klæder mig.

kjole 3 har som skrevet både tyl og blonder, so jeg synes er så fint, men er bange for om kjolens overdel er lidt for afslørende og ikke flatterende, når den sidder så stramt om maven som den gør.

Hmm, det er sgu ik nemt:-)

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at din mor har det bedre. Endnu engang god bedring til hende :)

Jeg synes, at det er nogle flotte kjoler du har kig på, men jeg kan jo ikke bedømme, hvad der passer bedst til dig. Personligt er jeg mest til kjole nr. 3. Jeg synes det er rigtig flot med en helt enkel overdel og så en kæmpe tyl-underdel. Men du skal nok ud og prøve nogle forskellige kjoler, før du finder ud af, hvad det er du skal have :)

0

Del dette indlæg

Nej kjolevalget er ikke nemt, men tror det gælder om at prøve en masse forskellige kjoler før du lægger dig fast på noget. Man kan blive overrasket over, hvad klæder en... og det kommer fra en som har samme kropsform som dig... bare 1 cm mindre ;)

Og held og lykke med vægttabet - har selv et mål om at komme lidt ned :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle fine kjoler, men må sige, at du må og skal ud og prøve kjoler; det er altså helt anderledes end hvad man tror! Sådan oplevede jeg det i hvert fald. Empiresnit kan virke fristende, fordi man føler, man kan gemme lidt, men alt efter, hvordan den falder, synes jeg også det kan have modsat effekt, og at det er bedst, hvis man er lidt høj. Du har former og det gør ikke noget, man ikke er str. 36 - derfor kan man godt bære forskellige modeller. Troede ikke jeg kunne bruge noget uden BH (ca. samme bh-størrelse som dig) men tro mig; mange kjoler holder virkelig tingene på plads :)

Så det bedste råd; ud og prøv og vær åben for at prøve forskellige typer :)

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Tak for jeres meninger.

Ja jeg fik jo prøvet et par kjoler idag til lagersalget, men ingen som var i nærheden af hvad jeg drømmer om:-) men ja, jeg skal helt sikkert ind i en butik eller to og prøve et par forskellige kjolesnit.

Til gengæld er vores musik mere eller mindre faldet på plads idag. Min far som arbejder i en musikinstrument butik har gode kontakter, så igennem ham har vi fået et band, som skal spille 3 timers lounge musik under middagen og 3x 45 min. dansemusik bagefter. Det tror jeg bliver super:-) Kender saxofonisten og ved han er super:-) Det kommer til at koste 20.000 kr. Til gengæld meldte min mor lige ud, at det ville hun gerne give:-)

De kommer til at spille godt og blandet, så der er noget til alle aldersgrupperne...

Det er skønt når nye detaljer falder på plads.

Har dog lidt dårlig samvittighed med invitationerne. Synes ikke helt mine kreative evner helt strækker sig til hvad jeg godt kunne tænke mig:-) Kunne godt tænke mig snart at få lidt mere styr på dem, da jeg gerne vil have dem lidt tidligt ud, da jeg ikke har overskud til også at lave STD kort.

Har dog kigget lidt på nogle fine pocketfold invitationer fra UK, jeg overvejer.

0

Del dette indlæg

Så skete det utænkelige.

Jeg mistede min fantastiske mor efter 3 måneders kamp mod kræften. Jeg kan slet ikke forstå at man kan miste nogen så hurtigt....For bare 4 måneder siden var vi alle raske og glade, grillede og hyggede os.

Dette har selvfølgelig en indflydelse på brylluppet, omend jeg ikke helt kan finde ud af hvad jeg nu skal stille op med det hele.

Option nr. 1 er selvfølgelig at gøre som vi hele tiden har ville. Dette bliver bare utrolig svært, når hun ikke vil kunne være der.

Option nr. 2 kunne være stadig at holde datoen til maj og bare blive gift med kun de aller nærmeste omkring os og en lille intim middag.

Option nr. 3 at rejse bort til Fransk Polynesien hvor vi ville have været på bryllupsrejseog blive gift her.

Det er godt nok svært.

Jeg ved at min mor ville have ønsket at vi skulle holde brylluppet som hele tiden planlagt, og som hun havde glædet sig til.

Men det er noget jeg vist lige må gå og overveje...

Og først samle kræfter til begravelsen.

0

Del dette indlæg

Kære Sandra.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, jeg blev SÅ KED AF DIN SITUATION og håber virkelig du har en god og kærlig familie der kan holde om dig, din stakkel.

Puha... sikke hurtigt det gik for hende. Jeg håber I fik sagt en masse ting til hinanden og givet en masse kram og kys.

Jeg føler med dig din lille stakkel :thumbsupsmileyanim:

KH. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha -Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig, andet end jeg er ufattelig ked af det på dine vejne :thumbsupsmileyanim: .

Vent med at beslutte noget med brylluppet, læg det på midlertidigt på hylden -giv dig selv tid til at sørge og bearbejde dit store tab.

Jeg håber også at du har familie og venner der kan støtte dig i denne svære tid!

Kærlige Hilsner

Birgitte

0

Del dette indlæg

Ja så kom vi forbi begravelsen, hvilket gudskelov var en smuk dag omend en af de mest triste i mit liv... heldigvis var vejret med os, og vi havde en sød præst, som var rigtig god til at tale med og formidle de ting vi havde sagt om min mor. Jeg fik også gennemført min tale for min mor i kirken, hvilket var vigtigt for mig.

Det tager dog stadig hårdt på mig, og jeg tror stadig ikke jeg har forstået, at jeg aldrig mere skal se og tale med min mor.

Jeg har herefter tænkt så det knager, og vi har besluttet os for at holde brylluppet som planlagt den 22. maj på samme måde som oprindeligt besluttet. Det vil helt sikkert gøre dagen lidt bittersød, da min mor var med til at planlægge dagen, og jeg tror hun kommer til at mangle. Men til gengæld, ved jeg det var det hun ville ønske, samt vi får jo aldrig chancen igen.

Jeg kunne heller ikke rigtigt udskyde beslutningen længere, da invitationerne begynder så småt at haste...

Den præst som var med til begravelsen fik jeg heldigvis til at vie os den 22. maj på trods af at vi allerede havde en aftale med anden. Må jo tilstå at jeg ikke rigtigt før havde noget personligt forhold til nogle af præsterne, men nu føles det rigtigt, da hun så får noget af vores historie med.

Derudover har jeg fået købt invitationer fra England fra http://www.pureinvitation.co.uk/design-your-own. Nogle fine guldfarvede med to låger, elfenbensfarvet papir og pink silkebånd til at lukke kortet med. Så det matcher vores tema farver.

Når jeg modtager dem skal jeg bare selv printe dem og montere dem.

Mit næste projekt der også haster lidt er brudekjolen...er nu ret sikker på desgnet, men skal lige få taget mig sammen til at forklare det med billeder til designeren i Canada fra http://www.customcouturebridal.com.

Der er pludselig en hel del projekter der haster lidt:-) Mangler også at booke frisør og evt. køretøj.

0

Del dette indlæg

Tak for tanken Pilgrim:-)

Ja det er bestemt en svær tid, når man mister sin kun 54-årige mor på bare tre måneders sygdom...men håber det med tiden bliver lidt lettere og prøver at tage en dag ad gangen nu. Jeg tror nu også, det hjælper lidt at arrangere bryllup og have lidt at beskæftige tankerne med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandra

Hvor gør det mig ondt for dig! Du får lige et af dem her :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om, at du har taget den helt rigtige beslutning mht. brylluppet. Når din mor har været med til at planlægge dagen, vil det forhåbentlig føles som om hun er med på selve dagen, selvom hun ikke kan være der. Giver det nogen mening?

Mange hilsner og kram fra Tanja

0

Del dette indlæg

Tanja: Tak- og jo det giver bestemt mening:-) På denne måde har hun også en finger med i spillet...

Har lige fået en pakke ind af døren med vores invitationer. De er simpelthen så fine og i endnu bedre kvalitet end jeg havde forestillet mig:-) Glæder mig til at få printet dem, monteret dem og sendt dem afsted:-)

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Det er første gang jeg er inde i din planlægningstråd, så jeg har lige læst samtlige indlæg - og nu sidder jeg og græder!

Hvor må det være svært at skulle glæde sig til og planlægge et bryllup (samt at det snart er jul), når man lige har sagt farvel til sin mor!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Pia K: Tak for beskeden. Ja det var nu ikke for at gøre andre triste jeg skriver om min mor, men det virker nogengange helt terapeutisk at få sine tanker ned på "papir" (skærm)...Så du må ihvertfald undskylde hvis jeg i kort tid fik dit humør til at dale. :)

Jeg fik godt nok også selv en "mindre" nedtur igår og ikke meget søvn i nat, men sådan er det jo nok...Det går meget op og ned med humøret.

Men det er også som om at det så letter lidt på humøret igen, når man har været nede og vende, så det kan jo lige frem være det er sundt.

Men jeg fik ihvertfald taget mig sammen til at emaile designeren i Canada med en masse billeder og beskrivelser af min drømmekjole. Hun svarede hurtigt en lang og konstruktiv besked tilbage, og bad mig ringe, for at få de sidste detaljer på plads, inden hun tegner en skitse af min kjole. Hun sendte mig også et billede af en flot blonde med guld blomster på, som jeg tror hele overdelen skal laves af. Underdelen bliver i tyld med lidt af den gyldne blonde nederst. Så bliver der lavet små "cap sleeves" ved ikke lige hvad det hedder på dansk:-), som kan tages af og på som jeg lyster.

Hun var super sød at tale med, og jeg er indtil videre meget positiv over min kjole oplevelse:-)

Hun ville allerede emaile mig imorgen med en tegning af forsiden af kjolen, og når jeg siger god for den laver hun en tegning af bagsiden. Glæder mig som et lille barn:-)

Jeg vil selvfølgelig prøve at få lagt billeder ind af tegningen, men er lidt svært umiddelbart, når jeg ikke har Paint. Findes der andre smarte programmer, måske nogle gratis nogle, eller nogle af de gængse, som kan gøre billeder mindre?

Derudover prøver jeg at få taget mig sammen til at få printet mine invitationer, så jeg kan få samlet dem og sendt dem afsted. Men for at gøre dette skal jeg blive efter på arbejdet, og lige for tiden vil jeg bare gerne hjem snarest, når jeg har fri....

0

Del dette indlæg

Det er første gang, jeg er inde på din tråd - hvor gør det mig ondt med din mor. Men jeg er overbevist om, at I har truffet den rette beslutning ang. brylluppet. For uanset hvor og hvornår I holder bryllup, vil I mangle din mor.

Held og lykke med planlægningen - Jeg er sikker på I når det hele

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer