metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Annonce ♥

MIN RING

WOOOP min ring er kommet hjem!! lige nu er den lidt stor i det (selvom det kun er en str 47) men den falder ikke af og ved at mine fingre bliver lidt større til sommer så helt perfekt thumbsupsmileyanim.gif

Den er præcis som jeg håbede det cheerleader3.gif så flot lavet!!!

Her ses den ved siden af min kærestes ring. selvom de ikke helt matcher i stil så synes jeg de er fine sammen smile.gif

post-39268-076727900 1298988546.jpg

Er vild med din vielsesring. :biggrin: Er det Diamant ring i 14 karat hvidguld med blank overflade og 37 brillantsleben diamant i Wesselton/SI? og må man spørge hvad den cirka kostede?

hej :)

nej det er det ikke... der er 75 diamanter i denne så lige nummeret større end den du nok har set. denne her koster 7.000

min ring

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor ser jeres bryllupsrejse hytte virkelig skøn ud! Må I få en fantastisk vidunderlig bryllupsrejse :cheerleader3:

Hold da kæft hvor ser det bare lækkert ud! Nyd, nyd, nyd jeres bryllupsrejse (-det ved jeg I vil) :loveboard:

uuuh tak skal I have :thanks:

er netop i gang med at pakke så der flyder med sommertøj og bikinier over det hele love it :heart:

er så spændt så spændt!!!! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIN RING

WOOOP min ring er kommet hjem!! lige nu er den lidt stor i det (selvom det kun er en str 47) men den falder ikke af og ved at mine fingre bliver lidt større til sommer så helt perfekt thumbsupsmileyanim.gif

Den er præcis som jeg håbede det cheerleader3.gif så flot lavet!!!

Her ses den ved siden af min kærestes ring. selvom de ikke helt matcher i stil så synes jeg de er fine sammen smile.gif

post-39268-076727900 1298988546.jpg

Er vild med din vielsesring. :biggrin: Er det Diamant ring i 14 karat hvidguld med blank overflade og 37 brillantsleben diamant i Wesselton/SI? og må man spørge hvad den cirka kostede?

hej :)

nej det er det ikke... der er 75 diamanter i denne så lige nummeret større end den du nok har set. denne her koster 7.000

min ring

Den er da bare så smuk!!! Lige præcis sådan en jeg godt kunne tænke mig (bare i guld), men prøvede noget lignende i en guldsmed i Fields og der kostede den 15.000 kr. :blink: så det er da bare så fedt at chanti har noget der minder om! :thumbsupsmileyanim:

Hvor lang tid var de om at levere ? Jeg har ligesom dig ekstrem slanke fingrer ( str. 48-49) og er den stor i størrelsen din eller passede den, med den str. du bestilte?

0

Del dette indlæg

mynte:

jeg tror de tager 6 ugers tid ca. at levere... jeg vil sige at min er meget stor i størrelsen. så overvejer meget at få lavet den til en 46, for den 47 jeg har her er lidt stor i det i forhold de andre ringe jeg har i str 47, men kan være det varierer lidt det ved jeg ikke... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mynte:

jeg tror de tager 6 ugers tid ca. at levere... jeg vil sige at min er meget stor i størrelsen. så overvejer meget at få lavet den til en 46, for den 47 jeg har her er lidt stor i det i forhold de andre ringe jeg har i str 47, men kan være det varierer lidt det ved jeg ikke... :)

Tak for alle svarene!! :)

Fik i indgraveret noget i ringene? og gjorde I det hos chanti eller hos en alm. guldsmed? Vi vil nemlig gerne have indgraveret noget i ringene..

0

Del dette indlæg

da denne her ring ikke hører under deres vielsesringe så indgraverede de ikke så det fik vi bare gjort hos en almindelig guldsmed, koster et par hundrede eller sådan noget, ikke det vilde i hvert fald :) - nu ved ejg ikke lige hvor meget større en ringer i 48-49 end den jeg har, men vær opmærksom på at der i denne her ring ikke kan stå ret emget fordi der ikke kan graveres på bagsiden af ringen og der også stå chanti indeni hvilket kun efterlader plads til ca 3 bogstaver/tal. så i min står der M♥J og ikke andet... ikke plads til nogen dato.

0

Del dette indlæg

da denne her ring ikke hører under deres vielsesringe så indgraverede de ikke så det fik vi bare gjort hos en almindelig guldsmed, koster et par hundrede eller sådan noget, ikke det vilde i hvert fald :) - nu ved ejg ikke lige hvor meget større en ringer i 48-49 end den jeg har, men vær opmærksom på at der i denne her ring ikke kan stå ret emget fordi der ikke kan graveres på bagsiden af ringen og der også stå chanti indeni hvilket kun efterlader plads til ca 3 bogstaver/tal. så i min står der M♥J og ikke andet... ikke plads til nogen dato.

Ok ja det er måske også nemmere at få indgraveret noget på den, når man har fået den hjem, så man kan se hvor stor den er osv. Det er da også lidt irriterende, at der skal stå chanti inden i! - Men okay ringen er helt sikkert det værd, så må det bare være noget kort, som I har gjort...:)

Men tak igen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ok ja det er måske også nemmere at få indgraveret noget på den, når man har fået den hjem, så man kan se hvor stor den er osv. Det er da også lidt irriterende, at der skal stå chanti inden i! - Men okay ringen er helt sikkert det værd, så må det bare være noget kort, som I har gjort... :)

Men tak igen :biggrin:

der står vel næsten altid mærke i ringen uanset hvilken ring det er.. her står chanti og så selvfølgelig 585

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville da lige ønske jer en rigtig god tur til Malediverne!! Håber i får en vidunderlig bryllupsrejse!!! At dømme fra de 140 billeder en ven for nyligt oploadede fra deres bryllupsrejse på malediverne er jeg sikker på det bliver helt fantastisk!! Ha det skønt - det har i ventet længe på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mette.

Er meget imponeret over dine kreative evner. Jeg vil lige spørge dig om et teknisk spørgsmål omkring opbygningen af bryllupskagen.

Lavede du de tre kager (lagene) hver for sig og satte dem bare ovenpå hinanden? Eller havde du et mellemlag der støttede mellem kagerne? Og hvis kagerne bare stod ovenpå hinanden, hvordan forhindrede du så, at der kom farve fra overstående kage, ud på den hvide fondant på kagen under?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer